Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

mcshmupi

סובארו brz, החלום ושברו (ניסיתי להכניס פנימה ילדים)

Recommended Posts

לפני 2 שעות, mcshmupi כתב:

בערך. עברתי פעם הדרכה עם מדריך. ממה שאני זוכר כתבתי את הרוב: גב די זקוף (אבל לא עד הסוף). כיפוף קל במרפקים והברכיים צריכות לשמר כיפוף אחרי שהדוושה לחוצה עד הסוף.
לגבי גובה המושב, לא זוכר. האם אני מפספס משהו חשוב? 

 

אתה צריך לשבת מספיק גבוה כדי לראות את מכסה המנוע, או קצהו, או משהו (כלומר נהיגה כשהראש שלך נמצא בגובה ההגה - לא טוב, גם אם עמדת בשאר הפרטמטרים).

 

למעשה בגלל כרית האוויר אתה רוצה שההגה יהיה בקו ישר מול אמצע החזה שלך בערך

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 39 דקות, mcshmupi כתב:

ברור שאצטרך לנהוג ברכב לפני שאני קונה אותו.
אבל אני כן מסתמך על אנשים מנוסים ממני (גם בבחירת מסעדות או טלפון למשל).
(גם) בשביל זה אני בפורום.

אין דבר מלחיץ יותר מלקנות רכב ספורט כל כך יקר ועם הזמן והקילומטרים לגלות שבתכלס, זה לא באמת היה שווה את זה.
 

מה בדיוק מלחיץ בזה? קנית, לא אהבת, תמכור.

ההפסד בין ידיים קטן מאוד. היתה שנה שהחלפתי 5 רכבים...

היתה לי אלפא רומיאו מיטו שהחלפתי אחרי שבוע וחצי. קורה.

טועים ולומדים.

 

אם תקנה ברז חדשה ולא תאהב - אז כן, תפסיד לא מעט כסף

אבל אם תקנה 308 יד שנייה ולא תאהב לא תפסיד יותר מדי

 

לגבי מה ש @Doron_Z אמר - מי שלוקח נסיעת מבחן ברכב ספורטיבי ובוחר לנסוע באיילון זו בעיה שלו.

תבהירו מראש שאתם רוצים לפחות שעה עם הרכב... לא נותנים? תתקדמו הלאה.

בימנו חלק גדול מהיבואנים כבר משקיעים בנסיעת מבחן.

סמלת שולחים את @Philip R עם הברז

מרצדס גם התחילו לעשות את זה עם AMG

כשאני התעניינתי ב 308 הזמינו אותי למסלול בערד לנהוג שם על ה 308 של היבואן

 

לא חסרות דרכים לבדוק רכבים כמו שצריך

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 25 דקות, mcshmupi כתב:

ה brz בעלת הנעה אחורית, לדעתך זה לא יתרון משמעותי?
העובדה שמדובר ברכב חדש (או חדש יחסית אם יד 2) היא יתרון, לא אצטרך להתעסק עם תחזוקה יותר מידי (הזמן שלי מוגבל בשלב זה בחיי)
בנוסף ובניגוד לכמעט כל חלופה (חוץ מאולי קליאו ספורט mk3, לך תמצא אחת במצב טוב) יש לה מנוע אטמוספרי שאני (חושב ש) שאני מעדיף. 

זה מורכב.

 

ככל שהמגבלות קרובות יותר אתה יכול להגיע אליהן יותר בקלות, ואתה לומד לזהות שאתה קרוב ומה לעשות כשאתה עובר אותן, וכל זה במהירויות יחסית שפויות. מעבר לזה, ברכב חלש אתה לומד טוב יותר לנצל את הכח שיש לך.

 

כמה מהר תצטרך לנהוג בברז כדי להגיע למגבלות שלה?

