Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בלם ימני לא עובד, שמאלי בקושי - פיג'ו 206 שנת 2000


neowizard
שימו לב! השרשור הזה בן 1884 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בחודשיים וחצי האחרונים עשיתי טיפול ראש לפיג'ו שלי בעזרתכם. המנוע לאחרונה חזר לחיים (בסוף מצאתי חרט והראש עבר טיפול מלא). אבל מאז הבלמים בקושי עובדים. השמאלי בקושי בולם והימני לא עושה כלום.

 

הצינור וואקום של הצילינדר הראשי ישב פתוח לאורך הטיפול ראש, אז אני מקווה שהבעיה בבלמים היא רק אוויר לכוד במערכת. תכננתי לעשות את רוב הטיפול בעצמי (בתקווה, בעזרתכם), וללכת למוסך רק בשביל שיבדוק ויתן את החותמת שלו שהבלמים כשירים.

אני צריך את החותמת הזו כי מתקרב תאריך הטסט של הרכב, והוא צריך אישור מוסך לבלמים בגלל הגיל שלו.

 

השאלה שלי אם זה סביר שמדובר רק באוויר לכוד, ואם כן, האם באמת כדאי לי לטפל בזה בעצמי וללכת למוסך רק בשביל החותמת הרשמית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה יודע להתעסק עם מערכת הבלמים מה טוב...אם אתה לא יודע אז תן למישהו שמבין שיעשה זאת...זאת מערכת בטיחותית שכדאי לדעת מה עושים בה. ייתכן בהחלט אויר לכוד ויש להוציאו. התהליך הוא לא מסובך אך עדיין..אם אינך מבין בזה תן למישהו שמבין שינקז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצינור וואקום של הצילינדר הראשי ישב פתוח לאורך הטיפול ראש, אז אני מקווה שהבעיה בבלמים היא רק אוויר לכוד במערכת. תכננתי לעשות את רוב הטיפול בעצמי (בתקווה, בעזרתכם), וללכת למוסך רק בשביל שיבדוק ויתן את החותמת שלו שהבלמים כשירים.

אני צריך את החותמת הזו כי מתקרב תאריך הטסט של הרכב, והוא צריך אישור מוסך לבלמים בגלל הגיל שלו.

צינור ואקום של הבוסטר הוא לא חלק מהמערכת ההדראולית ואין שום סיכוי שדרכו יכנס אויר לצינורות ההדראולים.

האם הדוושה שוקעת נמוך מהרגיל? קשה מהרגיל?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יגאל, לא נראה שהדוושה שוקעת, אבל כשלוחצים עליה אין שום התנגדות עד כמעט קצה המהלך שלה, ואז היא מרגישה כמו בטון. צריך להפעיל לא מעט כוח בשביל לבלום.

 

מאור, אתה צודק, לפשל במערכת בטיחות זה לא טוב. אבל אם אני בכל אופן לוקח אותה למסוך לבדיקת בלמים, זו לא הזדמנות טובה לתרגל וללמוד על המערכת? ההנחה שלי היא שאם אני אעשה טעות הם יתקנו אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1884 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...