Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. הרכב הוא הונדה מסוג סיוויק 2011

הייתי רוצה להתקין בדלתות הרכב הקדמיות קומפוננט שרכשתי של חברת הרץ.

אני מעוניין לחווט לדלתות כבל עבה יותר לרמקולים.

הבעיה היא יש שבדופן הרכב פלאג שמתחבר לדלת עצמה ואני לא יכול להשחיל עליו חוט (אפשר אולי לקדוח וכו' אך אינני מעוניין בזה) שאלתי היא כזו:

האם ניתן להשתמש בחוטים של המקולים המקוריים של הצמה של הרכב (מאוד דקים) לחיבור הקומפוננט

ובאמצע הדרך איפה שכן תיהיה גישה לחתוך להמשיך אם חוט עבה יותרעד למגבר או יחידת הקרוס? האם זה ישנה משהו?

תודה.ערן

פורסם
שלום לכולם. הרכב הוא הונדה מסוג סיוויק 2011

הייתי רוצה להתקין בדלתות הרכב הקדמיות קומפוננט שרכשתי של חברת הרץ.

אני מעוניין לחווט לדלתות כבל עבה יותר לרמקולים.

הבעיה היא יש שבדופן הרכב פלאג שמתחבר לדלת עצמה ואני לא יכול להשחיל עליו חוט (אפשר אולי לקדוח וכו' אך אינני מעוניין בזה) שאלתי היא כזו:

האם ניתן להשתמש בחוטים של המקולים המקוריים של הצמה של הרכב (מאוד דקים) לחיבור הקומפוננט

ובאמצע הדרך איפה שכן תיהיה גישה לחתוך להמשיך אם חוט עבה יותרעד למגבר או יחידת הקרוס? האם זה ישנה משהו?

תודה.ערן

לא אמור לשנות משהו, שים לב רק להלחמה ולחיבור של הפלוס והמינוס כדי לא לעוות את הצליל. שאלה אחרת - הHU מקורי?

hu: pioneer prs80

amp: celestra fa2300x, Zapco ST-2000XM II, hertz hdp4

front: hertz spl show ST44 + SV165L

sub: fi q15, psi recone

פורסם

בקשר להלחמה זה בסדר..רציתי ליהות בטוח שאני לא גורם נזק או גורע מאיכות השמע לכן שאלתי..

לגבי הHU הוא מסך מולטימדיה לא מקורי

פורסם

ישנה ועוד איך, אמנם אני לא יודע על איזה ציוד מדובר (ומה רמות ההספק), אבל כן, ברגע שהמוליך שלך לא אחיד, מפלי המתח משתנים, וכך גם ההספק (הזרם שמגיע לאלמנט ישתנה במידה כזו או אחרת ברגע שיש הבדל בעובי המוליך).

 

נ.ב. גם ברכב שלי, וגם ברכב של החברה קדחתי במחבר שכן לא כל הפינים שבו בשימוש, זו התעסקות של חצי יום אם אתה יודע מה אתה עושה ויש גישה.

 

אתה יכול כמובן לעשות את מה ששאלת לגביו, לבצע חיתוך בנק כלשהי בחיווט לפני המחבר, ומשם למגבר/קרוסים וכו, אבל אישית, בעניי זו חצי עבודה.

×
×
  • תוכן חדש...