Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208 GTi, שנת 2018 - שרשור מתגלגל - מעקב ארוך טווח


menir1
שימו לב! השרשור הזה בן 391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 11 שעות, farkash7 כתב:

כבר חששתי שמילאת שתן.

אתה מבין עכשיו שבגללך אני קונה פינג'ל ומדחום? 

חייב לבדוק מה נקודת הרתיחה של... 

  • מצחיק 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 195
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 11 שעות, menir1 כתב:

הבעיה שלי לרכוש בחנויות החלפים בארץ. ראיתי מספר מקרים של מסנני שמן ואוויר מזויפים, גם במקומות מומלצים. שמעתי גם על זיוף שמנים. 

 

 

נשמע מדאיג. לא ידעתי שזה הגיע לפג'ו...
יש איזו דרך לעלות על פילטר שמן מזוייף? נניח לפי משקל?
הפג'ו שאני מחזיק ישנה בהרבה אבל יש מצב שזה אותו פילטר.
גם לגבי השמנים מדאיג מה שאמרת. באיזה שמנים מדובר?
רכשתי שמן טוטל מחנות מאוד מוכרת. הוא הגיע באריזה שונה ממה שאני רגיל, הם אמרו לי שזה בסדר, יבוא שלהם או משהו כזה.
עכשיו זו חנות מאוד מוכרת, ואני בגדול סומך עליהם, אבל הערה שלך קצת מדאיגה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנה חלקים רק ממקור מוסמך. הכי בטוח.

ב-205 שלך יש אותו מסנן דלק כמו ב-308 1.2.

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, farkash7 כתב:

נשמע מדאיג. לא ידעתי שזה הגיע לפג'ו...
יש איזו דרך לעלות על פילטר שמן מזוייף? נניח לפי משקל?
הפג'ו שאני מחזיק ישנה בהרבה אבל יש מצב שזה אותו פילטר.
גם לגבי השמנים מדאיג מה שאמרת. באיזה שמנים מדובר?
רכשתי שמן טוטל מחנות מאוד מוכרת. הוא הגיע באריזה שונה ממה שאני רגיל, הם אמרו לי שזה בסדר, יבוא שלהם או משהו כזה.
עכשיו זו חנות מאוד מוכרת, ואני בגדול סומך עליהם, אבל הערה שלך קצת מדאיגה.

דוגמא מובהקת לזה - שתי דוגמאות מובהקות לזה לצערי הרב! 

 

הן מצתים שרכשתי בחנות חלפים - שהרצון שלי לחסוך פרוטה לצערי כיבה לי את כל הנורות האדומות ולכן בסופו של דבר שילמתי כמעט כפול כאשר החלפתי אותם למצתים מקוריים. 

 

ודוגמא נוספת לזה היא פילטר שמן שקניתי בחנות חלפים אחרת (ובשביל השקט לא אפרסם פרטים) שאמנם איננו מקורי אבל אמור היה להיות מיצרן טוב - ובמוסך - הפילטר שמן עצמו התאים ונראה כמו מסנן ראוי - הגומיית O RING  היתה צרה מידי בכדי להלביש אותה על בית הפילטר אז השארנו את הגומיה המקורית.  המוסכניק היה מספיק בעל ניסיון עם הדברים האלה קודם לבדוק אם הגומיה בכלל מתאימה לפני שהוא ניסה בכלל להוריד את המקורית. 

 

זו מחלה! פשוט מחלה - מכת זיופים. 

 

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, farkash7 כתב:

נשמע מדאיג. לא ידעתי שזה הגיע לפג'ו...

רלוונטי לכל היצרנים, ונראה שהפך ל"מכה". 

אני מסתמך על אנשים שמבינים מהחיים שלהם ששיתפו מקרים שונים. אני לא יכול להרשות לעצמי להשתמש בשמן מזוייף או מסנן שמן/אוויר מזוייף, לכן החלטתי להמשיך לטפל במוסכי רשת היבואן. זה אמור להקטין את הסיכון למינימום. בלמים להבדיל, אני אחליף במוסך שאני מכיר והוא לא מרשת היבואן. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יכול להרשות לעצמי לטפל במוסכי יבואן.
חצי מהחלקים או שיגידו שאין או שישימו סיני כי זה מה יש.

אני מקווה שהחנות מרחובות משתדלת לשמור על הלקוחות שלה.
כנ"ל החנות בפולין.

  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא חייב לטפל במוסך.

גם לקנות מהם חלקים זה בסדר

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה שניתן להוריד משמעותית עלויות זה בבלמים, חלקי מתלים, היגוי, חלפים יקרים כמו משאבות, מגדש, קיט טיימינג וכך הלאה.

 

שעתון העבודה של מוסכים מורשים גבוה יותר, מסיבות ברורות.

 

מעבר לזה גם השמן במוסכים מורשים מגיע בדכ מצובר אבל לפחות הסבירות שזה שמן ראוי ונכון לרכב תהיה גבוהה ביותר אבל העלות לעיתים כפולה ועוברת עלות של שמני פרימיום בחנויות חלפים טובות ומוכרות.

 

עדיין, מני אמר נכון שטיפול סיכה במוסך מורשה הוא סהכ ניתן בעלות סבירה. כל איש והכיס שלו והשיקולים שלו לזה אני לא מוכן להכנס.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, menir1 כתב:

טיפול שמנים ומסנן אויר לא אמור לגרום לך לפשיטת רגל

לא הבנת.

