Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. מדובר בקיה ג'ויס 2002. לאחרונה יש רעשים בנסיעה מעל 2000 סל"ד אבל רק בדרייב, בנוטרל אין את הרעש גם כשהרכב בנסיעה.

בדקתי שמן גיר והוא תקין.

כשהרכב עומד אני שומע רעש קצת מאיזור הרצועות שמפסיק כשאני משפריץ עליהם מים,אבל איך זה הגיוני שרק בדרייב יש את הרעש?

הרעש אולי מזכיר קצת אופניים שילדים שמים מקל בשפיצים כדי שיעשו רעש, רק חלש יותר, מין רשרוש כזה שמתחזק בהתאם לסל"ד?

יש למישהו רעיון?

פורסם

האם התכוונת שאין רעש בסרק (ניוטרל) כשהרכב בעמידה או בהתדרדרות/גלישה בנסיעה.

אם הרעש ממשיך בסרק בהתדרדרות/גלישה בנסיעה אז בדוק היטב אם אין אבן קטנה או בורג נעוצים באחד מצמיגי הרכב.

נא עדכן ממצאים ותוצאות, לכשיהיו.

בברכה - רפי לין

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
האם התכוונת שאין רעש בסרק (ניוטרל) כשהרכב בעמידה או בהתדרדרות/גלישה בנסיעה.

אם הרעש ממשיך בסרק בהתדרדרות/גלישה בנסיעה אז בדוק היטב אם אין אבן קטנה או בורג נעוצים באחד מצמיגי הרכב.

נא עדכן ממצאים ותוצאות, לכשיהיו.

בברכה - רפי לין[/QUO

 

תודה על ההתייחסות וסליחה על זמן התגובה. לקח לי זמן למצוא את זה, מערכת החיפוש פה לא הכי ידידותית למשתמש.

לעצם העניין, אין רעש בניטרל בהדרדרות/גלישה אלא רק בנסיעה בדרייב ולכן גם קשה להקליט או להקשיב מאיפה בא הרעש כי בשביל זה צריךלהיתלות על הרכב בזמן נסיעה.

×
×
  • תוכן חדש...