Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאצ'יה דאסטר 2015 ואילך - בעיית גיר?


raanantv

פוסטים מומלצים

לא שידוע לי, ואני נוהג על אחד כזה רק עם מנוע דיזל. לא נראה לי שיש הבדל בגיר (?)

בבנזין ובדיזל יש גירים שונים לפי מה שאני יודע.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החתול אומר שהשמנת טעימה. :wink:

 

היבואן אומר את מה שכולם כרגע יודעים - אין בעיה עם הגיר שלו.

בהרחבה - מישהו מכיר בעיות בגיר ידני? בעיות סדרתיות? למה שכאן יהיו?

לא בכל מקום צריך לחפש קונספירציות.

 

לגופו של עניין - אין בעיה בגיר הידני של הדאסטר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 שנים מאוחר יותר...

מקפיץ את השרשור הרדום הזה.

 

עברו השנים והקילומטרים מתחת לגלגלי הדאציה סטפוויי 0.9 טורבו ידנית שלי.

 

מ 2017 היא הספיקה כבר לעשות 195 אלף קמ על קלאצ מקורי בגבורה רבה ובלי יותר מידי בעיות אמינות, במיוחד לאור ייעודה, רכב משלוחים שכל כמה חודשים מקבל נהג חדש.

 

 

שלשום השליח  (שלשמחתי איתנו כבר מעל שנה ונוהג רגוע ושקט), מדווח שידית ההילוכים תקועה בחמישי, מסרבת לזוז והקלאצ עדיין מפריד.

 

דידה עם האוטו חזרה לחניה ואז זה הלך ככה:

 

טלפון למכונאי הקבוע של  האוטו ותגובתו "דאציה עם ידית הילוכים תקועה, הלך גיר!"

טלפון לחברת הגרירה שמתעקשת לשלוח טכנאי קודם, בא המכונאי, שואל מה קרה, ועוד בכלל לפני שניגש לאוטו אומר לי "תכין חבילה... הלך גיר".

הוא כמובן לא מצליח לחלץ את האוטו ומזמין גרר, מגיע הגרריסט, אני מסביר לו את הבעיה שאני חייב לשבת באוטו בשביל ללחוץ על הקלאצ שיוכל להרים את האוטו ותגובתו "אה...הלך הגיר? כן... אני רואה את זה הרבה בדאציה".

 

הרכב הגיע למוסך, חצי שעה אחרי זה הדוקטור עם פרוגנוזה לא מעודדת... הלך גיר.

גיר מפרוק+פוה+סט קלאצ... כ 5000 שח.

 

ואלה האנשים שרואים הכי הרבה תקלות... אז אם שלושתם זיהו בשניה את התקלה... כנראה יש פה איזה בעיה תכנונית כי אני לא מצליח להבין ממה הם עושים שם ברומניה את הגירים אם מנוע 900 סמק שמנפיק 13 קגמ מרעידי אדמה וקלאצ בגודל קומפקט דיסק שוברים אותו... 

  • מעניין 1

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשלי אמרו באחת המכונות שהלך הגיר וחייבים לשלוח אותו ל ZF בגרמניה לתיקון פירקתי אותו לבד במחשבה שהכיגרוע שיכול להיות זה שהחבילה שאשלח לגרמניה תהיה קצת יותר גדולה בגלל כל גלגלי השיניים שבחוץ. הגיר הזה עבר הרבה שנים אחרי שהרכבתי אותו בחזרה.

לפעמים זה סתם משהו קטן כמו איזה מזלג או בורג שהשתחרר. פשוט לפעמים העבודה לנסות לתקן אותו עולה יותר מכל הגיר.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...