Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני חדשה(0 ק"מ?)


BenBatsir
שימו לב! השרשור הזה בן 2334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קח בחשבון שה208 קיבלה לאחרונה קצת מערכות בטיחות אקטיביות בכל גרסה שהיא לא 1.2 ידנית.

הסוויפט לדעתי אחלה אופציה עם מינוס של מוביל איי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

השבוע קיבלנו את האיגניס, עושה רושם שיש מקום ברכב לארבעה, ויש מקום גם לגובה, על הכביש היה לי מאוד נוח לשבת בו (בסוכנות הרכב הרגיש קצת צפוף). תא המטען די גדול לטעמי, ועושה רושם שבשקלול הבחירה שלי הייתה טובה, תוספת הגובה מאוד כיפית, לרכב יש הרבה תוספות שמשדרגות אותו, באמת התלבטתי בינו לבין הסוויפט אך האיגניס נראה מעניין יותר.

 

אם אתה שוקל נסיעות ארוכות אני חושב שאלה הן נקודות החולשה של הסוזוקי (לפי המבחנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השבוע קיבלנו את האיגניס, עושה רושם שיש מקום ברכב לארבעה, ויש מקום גם לגובה, על הכביש היה לי מאוד נוח לשבת בו (בסוכנות הרכב הרגיש קצת צפוף). תא המטען די גדול לטעמי, ועושה רושם שבשקלול הבחירה שלי הייתה טובה, תוספת הגובה מאוד כיפית, לרכב יש הרבה תוספות שמשדרגות אותו, באמת התלבטתי בינו לבין הסוויפט אך האיגניס נראה מעניין יותר.

 

אם אתה שוקל נסיעות ארוכות אני חושב שאלה הן נקודות החולשה של הסוזוקי (לפי המבחנים).

 

מה לגבי רעשי רוח בזמן נסיעה? עד כמה הם מורגשים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית דווקא לא הרגשתי משהו חריג למרות שבמבחני הדרך כן ציינו זאת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית דווקא לא הרגשתי משהו חריג למרות שבמבחני הדרך כן ציינו זאת.

using Tapatalk

מה לגבי הבלמים? האם זה מורגש שיש בלמי תוף מאחורה?

 

 

Sent from my iPhone

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, הבלימה הייתה טובה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתיהן באות בגרסה לא מאובזרת עם פער מחיר מאוד נמוך (208 מאובזרת מוסיפה עוד עשירייה באפס ק"מ) , אז השאלה מה אתה מעדיף, יותר נוחות (C3) או יותר דינאמיות (208).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי על ה סי 3 והרעידות פשוט היו נוראיות זה פסל לי את הרכב חד משמעית..

 

באיביזה שהוא גם 3 צילינדרים זה הרבה הרבה פחות מורגש.

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, ממליץ להכניס למשוואה מזדה 2, לאחר בדיקה של רוב המכוניות מהרשימה (שלא ברור לי לגמרי איך מכוניות כמו C3 ו208 מגיעות לשם לפני המזדה), בשקלול כל הנתונים, בעיני, למזדה לא היו מתחרות ראויות, בעיקר לטווח הרחוק.

מוזמן לקרוא גם את חוות הדעת שלי לאחר 15,000 ק"מ עם הרכב:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?639205-%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%94-15-000-%D7%A7-quot-%D7%9E-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%96%D7%93%D7%94-2-2017

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתיהן באות בגרסה לא מאובזרת עם פער מחיר מאוד נמוך (208 מאובזרת מוסיפה עוד עשירייה באפס ק"מ) , אז השאלה מה אתה מעדיף, יותר נוחות (C3) או יותר דינאמיות (208).

 

אינני בטוח שאתה צודק לגבי ה 208.

