Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי Q2 מול טויוטה C-HR - פער של 17,000 מוצדק?


Oren75
שימו לב! השרשור הזה בן 2539 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההפרש לבדו לא אומר כלום כאשר יש הנחה, לצורך הדוגמה בגדול יותר כלכלי לרכוש רכב שמחיר המחירון שלו הוא נניח 200 אלף ₪ בהנחה של 30 אלף ₪, כלומר במחיר של 170 אלף ₪, מאשר רכב במחיר מחירון של 153 אלף ₪ ללא הנחה, למרות שההפרש ביניהם הוא 17 אלף ₪.

 

מה מחירי המחירון של שני הרכבים וכמה הנחה קיבלת על האוודי?

 

דרך אגב על הפיז'ו 3008 דיזל פרימיום חשבת?

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי: אם סחירות לא מעניינך. ואם מחיר טיפולים שוטפים לא מעניין ממש אז התשובה ברורה: אוודי כמובן.

מנגד אם אתה מכניס למשוואה את עניין האמינות/תחזוקה שוטפת ובלאי אז אין לאוודי שום סיכוי בכלל.

 

כמו שכתבתי סחירות מאוד מעניינת אותי וגם מחירי הטיפולים האמינות. למה אתה חושב שבגזרה הזו לאאודי אין סיכוי? מה הסיכון כשמדובר ברכב באחריות יבואן שיתוחזק כראוי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין "סכנה" ושאף אחד לא יבלבל לך במוח.

אם אתה מחזיק במכונית 3 שנים, אתה מכוסה מכל הכיוונים.

מחירי הטיפולים די דומים היום בכל המכוניות, למעט דגמי פאר של ממש.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב- 3-4 שנים הסבירות שתהיה לך תקלה משמעותית היא נמוכה.

דרך אגב, היא נמוכה אבל קיימת גם בטויוטה.

גם ההפרש במחיר הטיפולים הוא לא כזה גבוה כמו שמנסים לצייר פה.

אני חושב שמבחינת סחירות לא יהיה הבדל גבוה בינהם, לטעמי ל Q2 יהיה ביקוש גבוה כמשומש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר הרבה מאוד אנשים שהלכו להם מנועים בטויוטות. זה לא אומר כלום.

ספוקלציות של אמינות יש לכאן ולכאן ואף אחד לא יכול להבטיח כלום.

כל עוד יש אחריות, לא הייתי לוקח את זה כפרמטר בבחירת רכב שאני ייסע בו 3 שנים ו-100000 ק"מ, לא היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך (שאין הבדל בעלויות אחזקה וטיפולים, ואין הבדלי סחירות או שהם זניחים) ויש לך הכסף, אז באמת שאין מה לחשוב ברור שהאוודי לוקחת.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר הרבה מאוד אנשים שהלכו להם מנועים בטויוטות. זה לא אומר כלום.

ספוקלציות של אמינות יש לכאן ולכאן ואף אחד לא יכול להבטיח כלום.

כל עוד יש אחריות, לא הייתי לוקח את זה כפרמטר בבחירת רכב שאני ייסע בו 3 שנים ו-100000 ק"מ, לא היום.

 

השוק לא טיפש , ביום שמסתיימת לך האחריות שווי הרכב בשוק יורד בהתאם.

לי אישית אמינות הוא פרמטר מאוד מאוד חשוב , למי יש כוח לבלות במוסך , להיות בלי רכב (או אם יש מזל תקוע עם רכב חלופי).

שלא נדבר על הפתעות שבאופן (לא) מפתיע (בהתחשב ביבואן של אודי) לא יכללו באחריות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיכוי שב-3 שנים אתה "תתקע" עם רכב חדש כלשהו הוא נמוך מאוד עד כמעט לא קיים.

הסיכוי שתבלה יום יום ברכב משמעותית פחות טוב הוא וודאי.

מכאן כל אחד יעשה את ההחלטה שלו.

כמי שאוהב לנהוג ואוהב מכוניות בכללי, אין לי ספק מה ההחלטה שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזמנתי היום את ה-Q2, רכב ראשון שלי מתוצרת VAG. מקווה רק שלא יאכזב אותי בצריכת דלק וייתן לפחות 1:15, בכל שאר התחומים אני בטוח שיהיה שיפור לעומת ההיברידיות של קונצרן טויוטה.

