Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע PSA 1.2 PureTech השרשור המרוכז לגבי עניין האמינות של רצועת התזמון הטבולה בשמן.


Alkash
מעבר לפיתרון נפתר ע"י אורן שרותי רכב,

פוסטים מומלצים

לטענת מוסך מורשה (ברשת של לובינסקי) שביקרתי בו היום, אם הרכב מטופל ברשת - היצרן נותן תמיכה למקרים כאלה (גם למכוניות שיצאו מאחריות) עד לטווח של 5-6 שנים. זה נאמר לי בע"פ לכן אין לי סימוכין על הנייר לדבר הזה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפי מה שנאמר בעל פה..

עדיף לטפל במורשה בטווח של 6 שנים.

 

הבעיה, שהם לא מודים ישר שהבעיה ברצועה ובינתיים בעל הרכב נוסע עם אפשרות להרעבת שמן

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה, כמו בשאר החלקים הבעייתיים ,היצרן מוכן לתת כיסוי 5/150K אבל צריך להתמיד עד אז בטיפולים אצל היבואן ולהגיע עם נורית מנוע דולקת. לדעתי לא שווה ₪1500 של החלפה בחוץ אבל כל אחד יחליט לעצמו.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שנאמר בעל פה..

עדיף לטפל במורשה בטווח של 6 שנים.

 

הבעיה, שהם לא מודים ישר שהבעיה ברצועה ובינתיים בעל הרכב נוסע עם אפשרות להרעבת שמן

והוצאה כוללת אסטרונומית של טיפול במורשה 6 שנים שכנראה שתעבור את עלות החלפת הטיימינג.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום ראיתי קבלה על טיפול קטן של C4 picasso, אמנם ללא החלפת סנן מזגן, יצא 570 שקלים. בלמים ניתן להחליף עצמית במוסכים מורשים כלליים.

 

אז זה לא תמיד אסטרונומי..

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטינו הרבה מהשרשור . מה זה טיפול קטן ? טיפול 5000 ?

טיפול שנתי במנוע 1.2 לא ראיתי בלובינסקי בפחות מ ₪800 וזה אחרי שסירבתי לתוסף דלק מזהב. עם איזו שטות של ₪40 חברות במועדון vip שנותנת 10% הנחה כללית. כמובן בלי מסנן אויר מנוע..

הנה אחת לדוגמא : https://i.imgur.com/n0CkS5N_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

לרוב זה סביב האלף. בלי בלמים.

צריך לצלם את הקבלה על ₪570 ולנעוץ .

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטינו הרבה מהשרשור . מה זה טיפול קטן ? טיפול 5000 ?

טיפול שנתי במנוע 1.2 לא ראיתי בלובינסקי בפחות מ ₪800 וזה אחרי שסירבתי לתוסף דלק מזהב. עם איזו שטות של ₪40 חברות במועדון vip שנותנת 10% הנחה כללית. כמובן בלי מסנן אויר מנוע..

הנה אחת לדוגמא : https://i.imgur.com/n0CkS5N_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

לרוב זה סביב האלף. בלי בלמים.

צריך לצלם את הקבלה על ₪570 ולנעוץ .

 

דרך מועדון קקטוס טיפול קטן (15,30) 631 ש"ח טיפול גדול (45, 90) 970 ש"ח

 

בביטוח דרך לוביט מקבלים גם שובר בסך 250 ש"ח

 

 

סה"כ עד היום יצא לי סביר מאוד עלות הטיפולים במרכזי

 

בזכות אבי וויזל מנהל המועדון

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו...שמן 250, מסנן שמן 80 ועלות הטיפול 280=610

תוסיף הנחה או שעתון נמוך יותר וקיבלת את זה בפחות.

 

 

בנוסף פילטר מזגן שמוחלף בכל טיפול וזה אכן יוצא באיזור 750-800.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום ראיתי קבלה על טיפול קטן של C4 picasso, אמנם ללא החלפת סנן מזגן, יצא 570 שקלים. בלמים ניתן להחליף עצמית במוסכים מורשים כלליים.

 

אז זה לא תמיד אסטרונומי..

בוא נדייק-

הצעה ראשונית לשמן, פילטר שמן ופילטר מזגן - 832 שח+מעמ לפני הנחה. סה"כ 973 ש"ח כולל מע"מ.

 

הצעה משופרת: 20 אחוז הנחה. 779 שח כולל מע"מ.

 

תוריד את המסנן למזגן: 586 שח כולל מע"מ.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהרצועה שלי התפוררה והיו תקלות במחשב נכנסתי למוסך רשת שבו הרכב טופל באופן קבוע ושלחו אותי לדרכי עד שתדלק שוב תקלה, למרות שהעליתי את נושא הרצועה כ-20 פעמים והם פשוט לא הסכימו לשמוע על זה. התענוג של ״לטפל במורשה״ עלה לי 450 ש״ח דיאגנוסטיקה שלא שווה כלום ו-4 ימים השכרת רכב בזמן שהרכב שכב אצלם. ״התמיכה״ שלהם לא שווה יותר מדי אם היא קיימת.

 

את הרצועה החלפתי בכיף אצל גבע, אחרי שהם פירקו אגן שמן בחינם כדי לאבחן (20 דקות).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בא להתווכח איתך על: מתי זה היה, איפה הרכב טופל במהלך חייו והאם באותה העת היצרן הכיר בבעיה וידע לתת את התמיכה הנכונה.

סה"כ העברתי את מה שנאמר לי: כיום היצרן נותן את התמיכה למקרים האלו לרכבים שמטופלים ברשת אפילו מעבר לתקופת האחריות הרשמית.

לדעתי יש כאן 2 דברים חשובים: א. היבואן יכול תמיד לבוא ליצרן ולומר לו שהרכב טופל אצלו ובוודאות לפי הוראות היצרן והתקנים הנכונים של השמן.

ב. היבואן כמובן מרוויח על כך שהרכב טופל אצלו ברשת ו*אולי* סופג חלק מזה.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה היה לפני פחות מ-3 חודשים. הבעיה היא לא אם נותנים גיבוי או לא במידה ומזהים רצועת מתפוררת, אלא העובדה שהם מתכחשים לבעיה ומתחמקים מלבדוק רכבים שיש בהם חשד יותר מסביר לרצועה מתפוררת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה חלק מבעיה גדולה יותר של חוסר אחידות מבחינת רמה מקצועית ושירותיות במוסכי רשת יבואן - זאת בעיה גורפת לרוב היבואנים בארץ.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפג׳ו אמרו לי שכל דבר שעושים לאוטו בזמן שרכב באחריות דורש אישור של יצרן (לפחות לגבי דגמי 2019, לא יודע אם היה נכון בשנים קודמות). אני מניח שכל דבר שנעשה אפילו במסגרת טיפול תקופתי ידוע ליצרן, לכן כל עוד טיפלת במורשה הם מוכנים לטפל ברצועה גם שנתיים או שלוש אחרי סיום האחריות, וזה בטח על חשבון היצרן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...