Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה, יש לי בעיה בהונדה סיוויק 2001, יש לי סאב ומגבר, כשאני שם מוזיקה בווליום גבוהה, והסאב עובד, הלוח שעונים מתחיל להבהב,כשהמוזיקה בוויליום נמוך והסאב עובד גם, אז הכול בבסדר, מה אני צריך לעשות כדאי שזה יסתיים?? דרך אגב לפני שמתי סאב זה לא היה!!!

תודה לכול העונים!!

Peugeot Partner-II 2005 2.0HDI

פורסם

אם הרכב מותנע, המצבר הוא לא הפיתרון.

קבל אולי יעזור, אולי לא.. זה תלוי בהרבה מאוד דברים, גם תלוי בקבל עצמו, וגם תלוי באפליקציה המסויימת שיש ברכב שלך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

קבל נו.

 

איזה מגבר יש לך ואיזה סאב? כי משיכה של סאב בודד אפילו 600WRMS לא צריך לגרום לכזה דבר,

הביעה סביר להניח היא באלטרנטור, דיודות אולי מייצב אולי פחמים אולי משהו אחד, כנראה האלטרנטור יצטרך לעבור שיפוץ במקום המיועד לזה.

 

תמיר

פורסם

לא ניראה לי שזה האלטרנטור, כי האוטו די חדש, אם באלטרנטור הייתה בעיה אז הלוח היה מהבהב, וגם האורות בחוץ,וגם בלי סאב ומגבר....

Peugeot Partner-II 2005 2.0HDI

פורסם
לא ניראה לי שזה האלטרנטור,זה כבר אומר משהו כי האוטו די חדש,אין קשר בין רכב חדש או לא, אם באלטרנטור הייתה בעיה אז הלוח היה מהבהב, וגם האורות בחוץ,וגם בלי סאב ומגבר...בלוח שעונים לא יכול להיות מצב שבעולם שרק הוא מהבהב מישהום שכול הרכיבי חשמל ברכב מחוברים במקביל לכן יש קשר בינהם, אם נופל מתח באחד נופל בשני.

אם יש הבהוב זה אומר המתח נופל מ14 ומטה, אם האלטרנטור היה חזק המתח היה נישאר על 14-13.5

ואז ההבהובים זניחים, לכן אין קשר למצב ואין קשר למערכת מכיוון שיש לך מערכת רגיל ולא SPL.

 

תמיר

פורסם

רק הבעיה עכשיו, זה שאף אחד כמעט לא התעסק בשיפוץ אלטרנטור.צריך יהיה לקנות חדש!! אבל עדיין צריך להיות בטוח שזה האלטרנטור!!\

בווליום נמוך הלוח שעונים לא מהבהב,אז בגלל זה אני בספק שזה האלטרנטור!!

Peugeot Partner-II 2005 2.0HDI

פורסם

בקיצור,אין לך הרבה מה לחפש ברשת בנוגע לזה.

תצטרך לבקר אצל חשמלאי בשביל לדעת בוודאות היכן הבעיה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אם הרכב מותנע, המצבר הוא לא הפיתרון.

קבל אולי יעזור, אולי לא.. זה תלוי בהרבה מאוד דברים, גם תלוי בקבל עצמו, וגם תלוי באפליקציה המסויימת שיש ברכב שלך.

שי, זה לא מדויק.

מצבר חלש, יעמיס את האלטרנטור מעצם היותו צרכן לאחר שהאוטו מונע.

 

אמר תמיר, ובצדק, ככל הנראה התקלה באלטרנטור.

דווקא כשהעוצמה גבוהה, המגבר צורך יותר, ומעמיס את האלטרנטור.

ולכן הגיוני שאלטרנטור הוא הבעיה.

 

גם אני חושב שתצטרך לבקר אצל חשמלאי.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

Guest תמיר .א.
פורסם

העומס של המצברים על האלטרנטור אחרי ה10 דקות הראשונות של ההתנעה הוא מיזערי, משום שהמצבר כבר התחיל את תהליך התסיסה.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...