Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טלויזיה גדולה בנישה קטנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד מידע שחסר הוא גודל המכשיר הנוכחי ומידות המסגרת.

 

שאלה למומחי הגבס: האם המומנט שיפעיל המכשיר החדש עם זרוע יחסית ארוכה לא יסכן את כל הקונסטרוקציה? ולפות"ש: האם המדף התחתון לא יפריע למיקום המסך?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

כרגע יש שם טלויזיה 46" מגושמת עם מסגרת מאוד עבה, המשקל של 65" חדשה בטח יהיה זהה.
השאיפה היא שהחדשה תכנס (עם זרוע) לתוך הנישה החיצונית יותר. סימנתי בירוק

מבחינת גובה זה אחלה, לא יגיע למדף התחתון.

image.png.4001bee8fb8d5f44a0e8429e9ef7e714.png

 

 

יש לי בעיה עם פינלנד שהם רק אומרים מה לא! הם הרי לא מייצרים בעצמם מכוניות, אז מה הקטע להגיד 12654848.jpg יש לכם אלטרנטיבה ?

פורסם

מתמונת הצד הזו אי אפשר להבין דבר. פשוט ציין את רוחב וגובה המכשיר הישן, המכשיר החדש והמסגרת.

 

לגבי משקל - אל תעריך כלום. בדוק במפרטים. ותביא בחשבון שכיוון שהטלויזיה החדשה תורחק מהקיר יופעל עליו מומנט יותר גדול. אם זה היה קיר בטון לא הייתי מתרגש, אבל לגבי גבס זה מצריך בדיקה עם בעל מקצוע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין לך מה לדאוג לגבי משקלים וזרוע, המסכים של היום קלים יותר ממסכים בעבר באופן משמעותי. 

 

רק לשם ההשוואה, המסך הקודם שלי היה פיוניר קורו 50", למי שלא יודע מדובר על מסך אחד המובילים בתחום דאז

 שנחשב רפרנס במשך יותר מעשור לאיכות תמונה בפרטים, ושחורים עמוקים. שקל כמעט 34 ק"ג.

 

מסך ממוצע 65" עכשווי, שוקל בסביבות ה - 20 ק"ג. אלה הבדלים מאוד משמעותיים. 

 

הכל עניין של איך מרכיבים כל דבר ומעט הבנה טכנית, ובגבס. לפני הרבה שנים רציתי להשתמש 

במתקני תלייה של טלוויזיות CRT למסך LCD 32". את כל מי ששאלתי כולל מתקינים

ובעלי חנויות אודיו כולם אמרו לי בשום פנים ואופן לא, זה לא בטיחותי. שמעתי אותם? לא.

פרקתי את החלק התחתון שבו יושבת הטלוויזיה השמנה, הרכבתי מחדש בצורה ישרה את הפלטה

ועם ברגים קבעתי את המסך 32". שנים עמד ככה.

 

מה שאני מנסה לומר שבהתקנה נכונה על הפרופילים כולל חיזוקים (פיסת פלטה לפני חיבור הזרוע)

תתן לך ביטחון שהמסך לא יזוז מהמקום. כמובן תביא בעל מקצוע שיודע לקבע זרועות עם ברגים מתאימים.

 

  • אהבתי 1
פורסם

מניסיוני, מתקין מסכים כחלק מהעיסוק, מעט מאוד אנשים מביאים בעל מקצוע לתליית מסך.
בסוף קונים זרוע ברקן ממחסני חשמל, מביאים את האחיין שקנה מקדחה בבלאק פריידי ומכאן מסכים מתחילים להתלש מהקיר עם הקיר.
אני יודע, אצלכם הפלאזמה תלויה עם דיבל אחד על הקיר כבר מ 1997 אבל כנראה שיש יותר מקרי נפילת מסכים ממה שנחשפתם אליהם בבית ואצל מכרים.

