Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוע בתהליך בירור ורכישה מיד 2 - בתשלום


JACOBB11
שימו לב! השרשור הזה בן 1170 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מחפש רכב בתקציב 30-40K ראיתי כמה דברים שיכולים להתאים לי ביד 2 

יש פה מישהו שיכול לעזור בתשאול המוכרים וליווי הרכישה בתשלום כמובן ?   (לא חייב לרדת לשטח)

עריכה אחרונה על ידי JACOBB11
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מזמן בתהליך מכירה של רכב שהיה ברשותי הגיע אלי בחור שמקצועו הוא יעוץ למציאת רכב יד שנייה, נדמה לי שהוא לוקח סביבות 2200 שח למציאת רכב+ עלות קמ שלו וזה נראה לי די יקר אבל הבנתי ממנו שהוא די עמוס, אם תרצה אשלח לך את המספר שלו.

אבל אני חושב שאפשר להסתדר גם בלעדיו, יש כמה פרמטרים שלפיהם אני בורר רכב, 1. מחיר, בדרך כלל תשלם יותר תקבל יותר. 2. היצרן, יש כאלה שיעדיפו לקנות טויטה בת 20 ולא לקנות סיטרואן בת 7, אבל ככלל היצרנים היפנים והקוריאנים מבוקשים יותר ולכן תוצרתם יקרה יותר, אני מעדיף רכב חדיש יותר אפילו אם הוא אירופאי אבל נראה לי שאני במיעוט, 3. הקילומטרים שהרכב עבר, אני מעדיף לקנות רכב עם פחות מ 100000 קמ ולמכרו כשמתקרב ל 200000, מספר הבעלויות שעבר, אני מעדיף עד 2, 4. הבעלות המקורית, אני משתדל שתהיה פרטית ועל ליסינג מפחית במחיר, משתדל להימנע מהשכרה, מוניות, מורים לנהיגה, סוחרי רכב  וכד' במקסימום מגרשי טריידאין של יבואנים שגם נותנים אחריות. 5. נוחות לי זה מאוד חשוב , משום מה יצרנים מסוימים בונים מכוניות שיהיו נוחות למוסכניק ופחות לנהג, 6. אמינות עלות טיפולים וירידת ערך , בדרך כלל קשורים אחד לשני, ככל שהרכב נחשב כאמין יותר כך הוא ישמור יותר על ערכו, ועלות הטיפולים שלו תהיה נמוכה יחסית, העניין הוא שככל שהרכב יותר אמין אז או שהוא יותר יקר ואז תוכל לקנות רק שנתון נמוך ממנו ואז הוא לא יהיה כלכך אמין או שהוא יהיה יותר חדיש אבל מאוד פשוט, מושבים לא נוחים, ירגישו כל בור בכביש, קטן במימדים וכד' . אז מציע שתעלה את האופציות שראית וננסה להמליץ לך על מה ללכת.  ואם תחליט ללכת על רכב מסויים, סע איתו בנסיעת מבחן קצרה ואם הכל נראה לך קח אותו לבדיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה המפורטת 

אחרי חפירות וסינונים באתר יד 2 מצאתי כמה דברים שמתאימים אבל אחרי כמה שיחות עם מוכרים וסיפורים מסיפורים שונים, הבנתי שאני לא פנוי למלאכת החקירה של המוכרים ולהתרוצץ מאחד לשני רק כדי לגלות שמנסים לערבב

מאמין שבעלי ניסיון יודעים לשאול את השאלות הנכונות ולמצות מהר בשיחת טלפון מי מערבב ולברור את הטובים ...

אני בהחלט בעניין לשלם עבור מישהו שיעשה את העבודת תישאול של המוכרים וילווה את התהליך עד העברת בעלות.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1170 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...