Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת i10 בסופרמיני חדשה


Alif2
שימו לב! השרשור הזה בן 1078 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, אשמח להתייעצות:

אני רווק שנוסע כ-20,000 ק"מ בשנה, בעיקר בין-עירוני אבל גם בתוך העיר (חיפה) וטיולים פה ושם. 

חשבתי להחליף השנה את ה-i10 שהתניידתי איתה ב-4 שנים האחרונות (ובאמת שהיה בסדר, לא סבלתי) ברכב יותר גדול ו"סוחב", חדש/0 ק"מ או משומש בן שנה-שנתיים, שאוכל להחזיק נניח ל-5 שנים הקרובות.

תקציב: עד 100,000

חשבתי על שלוש אופציות:

 

* סיאט איביזה - נראה לי כמו שילוב אידיאלי בין חסכון, מרווח, שמירת ערך והנאה מנהיגה, אבל מצד שני מוניטין אמינות ושירות קצת מפוקפקים.. 

* יונדאי i20 - להמתין לדגם החדש שצפוי להגיע עוד כמה חודשים. מביקורות בחו"ל עושה רושם לא רע ואני סה"כ מרוצה מהשירות והטיפולים של יונדאי (להורים יש i30 2019 טורבו והרכב מדהים). 

* טויוטה יאריס היברידית - הדגם החדש נראה טוב והמחיר הגבוה צפוי להתקזז עם צריכת הדלק. חסרון: מרגיש קטן ו"עירוני" יותר משתי האחרות (אני צודק?)  

 

מהמלצות פה בפורום ראיתי שהנטייה לכיוון רנו קליאו/אופל קורסה - ירידת הערך הצפויה מפחידה קצת... ברור לי שרכב חדש זה לא כלכלי, אבל יש הבדל בין אובדן של 40k לבין אובדן של 60k.

מה דעתכם? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אופל קורסה מ 0 ק״מ ב 88 אלף עיסקה טובה, זריזה מהנה לנהיגה, אבזור טוב, נראית טוב ובמחיר טוב.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איביזה - בקרוב צריך להגיע דגם מתוח פנים. סביר להניח שהמובילאיי יעלם (בשעה טובה) והרכב יקבל מערכת מקורית, לצד שדרוג של מערך המולטימדיה ובטח עוד כמה דברים קטננים.

מבין שלושת האופציות שהצעת הייתי בוחר באיביזה, כיוון שאתה נוסע בעיקר מחוץ לעיר אני לא צופה בלאי מואץ לגיר והמנוע באיביזה נמכר כבר כמה שנים ונחשב אמין ואינו סובל מבעיות מיוחדות.

היאריס לדעתי פחות נעימה בנהיגה בינעירונית. האיביזה מרגישה לדעתי יותר יציבה ונותנת יותר תחושת ביטחון.

 

אני כמובן ממליץ לבצע נסיעת מבחן, כי התחושות שחוויתי הן לא בהכרח התחושות שאתה תחווה.

 

אם תחליט שתרצה קורסה, הייתי ממליץ לשקול את רמת הגימור האמצעית, שמגיעה עם מנוע חזק יותר ועם יותר אבזור, ולדעתי אחרי משא ומתן כן תיכנס בתקציב או עם חריגה קלה ממנו.

 

עוד אופציה - C3.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 2 חדשה  לרכב מעט יותר גדול וכמעט חדש/חדש מ 0 ק"מ או שאם אתה מעוניין להישאר בגזרת הקטנות-אמנם מיני אבל שברולט ספארק משאירה אותך עם עודף נאה לחופשה בארץ/בחו"ל.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים של סיאט איביזה 2017 צורה חדשה עם יותר מ-120 אלף קמ, אני יכול להגיד לך שזה רכב ממש מהנה לנהיגה, אין מה להשוות בכלל לפיקנטו או לi10, מאוד חזכוני אם לא משתגעים עליו, ולבנתיים 0 תקלות... הטויוטה יאריס יותר אמינה אבל היא ממש לא כייפית, נהגתי עליה כמה פעמים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אז אחרי נסיעת מבחן על שתי המועמדות המובילות (איביזה ו-i20) נראה שהאיביזה בגרסת הסטייל מציעה את התמורה הטובה יותר לכסף.

מצד שני, באיביזה די הפריע לי רעש המנוע במהירויות נמוכות (אני יודע שגם ביונדאי זה 3 צילינדרים, אך שם זה כמעט לא הורגש). 

מישהו יודע אם במתיחת הפנים הקרובה צפוי שינוי בהיבט הזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא.

אותם מנועים וגירים.

ההבדלים יהיו במראה ובאבזור (מולטימדיה חדשה, יותר מערכות בטיחות וכו').

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.4.2021 בשעה 17:29, דניאל88 כתב:

כבעלים של סיאט איביזה 2017 צורה חדשה עם יותר מ-120 אלף קמ, אני יכול להגיד לך שזה רכב ממש מהנה לנהיגה, אין מה להשוות בכלל לפיקנטו או לi10, מאוד חזכוני אם לא משתגעים עליו, ולבנתיים 0 תקלות... הטויוטה יאריס יותר אמינה אבל היא ממש לא כייפית, נהגתי עליה כמה פעמים

לא היה לך שום דבר שקשור לגיר -אפילו לא החלפת מצדים ? רוב הדרך שלך היא בינעירונית ? 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בסופו של דבר הוזמנה איביזה.

גרסת ה-style עם כל התוספות עדיין זולה משמעותית מה-i20 supreme, והגרסאות הפחות מאובזרות של ה-i20 לא רלוונטיות.

(בנוסף לעובדה שהאיביזה חזקה יותר ופחות "אוטו גנרי" מה-i20...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1078 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...