 

כמובן שיש עניין של תחזוקה, אבל מכיוון שברז עולה ממש לא מעט, אתה יכול לכאורה לרכוש רכב במצב טוב באזור ה-10K, לשפוך עליו עוד 20K ביישור קו (שזה בערך להחליף הכל), ועדיין לצאת הרבה (הרבה) יותר בזול. מכיוון שזה רק רכב סופש"ים, גם אם תהיה תקלה היא לא תשבית אותך.



For I am a bear of very little brain, and long words bother me

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 דקות, Morningstar כתב:

לגבי מה ש @Doron_Z אמר - מי שלוקח נסיעת מבחן ברכב ספורטיבי ובוחר לנסוע באיילון זו בעיה שלו.

תבהירו מראש שאתם רוצים לפחות שעה עם הרכב... לא נותנים? תתקדמו הלאה.

 

לא ידעתי בכלל שאפשר לדרוש דבר כזה מהיבואן, כשעשיתי את נסיעת המבחן על ה GTI אז משנע הרכבים שלהם בא ספיישל עד אליי ממרחק של יותר משעה נסיעה והוא מיהר כבר לנסיעה הבאה שיש לו אז כנראה שלבקש ממנו לשבת איתי שעה ברכב זה היה בגדר מדע בדיוני אבל טוב לדעת שזה משהו שאני יכול לבקש כי באמת בתמימותי לא ידעתי שיש לי זכות כזאת ועשיתי כמה נסיעות מבחן כבר בחיי (לרוב לרכבים פשוטים כמו קליאו, סקודה פאביה וכאלה אבל עדיין, כולם התנהלו אותו הדבר) 

 

בכל אופן אני עדיין חושב שצריכים קצת ידע וניסיון כדי לדעת להעריך נכונה רכב ספורטיבי, גם אם נותנים לך יותר זמן וגם אם אתה יודע לבקש לקחת אותו לכביש יותר מעניין. היוזמה של סובארו עם פיליפ למשל היא מעולה כי על הדרך אתה יכול גם לחוות את הרכב ואת היכולות שלו דרך נהג מקצועי (גם מבחינת טיפים וגם בקטע שאולי הוא בעצמו יערוך הדגמה קטנה) ולא סתם עם המשנע שלהם שיודע לנהוג מינוס פלוס כמוך מבחינת יכולות נהיגה ספורטיביות. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קרה שחזרתי וביקשתי נהיגה שניה ברכב שעניין אותי.

אין שום הגיון בהגדרה של רכב מהנה ולא לנהוג ולבדוק דברים מינימליים.

בחלק גדול מנסיעות מבחן ברכב ספורטיבי, איש המכירות הוא יעודי, וגם אם אינו מומחה גדול, עדיין יוכל לתרום לך ואפילו להדגים (אני לא הייתי צריך את זה).

ב BRZ היה לפחות בעבר מלווה שהוא מדריך מצויין (פיליפ)...  ואישית, כשנהגתי בה, תוך כמה מאות מטרים אתה מרגיש שזה משהו אחר, שלא לדבר שתוך כשעה שהוקצתה בכביש ראוי, אתה יודע...

 

חייב להגיד שבחלק מהנהיגות היה לי רושם שאני עובר מבחן קטן, שלאחריו ניתנה לי האפשרות להאריך את הנסיעה ולקחת את הרכב למצבים שלא ינתנו לכל אחד.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • רעיון טוב! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 1 שעה, pooh-bear כתב:

זה מורכב.

 

ככל שהמגבלות קרובות יותר אתה יכול להגיע אליהן יותר בקלות, ואתה לומד לזהות שאתה קרוב ומה לעשות כשאתה עובר אותן, וכל זה במהירויות יחסית שפויות. מעבר לזה, ברכב חלש אתה לומד טוב יותר לנצל את הכח שיש לך.

 

כמה מהר תצטרך לנהוג בברז כדי להגיע למגבלות שלה?

