Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פגיעה ברוכב קורקינט וביטוח לא בתוקף


שימו לב! השרשור הזה בן 1483 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי שלום לפני כמה חודשיים פגעתי בקטנה ברוכב קורקינט( שפרץ לכביש במהירות)  לפי המידע שקיבלתי עליו הוא נקע את היד... הגיע שוטר לאירוע בדק הכל לא שמתי לב שהביטוח שלי לא היה בתוקף השוטר אמר לי ללכת לתחנת המשטרה הקרובה ליד הבית שלי ולספר להם מה קרה הלכתי לתחנת המשטרה סיפרתי להם מה קרה הם נתנו לי דף עם הפרטים של הנפגע וזהו מאז לא שמעתי מאף אחד מהם... מה יכול לקרות במצב כזה בהתחשב שכבר עברו כמה חודשיים טובים ועוד לא שמעתי מאף אחד? תודה לעונים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שמדובר בנהיגה ללא ביטוח חובה. אם היה לך ביטוח כזה בתוקף אתה יכול להיות שקט (חוץ מסעיף 2 להלן, שתלוי בקיום בטוח צד ג' או מקיף).

 

יש לעניין שלושה מרכיבים:

 

1. מרכיב פלילי - היית מעורב בתאונת דרכים שבה נפגע אדם. האם קיבלת מהמשטרה הודעה על סגירת התיק? אם כן - הנושא סגור. אם לא - אתה עלול לעמוד לדין, לפי שיקולי החוקר והתביעה המשטרתית. דרך אגב, גם עצם הנהיגה ללא ביטוח חובה בתוקף הוא עבירה חמורה.

 

2. נזקי רכוש - הדבר שהכי פחות מדאיג אותי. מכסימום תתבע במחירו של קורקנט. 

 

3. נזקי גוף - כאת אתה תלוי במה שעשה הפצוע. אם הוא לא טען לפציעה ולא פנה לטיפול רפואי יתכן שכלל לא תתבע. אם פנה לטיפול אתה עלו להתבע לשלם את הטיפול הרפואי, וגם לפיצוי על נזק שנגרם לפצוע. תאר לך שגרמת לצייר לא להיות מסוגל לצייר או לרופא לא להיות מסוגל לנתח (אפילו רק לתקופה מוגבלת). התביעה יכולה להיות ישירה על ידי הפצוע, או שהוא יתבע את "קרנית" - שהיא קרן המפצה פצועים שאין להם ביטוח חובה לתבוע - והיא תתבע אותך. תביעה כזו יכולה להיות מוגשת עד 7 שנים מהארוע.

 

שאלה לי אליך: האם יש לך סרטון של מצלמת דרך או עדים בלתי תלויים או משהו אחר שיכול לתמוך בטענתך שהרוכב התפרץ לכביש? 

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בדקתי ולא היה לי אז ביטוח... אין לי סרטון ולא עדים אבל אז השוטר  אמר לי שלא יעשו מזה סיפור כי כבר המשטרה מכירה את רוכבי האופניים והקורקינטים.... לפי דעתי התיק במשטרה נסגר כי לא שמעתי מהם והם גם לא שלחו לי מכתב או יתקשרו

עריכה אחרונה על ידי Eliad555564
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1483 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...