לרכב שלי בארץ יש רק מסנן אוויר סיני.

כשחיפשתי ציריה ימנית התשובה הייתה ״אין״.

כשחיפשתי סנדלי בלם קיבלתי תשובה שאין! (יש שתי מערכות בלם בדגם שלי, לשלי פשוט אין בארץ).

המון חלקים אחרים אפילו לא טרחתי לשאול… זה רכב ישן… זה כבר לא קשור למחיר אלה פשוט לעובדה שהחלקים נעלמים מהשוק.

 

אני תלוי בחנויות חלפים גם אם אני רוצה וגם אם לא.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.10.2022 בשעה 23:30, איציק נ. כתב:

אני לא מתעסק בשיקולי ההיגיון והכלכלה של לובינסקי. 

אנחנו מסוג האנשים שלעיתים רגישים ומרגישים את מה שיש למכונה לתת דווקא בקצוות - ואוהבים לטפל לפי הספר. 

הנוזל המקורי לא קיים בארץ  ומאחר והוא dot4+ אני ממליץ לשים מותג איכותי שתומך בתקן הזה, בשביל להיות תמיד ב safe side ולקבל את המקסימום מהמערכת - גם אם אתה גר בירושלים ובדיוק יצאת ביום קר או מושלג עם הרכב ובלחיצה הראשונה על הברקס אתה צריך את ה esp או ה abs ב top שהוא יכול לתת לך. 

 

איציק

 

למה לא לשים נוזל בתקן DOT 5.1?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, nadavd4 כתב:

 

למה לא לשים נוזל בתקן DOT 5.1?

 

זה מיותר לגמרי גם למי שמתגרזן בכביש ואפילו במסלול אם לא יום חם מידי.

 

והנוזלים הספורטייבים כביכול סופחים מהר יותר לחות ואז הנקודת רתיחה שלהם נמוכה,וזה מגיע הרבה יותר מהר מ4.  

מכיר כמה שהחליפו,חזרו לdot4 הרגיל.

במקום שהנוזל ירתח,הצינורות גומי יכנעו והדוושה תדעך,צריך להחליף לצינורות בלימה שזורים,שיפגעו בתחושה בדוושה כל הזמן. 

 

בתכלס,כל עוד הנוזל המקורי לא רתח,עדיף לא לגעת ורק לרענן נוזל.

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, Ido12 כתב:

 

זה מיותר לגמרי גם למי שמתגרזן בכביש ואפילו במסלול אם לא יום חם מידי.

 

והנוזלים הספורטייבים כביכול סופחים מהר יותר לחות ואז הנקודת רתיחה שלהם נמוכה,וזה מגיע הרבה יותר מהר מ4.  

מכיר כמה שהחליפו,חזרו לdot4 הרגיל.

במקום שהנוזל ירתח,הצינורות גומי יכנעו והדוושה תדעך,צריך להחליף לצינורות בלימה שזורים,שיפגעו בתחושה בדוושה כל הזמן. 

 

בתכלס,כל עוד הנוזל המקורי לא רתח,עדיף לא לגעת ורק לרענן נוזל.

 


לא מדובר ב RBF600 שאורך החיים שלו קצר משמעותית, אלא להבנתי ל 5.1 אורך חיים דומה ל4 הרגיל אבל נקודת רתיחה גבוהה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

הגענו קצת לפני 50k ק״מ והגיעה מועד הטיפול השנתי.

מה בתפריט?

- שמן

- מסנן שמן 

- מסנן מזגן

 

עד כאן התפריט הסטנדרטי של טיפול ״קטן״ שהיה בתכנון. ביקשתי לבצע הצלבה של צמיגים קדימה/אחורה ואז התברר שתבריג אחד בגלגל האחורי ימני היה אכול חלקית. כפי הנראה, בהחלפת הצמיגים האחרונה שבוצעה לפני שנה, הצמיגאי הרכיב בורג אחד קצת עקום ובהברגה שלו הוא ״אכל״ את התבריג של הנאבה. באין ברירה, החלפתי את מיסב הגלגל האחורי שמשולב עם דיסק למרות שאני עוד לא נזקק להחלפת בלמים (לכן הרפידות המקוריות עדיין נשארו - יש להן ״בשר״ לעוד כ-10k ק״מ).

 

אין צריכת שמן בין טיפולים, צריכת הדלק נותרה כפי שהייתה ואין רג׳קטים אחרים.

 

הפג׳טה ממשיכה לספק הנאה.

 

לפני שבועיים ביקרתי לראשונה בתוואי המחודש בפצאל והיה ממש כיף. בעיני זה המסלול הכי טוב בארץ היום. לא רואה טעם להגיע למוטור סיטי. ערד יותר טכני, אך התוואי החדש בפצאל מביא איזון ייחודי בין תוואי טכני מאד נחמד ותוואי מהיר. ממש כיף של מסלול.

 

 

 

 

DSC03301.jpg

DSC02631.jpg

  • אהבתי 8

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתה מגיע לשם? מתאם מראש? מזמין סלוט? ימים פתוחים קבועים מראש?

מה לגבי הטיימינג ב208, זה נפתר ב2018?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 391 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...