Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לפני רכישה BMW 760 דיזל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם כבר במוו דיזל הייתי קונה סדרה 5, יש ממה לבחור בשוק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זה בחו"ל לפני מכס, מע"מ וכד'. ולירוי ציין אומנם 760 שלא קיים בדיזל, אבל מניח שמדובר בדגם המפואר שכולל גם מתלי אויר.מעבר לזה, כמה שאני זוכר, במחיר בארץ לבולמים מקוריים הרגילים עבור E34 היה כ8000ש"ח לכל הרבעיה. לא חושב שזה זול בהרבה לE65. תוסיף לזה אלקטרוניקה, צלחות יקרות (אפילו תחליפי עולה קרוב ל1000ש"ח לאחוריות), צמיגים נורמאליים 4K, מצבר 1K, קצת תקלות, המחירים של 20~30K לאחזקה שנתית בתקלות וכד' - ריאלי מאוד. ולגם הזה בסדרות המוקדמות היו בעיות גיר כמה שאני זוכר, קרטר פלסטיק שנסדק וכל השמן נשפך, פלסטיקים, ידיות, חיישנים וכד' - לא חסר בעיות.

 

כפי שציינתי, מתלי האויר אכן יקרים אבל המערכת המותקנת בסדרה 7 אמינה, מה שלא ניתן לומר על המערכת הדומה ברכבי מרצדס.

לגבי בולמים רגילים, אם תכנס למרכז שירות של היבואן כמובן שתשלם מחיר מופקע אבל אם תקנה דרך האינטרנט תשלם על סט בולמים סביב 1000 דולר (כבר בדקתי, זה אכן המחיר).

נכון, על זה אמורים להוסיף מכס\מע"מ ומשלוח אבל באותה מידה אתה יכול לטוס לגרמניה ל-2 לילות ולהביא את זה במזוודה ועדיין לא תגיע ל-2000 דולר על הסט בארץ.

אותו דבר לגבי בלמים, אתה יכול לסגור סט מקורי או אפטרמרקט באיכות דומה או אפילו גבוהה יותר באיזור ה-1500$.

לצורך העניין מערכת הבלימה שלי יקרה יותר מזו שבסדרה 7 וב-1500$ אני יכול להביא סט מלא של צלחות ורפידות (קדמי ואחורי) במחיר שנקבתי ובאיכות גבוהה יותר מהסט המקורי.

צמיגים אכן יקרים ומצבר אכן יעלה באיזור ה-1000 שקלים אבל זה לא משהו שאתה מחליף כל שנה וגם לא כל שנתיים.

חיישנים וכדומה אפשר לקנות גם בחו"ל.

 

מה שאני בא לומר זה שאם תתחזק את הרכב במחירי ישראל הוא כמובן יישחט לך את הכיס, לעומת זאת אם תתחבר לפורומים ולאתרים המתמחים בחו"ל תוכל לקנות המון חלקים במחירים מאוד זולים.

בחלק מהפורומים יש תת פורום יד שניה ולא נדיר למצוא שם אנשים שריסקו את הרכב ומוכרים חלקים בגרושים.

 

כמובן שאחזקה של סדרה 7 מזדקנת לא דומה בעלויות לאחזקה של מאזדה 3 או טויוטה קורולה אבל היא גם יכולה להיות סבירה מבלי לשחוט אותך.

 

ובכל אופן, אני חושב שלפני שקופצים לסדרה 7 מזדקנת הייתי בודק קודם אופציה של סדרה 5 או את המתחרה של מרצדס, הן יהיו שפויות יותר לאחזקה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן, אתה מחזיק את הרכב שלך בחו"ל, זה משהו אחר לחלוטין. ותוסיף לזה רמת אחזקה של הרכב בארץ והרכב בחו"ל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...