יש אותה עם מערכת מולטימדיה ב 72900.

http://www.motodeal.co.il/deals/%D7%A4%D7%99%D7%92%D7%95_208_%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%A1

 

לגבי ה c3 לא דיברתי על 0 ק"מ, אלא על המאובזרת מהיבואן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, ממליץ להכניס למשוואה מזדה 2, לאחר בדיקה של רוב המכוניות מהרשימה (שלא ברור לי לגמרי איך מכוניות כמו C3 ו208 מגיעות לשם לפני המזדה), בשקלול כל הנתונים, בעיני, למזדה לא היו מתחרות ראויות, בעיקר לטווח הרחוק.

מוזמן לקרוא גם את חוות הדעת שלי לאחר 15,000 ק"מ עם הרכב:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?639205-%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%94-15-000-%D7%A7-quot-%D7%9E-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%96%D7%93%D7%94-2-2017

 

המאזדה 2 יקרה מדי לטעמי.

מנוע עם נפח 1500 לא חסכוני במיוחד וביחס תמורה למחיר לדעתי היא נופלת מה 208.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

************* עדכון לאחר נסיעת מבחן **************

 

שלום לכולם,

חזרתי לעדכן עבור אלו ממכם שנתקלו/יתקלו בפוסט זה.

 

לנסיעת המבחן גררתי איתי גם את אבא שלי שדעתו ורשמיו היו חשובים לי.

3 נסיעות מבחן סה"כ ביום אחד: סיטרואן C3, סוזוקי איגניס ופיג'ו 208 - אוטומטיות כולן.

 

 

***************

סיטרואן C3

***************

 

את היום פתחנו בסניף של פיג'ו וסיטרואן ומאחר וקצת הקדמנו, היה לנו זמן קצת להתרשם מהרכבים של שני המותגים.

לא שזה קשור, אבל אבא שלי מאוד התלהב מהפיג'ו 3008 ובאופן כללי מרמות הגימור של פיג'ו.

 

משם עברנו לאולם של סיטרואן ואבא שלי התיישב ב C3, לקח את הכיסא הכי אחורה שניתן ולא מצא תנוחת נסיעה טובה.

לא התרגשתי משום שלאבא שלי יש שריטה של "לשבת רחוק" ולי לא היתה כל בעיה למצוא תנוחת ישיבה נוחה.

 

התחלנו בנסיעת המבחן...

לפני כן אציין ששנינו התרשמנו לטובה מהמראה של ה C3 - או ששונאים אותו או שאוהבים אותו, אבל קשה להישאר אדיש אליו.

אנו נמננו על אלו שאהבו.

עוד לפני שהתחלתי בנסיעה, חיפשתי מקום להניח את הטלפון אך לא מצאתי.

הסוכן שישב מימיני אמר לי "מה הבעיה? תן לי אני אחזיק את זה"

בגדול זה בסדר, רק שהוא לא יוכל להצטרף אלי בכל נסיעה לעבודה.

אז תאי איחסון - יש בקושי - רק 2 מקומות לא גדולים במיוחד להניח כוסות קפה בסמוך לידית ההילוכים.

 

בנסיעה עצמה האוטו הרגיש ממש טוב, אם כי אני בהחלט יכול להבין על מה דיברו כשאמרו מתלים רכים - טרם החלטתי אם זה מפריע לי ואני מאמין שזה משהו שמתרגלים אליו.

עצם השליטה של "בערך כל feature באוטו" דרך מסך המגע פחות קרצה לי אבל לפחות המסך היה תגובתי (יותר מהקורולה שלי) והכפתורים גדולים - אני מאמין שמתרגלים.

מה שלא אהבתי זה את מערכת ה"עצור וסע", או יותר נכון עצם העובדה שאם לא רוצים שתופעל יש לבטלה בכל תחילת נסיעה מחדש (?!) - כמה קשה היה לקבע את זה בהגדרות הרכב?

חוץ מזה באמת שהכל היה אחלה - האוטו כיפי, מרווח ויש לו כוח.

נסענו איתו בכבישים משובשים והמהמורות לא ממש הורגשו. גם בעליות מחוץ לעיר הוא הרגיש טוב.

אבא שלי שישב מאחורה טען שיש מספיק מקום תוא המטען מספק בהחלט.

ה 5 שנות אחריות מלאה בהחלט משחקות לטובת ה C3 גם כן.