 

כמובן שיש עניין של תחזוקה, אבל מכיוון שברז עולה ממש לא מעט, אתה יכול לכאורה לרכוש רכב במצב טוב באזור ה-10K, לשפוך עליו עוד 20K ביישור קו (שזה בערך להחליף הכל), ועדיין לצאת הרבה (הרבה) יותר בזול. מכיוון שזה רק רכב סופש"ים, גם אם תהיה תקלה היא לא תשבית אותך.

אני לא מכוון לרכב סופ"שים, יש לי 3 ילדים קטנים ואני נשוי למתמחה שעושה 6-7 תורנויות בחודש, הסופישים די עמוסים.
מה שכן, אני נוסע לעבודה מאשדוד לקרית גת אז הכבישים לא מאוד פקוקים וחלקם חביבים (232)
ולגבי המגבלות ב brz, על פי פרסומים זרים ניתן לפגוש אותם גם במהירויות שפויות.


גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 יש גם את אספקט הבטיחות ולא רק הנוחות.

 

בתאונה לא עלינו, יכול להיות קושי לנוסעי המושב האחורי לצאת מהרכב או להוציא אותם מהרכב, בייחוד עם מלבישים עליך את מושב הנהג בתפירה במידה מותאמת אישית :-)

 

 האם גם יש בכלל כריות אוויר לנוסעים במושב האחורי?

 

אמנם ישנה סבירות נמוכה לתאונה משמעותית בדרך לבית ספר, אבל סיכון מסויים עדיין קיים (בצמתים למשל חס ושלום).

 

באופן כללי לא הייתי גם מנסה בבית (וגם לא מחוץ לבית 🤪) את מה שהנהג בסרטון עשה, כאשר הוא נהג בצורה ספורטיבית ברכב מלא ב- 4 אנשים מבוגרים, דבר שלא צריך לדעתי לעשות בגלל השפעה השלילית של משקל הנוסעים מאחור על התנהגות הרכב והגדלת הסיכון לשלומם של נוסעים אחרים מלבד הנהג ובייחוד לאור נושא הבטיחות הנ"ל לנוסעי המושב האחורי. 

 

(זה לא רלבנטי לפותח השרשור שמתכוון להסיע ילדים לנסיעות קצרות בלבד ובצורה רגילה).

עריכה אחרונה על ידי green

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, mcshmupi כתב:

 

הצצתי. יש שם גלגל. 
יש לנו גם c4 פיקאסו בבית שמכילה אותי, אשתי ושלושת ילדינו עם עגלה בתא המטען די בכיף. 

אני לא חייב שתי מכוניות משפחתיות.

עכשיו אתה נזכר לכתוב את זה?? רק עכשיו??

בחיאת זומזום... אם אתה לא חייב שתי משפחתיות קנה מה שבא לך.


אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא כתבתי את זה עכשיו, כתבתי את זה לפני 5 שעות 😜

ואני כן מסיע את הילידם (2 מתוכם) כל בוקר (נכון להיום בפוקוס)

לפני 5 שעות, itaysamurai כתב:

אתה חייב לנהוג על כולן ולגבש דעה. גם אם ההוטהאץ' לא יהיו brz, הן לא רעות בפני עצמן ובשילוב החבילה המשפחתית אולי תבין שזה מספק אותך.

ולגבי היונדאי:

 

Screenshot_20200520-144407_WhatsApp.jpg

מאיפה המודעה הזאת? לא מופיע ביד 2


גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ושכחת לציין שיש גם תינוקת שעוד שנה תתחיל ללכת לגן🤦‍♀️ ואז מה?

אשתו. 

  • מצחיק 4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שם המשתמש הכי טוב בהסטוריה של קארספורום.
ברוכה הבאה.


אולי הפתרון זה לקנות את הBRZ לך. שאבא יסע במיניוואן.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1
  • מצחיק 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היה שווה לקרוא 4 עמודים רק בשביל לראות שיש יוזר של אשתו.

 

ובחזרה לעניינו, תבדוק עוד רכבים. ננעלת על הברז על סמך ביקורות בלבד מבלי לנהוג בה ומבלי לנהוג במתחרות...

