Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חזרתי לתחביב (רכשתי פיאט 131)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב שמכרת, חבל להתפזר יותר מכלי אחד או שניים, בסופו של דבר אתה מוצא את עצמך עם ערימת גרוטאות ללא ביטוח וטסט שסתם שוכבות בחנייה ואינך נהנה מהן.

האם מדובר בפיאט הלבנה מקריית אונו?

יש מכוניות שבאמת לא אכפת לי שמכרתי, כי לא נקשרתי אלהם. אבל אני מצטער על המכירה של הפיאט 500, פיאט 850 ספורט קופה ,פורד קורטינה ,פורד פאלקון,פורד XR3I קבריולט,סובארו קופה שנת 90,

נכון שקשה להחזיק יותר מרכב 1 במיוחד שייש עוד 2 רכבים רגילים בבית. אבל עם היה לי מקום לאחסן אותם ולתת להם קורת גג ,חלק מהם היו נישארים איתי עד היום.

  • תגובות 145
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא. ל 131 1800 האמריקאי גל זיזים עילי יחיד, ל-132 כפול.

 

אין ולא היה לפיאט/לנציה מנוע 1800 גל זיזים יחיד

ל 131 1800 האמריקאי ששנ גל זיזים אליונים בדיוק כמו ל132 ארופאי רק שיש לה יחס דחיסה נמוך

פורסם
[ATTACH=CONFIG]393600[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]393601[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]393602[/ATTACH]תודה למברכים.האוטו היה בעבר בקרית אונו עם הבעלים השני.וכן הוא אוטומט

מכל הספרים שייש לי ויש לי ,ספר של פיאט 131 אין לי. יש לי ספר של פיאט 132 וגם של לנציה בטה .המנוע שלהם זהה?

האוטו כבר נוסע ומקווה שכבר בתחילת השבוע יעבור טסט

אשמח לרכוש חלקים חדשים לרכב הזה

 

אני תמיד אוהב להיכנס לכאן ולשטוף קצת את העיניים :)

פורסם (נערך)
אין ולא היה לפיאט/לנציה מנוע 1800 גל זיזים יחיד

ל 131 1800 האמריקאי ששנ גל זיזים אליונים בדיוק כמו ל132 ארופאי רק שיש לה יחס דחיסה נמוך

 

הסתמכתי על זכרוני הרעוע ואף וידאתי בויקיפדיה אבל אתה צודק. DOHC.

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם

מזל טוב על הרכישה!

נראה רכב במצב מצויין וגם אני הייתי רואה אותו בק. אונו וחושב מתי משהו יגאל אותו.

 

תתחדש.

אורן

 

נ.ב - הדרבי שלך היה פעם שלי... :lol:

פורסם

אני מכיר את הרכב הזה. בעבר הרחוק גם אני השתעשעתי ברעיון הרכישה שלו ואף נפגשתי עם המוכר. עקב דרישת מחיר מפולפלת שלא עלתה בקנה אחד עם מצבו העגום משהו של הרכב נפרדנו כידידים.

 

אני מבין שבסופו של דבר, כעבור כמה שנים הוא הבין שאם הוא באמת מעוניין למכור, יהיה עליו לנקוב בתג מחיר שיותר מחובר למציאות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תתחדש ותהנה !

במנוע ה 1.8 המשיכו בפיאט לעשות שימוש עד אמצע שנות ה 90׳, וגירסה מוזרקת שלו הופיעה בלנצ׳יה דדרא ובפיאט טמפרה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...