Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208 GTi, שנת 2018 - שרשור מתגלגל - מעקב ארוך טווח


menir1
שימו לב! השרשור הזה בן 379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדכון 3 שנים באיחור קל...

 

היום עברנו טיפול 40K שהוא טיפול "גדול" - שבנוסף לשמן (Mobil1 5W30 ESP) ומסנן שמן כולל גם מצתים ומסנני אוויר ומזגן.

לא היו תקלות מעבר לכך גם בשנה השלישית.

 

בשנה האחרונה התווספו להם 10K ק"מ.

 

עלות הביטוח נשארה מצחיקה גם בחידוש האחרון.

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 3.9.2021 בשעה 23:31, nadavd4 כתב:

אם אתה מציג קבלות ומנהל המוסך שבו אתה מממש את האחריות גם על הצד הטוב הבוקר - כן. אם לא, לך תילחם איתם על זה שהאחריות שלך תקפה - אתה ב 99% מהמקרים תצליח לממש אותה (כי אנחנו חיים במדינת חוק), אבל תצטרך לטרוח יותר מאשר אם מלכתחילה לא היית צריך להוכיח ולהראות כלום.

 

בנוסף, אם טיפלת במוסך אחר והטיפול באמת לא בוצע כמו שצריך - יגידו לך ללכת לחפש אותם. אם טיפול לא בוצע כמו שצריך במורשה יבואן, האחריות עדיין תתפוס.

מוסכניק כללי שלא יעבוד לפי הוראות היצרן והחוק פשוט יאכל אותה. אין צורך לריב עם היבואן והוא צודק. משלמים למוסך היבואן על התיקון ואז דורשים את עלות התיקון מהמוסכניק הכללי עם/בלי התערבות בית המשפט. הטירחה העיקרית תהיה של עו"ד של בעל הרכב, ועליה המוסכניק הכללי ישלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, mcaspi כתב:

מוסכניק כללי שלא יעבוד לפי הוראות היצרן והחוק פשוט יאכל אותה. אין צורך לריב עם היבואן והוא צודק. משלמים למוסך היבואן על התיקון ואז דורשים את עלות התיקון מהמוסכניק הכללי עם/בלי התערבות בית המשפט. הטירחה העיקרית תהיה של עו"ד של בעל הרכב, ועליה המוסכניק הכללי ישלם.

גם לזמן ואנרגיה יש ערך.

אגב, רוב המוסכים הכלליים שנתקלתי בהם לא עובדים לפי הוראות יצרן... לא ברכבים "אמינים" יחסית וגם לא בבעייתיים.

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשישי האחרון ביקרתי במוטור סיטי, במטרה לגמור את הצמיגים (שהם בני 3 ו-40K ק"מ). עלייה למקצה הראשון וההגעה לפנייה הראשונה, התברר מיד שהצמיגים כבר גמורים...

הפג'טה לא רצתה לפנות ונכנסה לתת היגוי חריף. בלימה מאוחרת לתוך הפנייה גרמה לזנב לצאת ולעזור למכונית לפנות - ד"א @falouכאשר לוחצים על כפתור ניתוק הבקרות, בוודאות בקרת האחיזה מבוטלת כי המכונית יכולה לצאת לספין מרהיב (מה שלא קורה כאשר הבקרות משולבות). העברת משקל חדה תוך כדי פנייה, גרמה לטוסיק לצאת והייתי צריך לתקן היגוי וללחוץ על הגז כדי להעביר משקל לאחור, כדי להחזיר אותה לתוואי. תרגיל דומה עם בקרות משולבות לא דרש מאמץ - הטוסיק יוצא מעט והבקרות נכנסו לעבודה מיידית.

 

במהלך הסופ"ש עברתי על מבחני צמיגים וההעדפה שלי ל-Goodyear F1 asymmetric 5, שבכל המבחנים יצאו עדיפים על ה-Michelin Pilot Sport 4  בכל הקשור לפידבק. נראה כי יש בעיית מלאי ל-Goodyear, אבדוק במהלך השבוע.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שהאסימטריק 5 נגמר מהר מבחינת בלאי. אחלה צמיג, אבל אצלי הוא כבר מפתח סדקים ויובש כללי אחרי שנה וחצי ו20 אלף ק"מ של נהיגה יום יומית (לא מסלול). 

למיטב הבנתי זה המצב גם ב PS4, אבל יכול להיות שאני טועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי דיווחים דומים על הבלאי באסימטריק, בעיקר במסלול או בנהיגה אגרסיבית. גם היה פה מישהו עם ברז שהתפרקו לו חתיכות מהסוליה.

המישלין רק "נמס" במסלול, אבל סה"כ מחזיק יפה.

האם זה אומר שהייתי שם שוב את המישלין? לא בטוח...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

מאוד מעניין לקרוא את השרשור, יש לי שאלה בדקתי באינטרנט והבנתי שאין את זה לכול הדגמים.

האם יש לך HILL ASSIST?

כלומר במידה ואתה בעליה, ואתה משחר את דוושת הברקס האוטו מדרדר ישר או שהוא מוחזק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 1.2.2021 בשעה 07:00, 4Real כתב:

יש משהו מחשיד שהחברת פיג'ו מפרסמת את השמן של החברה שבבעלותה. בכל הטיפולים שעשיתי אצלי ב208 השתמשתי רק בשמנים שעומדים בתקן B71 2312, עד לאחרונה זה שמן של מוטול והאחרון של קסטרול שהוא כמעט ב100 ש"ח יותר זול ממוטול.

 

תקן B71 2312 הוחלף בתקן B71 2302. בלי קשר - מרגיש שינוי בשימוש במוטול לעומת הקסטרול?

 

בתאריך 1.2.2021 בשעה 08:13, ronrcz כתב:

אני השתמשתי עד לאחרונה רק בשמנים של רויאל פרפל המעולים,עכשיו עברתי למוטול לנסיון.

 

אותה השאלה - מרגיש שינוי בשימוש במוטול לעומת רויאל פרפל?

שוקל להשתמש בשמן של מוטול MOTUL 8100 X-CESS 5W-40. לרכב שלי מתאים גם שמן בתקן B71 2296 כמו זה.

 

בתאריך 1.2.2021 בשעה 08:26, nadavd4 כתב:

לי זה נשמע די קל וחומר, שאם חברה מסוימת משתמשת בשמן מסוים בפס הייצור היא גם תפרסם אותו.
לגבי תקן 2312 - אני לא יודע אם המוטול והקסטרול שקולים, הקסטרול גם עומד בתקן חדש יותר (שיצא יחד עם התקן החדש יותר ל 5w30).

 

אתה מתכוון שהקסטרול עומד בתקן החדש B71 2297? יכול לצרף קישור לשמן שלהם בתקן הזה?

עריכה אחרונה על ידי nir3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחברת קסטרול אין שמן שעומד בתקן B71 2297 של PSA. למיטב ידיעתי, רק ל-Total ו-Mobil1 המשווקים בארץ (עי" טלרון, חברת בת של לובינסקי) יש שמנים העומדים בתקן זה.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 379 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...