תליית מסך צמוד קיר מקבלים חינם מהחנות,
כשמבקשים התקנה על זרוע המספרים מתחילים להשתנות.
לרוב מסכים שהולכים לסלון הם 65"+ והמתקינים מטעם הספק לוקחים על התקנה כולל זרוע כ 550-750 שח.
אבל שמדובר בקיר גבס הם יסרבו להתקין זרוע.
ואז נכנס הבעל מקצוע הייעודי למשימה, הוא כמובן לא מרוויח מהמסך אז 750 שח להתקנה כולל הזרוע לא יתנו לו כדאיות לבצע את העבודה.
בעל מקצוע שעובד עם זרועות איכותיות יתקין זרוע ששווה לבד סביב ה 600 ולמסכים גדולים מחיר הזרוע לבד הינו מעל 800 (ויש גם זרועות הרבה יותר יקרות)
על תכנון התקנה כזו גם בקטע של למצא פיתרון עיצובי וגם בטיחותי, חיפוש או יצירת ניצבים ועיגון מספיק חזק לקיר גבס ולקחת אחריות על ההתקנה אין כדאיות להכנס לעבודה כזו בסכומים של כמה מאות שקלים.
אז הזרוע - 600-800
התקנה - סכום דומה ויותר ואם המסך 75"+ צריך להביא עובד נוסף למשימה וזה מעלה את עלות העבודה
וכל העסק הזה יכול להגיע קרוב ל 2000 קל.
רוב הצרכנים 'יתקפלו' כשיציעו להם סכום כזה כדי שיהיה להם בסופו של דבר סך הכל מסך תלוי על הקיר.
רוב בעלי המקצוע שמצדיקים את עבודתם לא יבצעו עבודה כזו בסכום פחות מזה.
ואז מתקשרים לאחיין שיבא לשים יד icon_smile.gif.a5c07751e041a45b800f801050cdfb97.gif

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

והאחיין עם המקדחה שמפחד מהדוד פותח פוסט באוף טופיק

  • מצחיק 1

יש לי בעיה עם פינלנד שהם רק אומרים מה לא! הם הרי לא מייצרים בעצמם מכוניות, אז מה הקטע להגיד 12654848.jpg יש לכם אלטרנטיבה ?

פורסם

אם יש שם ניצבים (ואפשר למצא ב5 שניות עם stud finder) ויש קצת הבנה במה עושים זה לא באמת סיפור

והסטנד ששמתי מאמזון עומד ב65 קילו...

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

נשמע טוב.
הניצבים יחסית בצד של הנישה ורחוקים זה מזה, לא באמצע.
הזרוע צריכה להתברג ליד הניצב כן? או שממש עליו?

image.thumb.png.13ba38668239174e456e316aec9d342b.png

יש לי בעיה עם פינלנד שהם רק אומרים מה לא! הם הרי לא מייצרים בעצמם מכוניות, אז מה הקטע להגיד 12654848.jpg יש לכם אלטרנטיבה ?

פורסם

זו עלולה להיות בעיה לעומת זאת.

המקומות לברגים בסט ששמתי הם במרחקים ה״סטנדרטים״ לניצבים של גבס / פלסטר בקירות פה. יש טווח לדעתי כתוב בתיאור.

אם זה באמת כזה בצדדים כמו ששמת - הזרוע לא תתאים.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

Falul,

במקרה "הכי גרוע" חותכים 2 חורים בקיר גבס, מכניסים פנימה קרש ארוך (קרש בכל חור), מרימים את הקרש על מנת שייתמך גם בחלק העליון של הקיר וגם בחלק התחתון, ומחזקים את הקרשים לגבס עצמו עם כמה ברגים.

את המתקן אתה תולה על הקווי אורך שמאחוריים נמצאים הקרשים, עם ברגי עץ ארוכים מתאימים.
זה עובד ואין עם זה שום בעיה.

אם אתה יודע איפה הניצבים נמצאים, אתה יכול באופן חיצוני להתקין מבחוץ פלטה גדולה (60X60, 80X80) ולחזק אותה לניצבים עם ברגים ארוכים.
את המתקן אתה מרכיב על הפלטה עצמה. הפלטה תפזר את המשקל באופן יותר הגיוני על הניצבים.

 

איציק

  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 4 שעות, איציק נ. כתב:


אם אתה יודע איפה הניצבים נמצאים, אתה יכול באופן חיצוני להתקין מבחוץ פלטה גדולה (60X60, 80X80) ולחזק אותה לניצבים עם ברגים ארוכים.
את המתקן אתה מרכיב על הפלטה עצמה. הפלטה תפזר את המשקל באופן יותר הגיוני על הניצבים.

פלטה = פלטה עץ?

אם הולכים על מתקן צריך פלטה עם עובי של איזה 15-20 ס"מ מהקיר האחורי של הנישה. לזה התכוונת? @איציק נ.?

יש לי בעיה עם פינלנד שהם רק אומרים מה לא! הם הרי לא מייצרים בעצמם מכוניות, אז מה הקטע להגיד 12654848.jpg יש לכם אלטרנטיבה ?

פורסם
בתאריך 13.9.2020 בשעה 00:15, falul כתב:

נשמע טוב.
הניצבים יחסית בצד של הנישה ורחוקים זה מזה, לא באמצע.
הזרוע צריכה להתברג ליד הניצב כן? או שממש עליו?

image.thumb.png.13ba38668239174e456e316aec9d342b.png

ניצבים מתקינים במרחק של 40 או 60 סמ אחד מהשני, סיכוי קלוש שאין ניצבים בכלל מאחורי ה tv  כרגע. 

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...