תודה רבה לשלומי, חן ולכל המייעצים. עזרתם לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשעה טובה! שמח שעשית בחירה חכמה ולא הלכת לפי הפוזה עם הניקלים של ה C-HR.

האאודי עולה על הטויוטה מכל בחינה אפשרית חוץ מצריכת הדלק.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיכוי שב-3 שנים אתה "תתקע" עם רכב חדש כלשהו הוא נמוך מאוד עד כמעט לא קיים.

הסיכוי שתבלה יום יום ברכב משמעותית פחות טוב הוא וודאי.

מכאן כל אחד יעשה את ההחלטה שלו.

כמי שאוהב לנהוג ואוהב מכוניות בכללי, אין לי ספק מה ההחלטה שלי.

קיים גם קיים באודי. כנראה שלפותח השרשור לא חשובה כל כך "הפוזה" ( איזו כבר פוזה יש באודי?), אז חד וחלק ממליץ על הטויוטה. הרבה יותר אמינה, הוצאות דלק ואחזקה יותר נמוכות )חשוב בנסיעה גבוה), וגם הביקוש בבוקר היום יהיה גבוה.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשעה טובה! שמח שעשית בחירה חכמה ולא הלכת לפי הפוזה עם הניקלים של ה C-HR.

האאודי עולה על הטויוטה מכל בחינה אפשרית חוץ מצריכת הדלק.

 

תודה רבה ינון :-)

יש שאומרים שגם ה-Q2 היא פוזה, פה בפורום וגם בעיתונות שכינו אותה רכב לבנות של עשירים או למדרכות רמת אביב ג'. בתכל'ס איך שאני רואה את זה מדובר ב-A3 מעט מוגבהת, שהוצגה 4 שנים אחרי אחותה ההצ'בק ויש בזה יתרון, מנוע-גיר-הגה זהים ואבזור כמעט זהה (נדמה לי שהיתרונות העיקריים של ה-A3 זה מתלה רב חיבורי מאחור ופנסי קסנון), ומרגע שהגיעה חבילת אבזור בטיחות מקיפה ומקורית ה-Q2 הפך בעיני לאופציה מאוד ראויה כרכב להתניידות יום יומית ובלי קשר ל"פוזה".

 

ול-Giri-Giri שמעלי: אני האחרון שיזלזל בטויוטה, כל מה שכתבת נכון: אמינות, סחירות, עלות אחזקה נמוכה - ותופס גם (ובמיוחד?) לגבי לקסוס CT. לא הייתי מוכן לקבל את הנוסחה שהייתה עד החודש באאודי - שלם יותר, קבל פחות - רק עם מותג פרמיום. אבל מרגע שיש שוויון באבזור ובאמצעי הבטיחות, אני מוכן לשלם 10% פרמיה למותג פרמיום שגם נותן ביצועים מליגה אחרת. זה רק אני והחלטה הפוכה הגיונית מאוד עבור אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג גם בטויטה וגם ב-Q2.

האמת לאאודי הגעתי עם רושם דומה למה שציינת, רכב לפקאצות עשירות שאבא משדרג להן את המיני קופר/פיאט 500/אאודי A1. בפועל ממש חיבבתי אותו. הוא נראה טוב מאוד מבחוץ, בעיקר בגוונים לא שגרתיים כמו אדום, צהוב או אפור בטון. תא הנוסעים איכותי ונעים, בידוד הרעשים טוב ונוחת הנסיעה טובה. את המנוע אני מכיר משלל דגמים אחרים של פולקסווגן/סיאט/סקודה הוא עובד מצויין בכולם, גם הגיר היה בסדר. ההפתעה הגדולה הייתה שאפשר להנות עם הרכב הזה גם בכביש מפותל והוא מרגיש אפילו יותר נחמד מה-A3 בקטע הזה.

 

לגבי הטויוטה כתבתי בשרשור שעסק בה ממש לא מזמן, לדעתי ה-CHR הוא בעיקר גימיק, לי הוא הרגיש כמו רכב לא אפוי עד הסוף עם יותר מדי ויתורים לטובת המראה. המושב האחורי לא שימושי בעליל, תא הנוסעים נחמד אבל לא בר השוואה לזה של האאודי, העיצוב החיצוני ייחודי ונאה והמפרט מרשים אבל בפועל הוא מרגיש חלש ורועש, מרוב רעש חלק מההתראות של מערכות הבטיחות לא נשמעות בנסיעה מחוץ לעיר.

 

לדעתי עשית את הבחירה הנכונה, תתחדש ותהנה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2539 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...