 

 

******************

סוזוקי איגניס

******************

משם המשכנו כבר לסניף של סוזוקי.

גם כאן התרשמנו קצת מהרכבים באולם התצוגה עד שתתחיל נסיעת המבחן.

אבא שלי התיישב באיגניס ומייד הפטיר: "טוב, מה יש להשוות בכלל? זו רמה אחרת. אין מה להשוות לצרפתיות."

את האמת, הרגשתי שמבחינתו היה אפשר לוותר על נסיעת המבחן והאוטו הזה נפסל מראש.

לא שלא הבנתי על מה הוא מדבר, אבל באמת שמאוד התלהבתי מהאוטו הזה (אם כי בליבי כבר נפרדתי ממנו :( )

התחלנו בנסיעת המבחן...

האוטו מבפנים בסה"כ נאה. המזגן טוב - יש מסך מולטימדיה גדול (התקנה מקומית אמנם, אבל משתלב יפה) ומספיק מקומות איחסון.

לחיוב אציין שבנסיעה עצמה האוטו הרגיש זריז - בטח יותר מה C3.

לשלילה את אופי הבלימה שהרגישה עצלה משהו. עד כדי כך שפחדתי להאיץ באוטו יותר מדי.

שיכוך הזעזועים כמעט ולא קיים והרגשנו היטב כל חבטה.

ניכר שלמעט מראה ותחושת גובה, כנראה שבאמת אין לאוטו הזה הרבה מה להציע.

לאבא שלי מאוד הפריע הפח ממנו עשוי הרכב - הוא הרגיש ממש חלש ונראה היה כי אם נישען עליו טיפה, הוא פשוט יתעקם פנימה.

 

נפרדנו לשלום מהאיגניס.

כן אציין לחיוב שבאולם התצוגה התלהבתי גם מה"סוויפט החדשה". המראה חמוד וניכר שהיא איכותית יותר מהאיגניס.

יש לה בלמי דיסק בכל הגלגלים וזה כבר משהו טוב.

ישבנו גם בתוך הבאלנו שהיתה מרווחת משתי האחרות אבל איכות ההרכבה היתה פשוט "לא משהו" - כנראה שזה קשור לעובדה שהיא מורכבת בהודו בעוד שהסוויפט והאיגניס ביפן.

 

*************

פיג'ו 208

*************

 

כאן כבר נפרדתי מאבא שלי אשר היה צריך להמשיך בנסיעותיו וחזרתי לבדי לסניף של לובינסקי.

מאחר והקדמתי קצת, נכנסתי שוב לבחון את ה 208.

באולם התצוגה היו 2 דגמים, ה Active (זוהי הגירסה המפוארת יותר) וה Access (הפחות מפוארת).

בנקודה זו, הופתעתי לרעה.

לא, לא מכך שלאקסס אין חלונות חשמל מאחורה וגם לא בגלל שאין לה מראות חשמליות - זה אומנם קצת מגוכך לדעתי שבשנת (כמעט) 2018 זהו אינו סטנדרנט בכל רמת גימור, אך הדבר שהכי הפריע לי היה שאין מקום לשים כוס קפה?!

כלומר, יש אבל כוס בחיים לא תיכנס שם ושאני אומר "שם" אני מתכוון לאקסס - באקטיב היא נכנסת.

חשבתי בהתחלה שזה רק נדמה לי, אז לקחתי כוס "לקחת" ממכונת הקפה שבסניף ואכן צדקתי - באקסס לא נכנסת ובאקטיב כן.

הסיבה לכך שבאקסס ישנו נגן CD (התקנה מקומית כנראה) שהחליטו לדחוף למטה ממש מעל מיקום הכוסות (הקטן ממילא).

אמרתי זאת לסוכן בסניף שלא ממש האמין לי. מיותר לציין שהוא נשאר חסר מילים כאשר הראתי לו זאת.

אשכרה, נראה כמו באג באוטו.

הסוכן בסניף הבטיח לי שהוא "יבדוק לי את העניין ויחזור אלי".