בכללי, נשמע שאתה לא לגמרי סגור מה אתה מחפש כי כמו שאמרת בעצמך, חסר לך הניסיון.

תתחיל בברז ותעבור לרכבים הבאים, יכול להיות שפתאום איזה רכב שבכלל לא חשבת עליו ידליק אותך וכבונוס יהיה לו מקום גם לילדים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, mcshmupi כתב:

מאיפה המודעה הזאת? לא מופיע ביד 2

רצה בוואטסאפ.

לפני 51 דקות, אשתו כתב:

אשתו

מעולה😄

 

הערה כללית: לפעמים מתפשרים בחיים ולפעמים זה בסדר להתכוונן לטובת תחביב או חלום גם אם זה לא הכי נוח.

האוטו שלי נקנה כשידעתי שמספר 3 ממשמשת ובאה ויש בו רק 4 מושבים.

אז מה עושים? לא נוסעים איתו. פשוט ככה.

האם זה הגביל פעם ברמה שנפגע מישהו או משהו? לא. כי מראש התכוננו שמבחינה משפחתית יש רק אוטו אחד בבית.

זה מצליח כבר שנתיים וחצי בלי אף קורבן.

וגם לפני זה היו לי מכוניות מאתגרות או כאלה שפשוט לא הסכמתי לקחת לאיזה מקום המוני או מלכלך. הכל בסדר.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה להסתדר עם הברז למי שמתאים לה בגודל פיזי. לי יש יתרון, אני מרוכז מאד מבחינת גובה, אשתי עוד יותר מרוכזת, והבנות מפאת גילן והמטען הגנטי אותו קיבלו מרוכזות מאד. מרכז כובד נמוך גם תורם ליציבות, זה עוזר בהתנהגות כביש ומה לא. רק יתרונות.

 

מי שיותר מבוזר מבחינת מבנה הגוף שלו יתקשה, האוטו קטן. לנהג בלבד זה לא משנה (יש בעלים של ברז שגובהו עולה על 2.0 מטר), אבל הוא לא מסיע בה ילדים למיטב ידיעתי. מי שכן מתכוון להסיע ילדים - אין קסמים.

 

לשבת קרוב מדי להגה זה מסוכן, מכל בחינה. אין שליטה מיטבית ברכב, ורוב התאונות קורות בדיוק ברגעים השגרתיים האלה. חבל להסתכן סתם, במיוחד עם ילדים באוטו.

 

לפות"ש - נראה שהוט האץ' היא הפתרון, גם לאור חוסר הניסיון שלך בנהיגה ספורטיבית (זה לא נאמר בגנותך, כולנו עברנו את המסלול).

  • רעיון טוב! 1

I'll take your brains to another dimension

Pay close attention

 

Subaru BRZ | Suzuki Ignis Sport | PCR Jaguar 2000 100cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם הבנות שלך מצליחות להכניס את הרגליים מתחת למושב? האם אתה מגביה את המושב לשם כך?
לגבי הוט האץ', אני פוחד שלהפך: יהיה לי קשה יותר ללמוד בגלל היכולת האבסולוטית הגבוהה יותר.
למשל, במנוע אטמוספרי כמו ב brz יש פחות כוח ואין השהיה אז יותר קל להבין מתי לחזור לגז ביציאה מפנייה.
ואני מניח שאם יש פחות תקשורת אז זה פחות אינטואיטיבי. אז ברור שאני יכול לפנות למדריך שילמד אותי איך לנהוג (וזה כנראה נחוץ בכל מקרה) אבל נדמה לי שב brz
יהיה קל יותר. 
חוץ מזה, נדמה לי שיש לה הרבה יתרונות, למשל מול ה308: הנעה אחורית, גיר יותר קצר מדויק, הגה יותר מדויק, יותר משוב, מיקומי דוושות יותר טובים, אפילו צליל יותר מגניב.
כל אחד מאלה נדמה לי כמאוד משמעותי.
 


גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...