Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם VALENTINE 1 מגלה מצלמות מהירות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

קניתי מכשיר VALENTINE 1 מצלמות ורדאר וכו'. הוא עובד בסדר גמור נגד לייזר של משטרה,

אבל שמתי לב שהוא לא מצפצף שיש מצלמות מהירות. האם הוא אמור לצפצף ולזהות מצלמות מהירות?

פורסם

הולנטיין יעיל נגד מצלמות ישנות שעובדות באמצעות רדאר ונגד מכמונת מסוג דבורה שמותקנת על ניידות.

נגד לייזר הוא לא באמת יעיל כי מהרגע שהוא מתחיל לצפצף יש לך פחות מחצי שניה להגיב וזה מעל ליכולת של רוב הנהגים וגם מסוכן.

נגד מצלמות גאטסו (רוב המצלמות) הוא לא יעיל כי הן ועלות באמצעות פסי דריכה שמוטמעים בתוך הכביש.

 

היתרון העיקרי שלו היום הוא בכך שהוא מייצר הרבה רעש ושומר את הנהג ערני למכמונות. גם זה משהו.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

היום הוא אפקטיבי רק מול הדבורה וגם זה באופן חלקי בלבד ואסביר:

 

מול הגאטסו כבר הוסבר כאן, לא היה לו ואין לו כל שימוש.

 

מול הדבורה הוא עדיין יעיל ביותר, אלא אם השוטר בחר להפתיע אותך והשתמש באופציית הפופ אפ...

 

מול לייזר הוא אמנם עובד בדומה לעבר, כלומר מתריע כאשר הלייזר פגע ברכב שלך, אלא שאז ברוב המקרים, זה כבר מאוחר מידי, כי השוטר קיבל את מהירות נסיעתך, כך שההתרעה תציין לך רק "להיזהר מהשוטר שקופץ עכשיו בכביש לפני הרכב שלך" ;)

אבל כתבתי ברוב המקרים, כי לעיתים רחוקות יותר... השוטר ירה עליך ממרחק שעדיין אסור לו לעצור אותך וכך תוכל להאט עד שתיכנס לאזור שבו כבר מותר לו לירות עליך שוב ולעצור אותך.

עד כאן איך הגיב הלייזר בעבר ואופן יעילותו החלקית כבר אז...

אבל... וכאן הוא האבל הגדול וההבדל בין התרעות הלייזר האולי יעילות חלקית בעבר, לאותן התרעות לייזר שאינן יעילות כלל! כיום:

בעבר לא היו לולנטיין התרעות שווא. אם שמעת את צליל התרעת הלייזר, לא עניין אותך כלום ולחצת לחיצה מידית וחזקה על דוושת הבלם. היום הולנטיין מצפצף ללא הפסקה עם התרעות לייזר (התקנים חדשים באותו תדר בים רכבים שעל הכבישים), כך שאתה שומע את הצליל הזה, אתה כבר ממש לא מתיחס אליו...

פורסם

סתם רעיון שחשבתי עליו..

 

אם מתחשק לפעמים לנהוג בכביש פתוח ולהאיץ קצת, אז אחת מהאפשרויות להימנע מכל מיני הפתעות שאינן צפויות באותו קטע כביש (שוטרים, רוכבי אופנועים/אופניים, רכבים אחרים וכו), היא להשתמש ברחפן (יוטס ע"י אדם נוסף) ולתת לו להקדים את הרכב שלך בלפחות קילומטר.

פורסם

היצרן מציע חבילת שדרוג לתוכנה שאמורה להתמודד עם התרעות שווא בלייזר. העלות היא 75 דולר הכולל משלוח והחזרה בארה"ב.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם (נערך)

yairba,

 

האם אתה מתכוון לתוסף בשם Junk K Fighter שאמור להפחית התראות שווא ?

אם כן, שים לב שהתוספת הזו נתמכת רק בגרסת חומרה 1.85 שעליה ניתן לעדכן את התוכנה לגרסת התוכנה העדכנית 3.8945 עם התוסף הנ"ל.

 

אז למעשה למי שיש גלאי בגרסת חומרה נמוכה יותר מ- 1.85, ככל הנראה יצטרך לשדרג את כל המכשיר ולא רק את גרסת התוכנה ולכן העלות תהיה גבוה מ-75$.

 

V1_Versions.png

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
פורסם
yairba,

 

האם אתה מתכוון לתוסף בשם Junk K Fighter שאמור להפחית התראות שווא ?

אם כן, שים לב שהתוספת הזו נתמכת רק בגרסת חומרה 1.85 שעליה ניתן לעדכן את התוכנה לגרסת התוכנה העדכנית 3.8945 עם התוסף הנ"ל.

 

אז למעשה למי שיש גלאי בגרסת חומרה נמוכה יותר מ- 1.85, ככל הנראה יצטרך לשדרג את כל המכשיר ולא רק את גרסת התוכנה ולכן העלות תהיה גבוה מ-75$.

 

[ATTACH=CONFIG]468401[/ATTACH]

 

מישהו יודע כיצג לכייל את המכשיר מהגירסא החדשה? מה ההגדרות הנכונות?

פורסם
סתם רעיון שחשבתי עליו..

 

אם מתחשק לפעמים לנהוג בכביש פתוח ולהאיץ קצת, אז אחת מהאפשרויות להימנע מכל מיני הפתעות שאינן צפויות באותו קטע כביש (שוטרים, רוכבי אופנועים/אופניים, רכבים אחרים וכו), היא להשתמש ברחפן (יוטס ע"י אדם נוסף) ולתת לו להקדים את הרכב שלך בלפחות קילומטר.

החופש הגדול הגיע...

×
×
  • תוכן חדש...