Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אנחנו משפחה גדולה יחסית עם 4 ילדים ו בעלי מחפש עכשיו רכב מסחרי משומש שישמש לנו להסעת משפחה 6 אנשים וגם כמה שעות בשבוע לעבודה(מישלוחים).התקציב שלנו 20-25 אלף,30 גג,ואין לנו כלל ניסיון ברכישת רכב.

מה אפשר לנו לקנות בכסף הזה, מה תמליצו? בעלי חיפש בין יונדאי H-100 ומיצובישיL-300 אבל עדיין ללא הצלחה. אין הרבה ומה שמצא היו מוזנחים.

בעלי מחפס רק דיזל,האם באמת כדאי? הוא מבקש לשאול גם איפה אפשר למצוא נתונים על צריכת דלק ( הוא רוצה להשוות בין סולר ובנזין)

יונדאים אומרים שמתפרקים מהר זה נכון?

מישהו אמר לו לקנות GMC ולהתקין גז,מה אתם אומרים על זה?

איזה לוחות באינטרנט תמליצו לחיפוש אוטו מיםחרי כזה?

נשמח לקבל כל ייעוץ ותודה רבה על עזרתכם

מרינה(אינטרנט יש רק לי בעבודה אז אני שואלת בשביל בעלי)

פורסם

כמה קילומטרים אתם עתידים לעשות בחודש ?

 

מסחריות דיזל בתקציב שלכם תהיינה "קרועות" לגמרי וזה לא ממש מומלץ.

 

GMC עם גז אפשר רק מ-94 ומעלה - והמכוניות הללו אינן זולות לאחזקה בכלל וגם לא כ"כ אמינות.

 

כמו"כ אין עדיין פריסה מספקת של תחנות לתדלוק בגז - יש רק בתוך מוסכים ובמפעלים שהקימו תחנות פרטיות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ה- H100 הם סוסי עבודה לא מבוטלים ועדיפים על האופציות האחרות (ניסאן לארגו וחבריה)

משטח העמסה גדול, הרכב אמין מאוד, ויחסית עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

אל תצפו לנוחות, כי ברכב כזה שמיועד לעבודה אין שום התחשבות בפרמטר הזה.

אל תצפו לבטיחות, מאותה סיבה שציינתי מקודם.

 

אם תחפשו טוב תוכלו למצוא H100 מהחצי הראשון של שנות ה90' במחירים שנעים סביב20-25 אלף שקל.

 

במידה ואתם רוצים להרחיב את שטח החיפוש: קייה פרג'יו גם יכולה להיות אופציה. אבל אין לי ניסיון עליה אז אני לא יכול לדבר עליה.

יש גם הלארגו (שציינתי מקודם), רכב חלש, חלש, חלש

תחשבו עליו רק כאופציה אחרונה, הרכב חלש משמע שתיין כרוני (גם בגרסת הדיזל).

אמין, אבל לא שווה את העברת הבעלות.

 

על המיצובישי לא הייתי הולך, הרכב הזה הוא מתכון לצרות.

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

ק''מ נמוך מידי בשביל דיזל, שווה כבר לקנות בנזין

אני לא מתמצא במחירים אבל הייתי ממליץ על הניסאן או על היונדאי

למרות שיש גם את הGMC אבל יש להם מנועים גדולים ושתינים אבל שווה בדיקה.

 

למנוע צרות ובעיות בעתיד הייתי ממליץ לכם לנסות להגדיל את התקציב ע''י הלאוואה או כל דרך

אחרת שבאפשרותכם

ולקנות רכב משנתון גבוהה יותר וזה אומר: פחות הוצאות שוטפות ושקט לעתיד

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אם מסחרי זה לא חובה, אז אני ממליץ על וולוו סטיישן 7 מקומות - בתקציב שלכם תכנס וולוו משנת 92-93

כמו-כן פורד טאורוס וביואיק סנצורי מאותן שנים יספקו 6 אנשים בנוחות יחסית ואיכות גבוהה.

L-300 בנזין הוא גם אופציה שבאה בחשבון, וכן טרנספוטר של פולקסווגן.

 

דיזל - לא שווה לכם לקנות בכל מקרה - ובודאי שלא להתקין ערכה לשימוש בגז - זה לא כדאי כלכלית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

במידה ואתם רוצים להרחיב את שטח החיפוש: קייה פרג'יו גם יכולה להיות אופציה. אבל אין לי ניסיון עליה

הקאיה פרג'יו מאוד לא מומלצת וזה בלשון המעטה.

מנסיון של שלוש וחצי שנים של נסיעה בקאיה פרג'יו אני יכול לומר עליה רק דברים רעים.

תקלות חוזרות ונישנות במערכות החשמל ברכב, מנוע לא אמין ונוטה למות גם בקילומטרז' נמוך יחסית (הרכב עבר החלפת מנוע ב195K ק"מ למנוע חדש. המנוע החדש כשל לאחר פחות מ 10K ק"מ. מנוע משופץ שהחליף אותו נאלץ לעבור שיפוץ נוסף אחרי 7K ק"מ ולבסוף הוחלף גם הוא לאחר שכשל אחרי 20K נוספים.)

פורסם
אם מסחרי זה לא חובה, אז אני ממליץ על וולוו סטיישן 7 מקומות - בתקציב שלכם תכנס וולוו משנת 92-93

כמו-כן פורד טאורוס וביואיק סנצורי מאותן שנים יספקו 6 אנשים בנוחות יחסית ואיכות גבוהה.

L-300 בנזין הוא גם אופציה שבאה בחשבון, וכן טרנספוטר של פולקסווגן.

דיזל - לא שווה לכם לקנות בכל מקרה - ובודאי שלא להתקין ערכה לשימוש בגז - זה לא כדאי כלכלית.

מצטרף להמלצה על וולוו סטיישן 7 מקומות. אם לא חייבים רכב מסחרי עדיף ללכת על רכב נוסעים שיספק את הדרישות.

 

לגבי הפורד טאורוס והביואיק סנצ'ורי - האם הן מורשות ברשיון להסיע 1+5? האם יש בהן חגורות בטיחות לשישה איש?

פורסם

לגביי ה GMC

 

לחבר שלי מותקן באוטו גז יש לו ספארי ההתקנה של הבלון היא עולה דיי יקר משהו בסיבובות 7000 (תקנו אותי אם אני טועה) זה קצת מחליש את האוטו אבל חוסך המון למשך זמן רב

מבחינת אמינות של הרכב הרכב אינו אמין חלקים לא זולים

אך באוטו יש נוחות יושבים כמו מלכים על הכסאות

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

×
×
  • תוכן חדש...