 

זה אולי נראה לחלקכם קטנוני ומטופש, אבל אני גומע בערך 140 ק"מ בכל יום בנסיעה הלוך וחזור לעבודה, כך שיוצא שבערך פעם ביום אני קונה קפה בדרך.

דרך אגב, בחוץ חנתה 208 אקסס חדשה למסירה ללקוח - יהיה מעניין לראות את תגובתו בעצירת הקפה הראשונה שלו.

 

יצאנו לדרך...

אין לי הרבה מה לפרט.

האוטו באמת הרגיש נהדר. היה חזק, זריז ופחות "רך" מה C3.

גם כאן הציקה לי אותה שטות של ה"עצור וסע", אבל חוץ מזה - באמת שאהבתי.

 

 

*********************

שלב הצעות המחיר

*********************

בתום הנסיעה התיישבתי עם הסוכן לקבל הצעות מחיר עבור ה C3 וה 208.

מאחר ועשיתי כבר לא מעט סקר שוק על ה 208 ושוטטתי לא מעט באתרי הליסינג 0 ק"מ, הארתי את תשומת ליבו של הסוכן לאתר מוטודיל אשר מציע על האקסס (כן, כן, עם מולטימדיה) מחיר של 72,900 ש"ח.

הוא מייד הפטיר וטען שזה אוטו מליסינג הנרשם כבעלות 01 ולא 00 ולכן אני אפסיד כסף במכירה.

הכל נכון, רק שמאחוז הנחה מסויים המגמות מתהפכות וההפרש אותו ארוויח ברכישה יהיה גדול יותר מההפרש אותו אפסיד במכירה.

הוא לא ממש האמין לי עד שנכנסו יחד לאתר של מוטודיל, וחישבנו זאת יחד.

מאחר והוא ראה שצדקתי, הוא עבר לטיעון של "אתה תראה שתתקשר ולמרות שכתוב שיש מולטימדיה הם יגידו לך שנגמר המלאי" - לא טיעון רציני ממש בעיני.

 

נתתי לו דוגמא נוספת על הפיג'ו 2008 אשר נמכרת ב 0 ק"מ בגירסת הפרימיום וגם כאן לא ממש היה לו מה להגיד מעבר ל"בשביל כמה אלפי שקלים אתה מעדיף לקנות מליסינג? שיהיה לך בכיף."

 

ביננו, בסתר ליבי קיוויתי שהוא ילחץ וייתן לי איזושהיא הנחה - לא ממש קרה.

 

***********

סיכום

***********

אז מה למדנו פה היום?

 

1) תמיד לבדוק דברים שנראים אבסורדיים באיבזור הרכב.

2) תמיד שווה לבדוק מבצעי 0 ק"מ.

3) צרפתים לא ממש אוהבים קפה.

 

 

עד כאן להפעם,

מקווה שעזרתי למישהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

140 קילומטר ביום?

קח את הסיטרואן C3 וסע לשלום.

בנסיעות ארוכות נוחות ורכות היא דבר חשוב ועוזר לך להגיע רענן ליעד.

5 שנות האחריות הן שובר שיוויון.

 

חשוב לציין שאני משוחד כי יש ברשותי סיטרואן C3, אני גם התלבטתי על אותם רכבים שאתה רושם בדיוק. בסוף עשיתי את הבחירה שלי, לא מצטער לרגע.

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

140 קילומטר ביום?

קח את הסיטרואן C3 וסע לשלום.

בנסיעות ארוכות נוחות ורכות היא דבר חשוב ועוזר לך להגיע רענן ליעד.

5 שנות האחריות הן שובר שיוויון.

 

חשוב לציין שאני משוחד כי יש ברשותי סיטרואן C3, אני גם התלבטתי על אותם רכבים שאתה רושם בדיוק. בסוף עשיתי את הבחירה שלי, לא מצטער לרגע.

 

שים לב שזה 5 שנים או 120000 ק"מ (המוקדם מביניהם).

במקרה שלי, עם קילומטראז של 40000 בשנה - זה יקח בערך 3 שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2334 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...