Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם להמשיך להחזיק את הרכב הנוכחי או לעבור הלאה?


nathun
שימו לב! השרשור הזה בן 1204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

** לא יודע אם זה מתאים לפורום הנוכחי - אם לא מוזמנים להעביר **

 

שלום חברים,


יש לי התלבטות קשה ואשמח לשמוע את דעתכם.
יש לנו (זוג+1) סיטרואן C4 דיזל 2011 שכבר עברה 170K ק"מ - האמת אחלה אוטו, נוח מרווח חסכוני מאד.
בגדול אני אוהב את הרכב חוץ מהעובדה שהוא דיזל ולפחות חצי מהנסיעות שלנו הן עירוניות.
בנוסף השנה היו טיפולים מאד יקרים - גם יחידה פנימית של מזגן וגם אינג'קטור תקול.
ולאחרונה גם לפעמים בנסיעות בין עירוניות נדלקת אזהרה על המסנן חלקיקים - כנראה בגלל ריבוי הנסיעות העירוניות.
ובכללי התחושה היא שיכול להיות שאפשר להמשיך לסחוב איתו עוד 2-3 שנים בלי תקלות אבל גם ייתכן שהרכב עשה את שלו וצפויים עוד ביקורים במוסכים....

עכשיו, יש לנו תקציב להחלפת רכב בערך ב 50-60K והשאלה היא אם זה הדבר הנכון לעשות?
האם שווה להמשיך להשקיע ברכב הישן שהשווי שלו מאד נמוך או למכור ולקנות רכב אחר?
כמובן שאני מסתכל על הצד הכלכלי, אבל גם מבחינה של זמן ונוחות.

 

מה אתם הייתם עושים?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך את הסכום הדרוש בצד והוא לא מגיע על חשבון דברים חשובים אחרים, ממליץ להחליף ורק בשל העובדה שהרכבים היום נותנים הגנה אקטיבית ופסיבית הרבה יותר טובה.
לרכבים שמשמשים משפחות זה פרמטר מאוד חשוב לדעתי.
בנוסף, אתם תהנו מרכב מפנק ואמין יותר לשנים רבות.

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכתב עיש הבאנג'י, זה תלוי במצבך הכלכלי ובשימוש האפשרי האחר ברכב.

 

אם אותה הוצאה של 50-60 אש"ח לא צפויה לפגוע בצרכים אחרים, יותר חשובים, הייתי מחליף את הרכב. השיקול הוא שתקלה עלולה להיות משביתה (להצריך גרירה), והתיקון יכול להיות יקר כולל הפסד ימי עבודה.

 

הגישה שלי היא שאם המצב הכלכלי מאפשר זאת, רכב שמתחיל להראות סימני חוסר אמינות צריך להיות מוחלף, אם כי בלי לחץ.  מתקרב השלב בו עלות התיקונים תתחיל להיות גבוהה מכדי להצדיקם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיראה זה מאוד תלוי... 

 

הנתונים היבשים הם ככה: 

רכב ב-55 אלף יספוג ירידת ערך של סביב ה-25 אלף ב-3 שנים. תוסיף לזה עוד עלויות של ביטוח מקיף- וקיבלת פלוס מינוס 29 אלף ירידת ערך. 

הרכב שלך אני מניח שווה 15 אלף פלוס מנוס,  ז"א ירידת הערך עליו לא חושב שתהיה יותר מ-7-8 אלף ב-3 שנים הקרובות. 

ההפרש הוא סביבות ה-20-21 אלף ב-3 שנים, או 7000 בשנה. 

 

האם מהנסיון שלך התקלות יגיעו לסכום כזה? האם אתה חושב שברכב ב-55 לא יהיו תקלות כלל מעבר לטיפולים שוטפים? 

עד כמה הכניסות למוסכים מעצבנות אותך? 

 

רק אתה יכול לענות על השאלות הללו. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...