Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

המלונות שחשבתי עליהם הם במרחק של כ-3 ק"מ ממרכז העיר.

ככל שמתקרבים למרכז המחירים עולים והרמה יורדת.

הנה למשל מלון שמרוחק רק 1.5 ק"מ מהמרכז (וחשבתי לקחת אותו) (מלון אמבסי), המחיר די דומה לשניים הרחוקים יותר אך החדרים קטנים יותר ומיושנים יותר והביקורות פחות טובות.

http://www.booking.com/hotel/it/embassy.en-gb.html?aid=376388;label=booking-name-he-brG8Y7YmPebtdSgUAfDebAS31623051257%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2494%2C000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=f5b1d40393babd479698d5737647ac45;dcid=1;checkin=2014-09-07;checkout=2014-09-12;ucfs=1;srfid=8564394e603a10cfcf0374f8c1546c47a53665d2X1

 

ישנם הרבה מלונות באזור המרכז אך המחירים בשמיים. התקציב שלנו לטיסה + מלון הוא באזור ה-5.5 אלף כאשר 2300 כבר בוזבזו על הטיסה כלומר לכל שבעת הלילות התקציב הוא 3200 ש"ח כאשר התקציב ללילה ברומא הוא באזור ה-450 ש"ח בעוד שבדרום כ-350 ש"ח (המחירים שם זולים בהרבה ואפשר למצוא מלונות סבירים בדרגת 3 כוכבים ב- 250 ש"ח ללילה).

כלומר התקציב למלונות ברומא הוא כ-2,300 ש"ח.

האמת שהמרחק הוא לא כל כך רציני, רק שלושה קילומטר עם תחנת מטרו או טראם ליד. אני מאמין שמדובר במקסימום 15 דקות נסיעה בחשמלית או במטרו כך שזה לא מרחק קריטי.

עריכה אחרונה על ידי eyals05
פורסם

כשתכננו את הטיול אמרו לנו לא לבנות יותר מידי על המלונות ברומא. אנחנו מצאנו מלון ב-120יורו ללילה בזמנו, ליד טרמיני: hotel orazia.

ארוחת בוקר לא משהו, אבל המלון היה נחמד, מול פארק (ביקשנו מראש וקיבלנו חדר עם חלון אליו) ומתחתיו יש את הרכבת התחתית (אם כי לא השתמשנו בה).

 

נדמה לי שהזמנו מבוקינג.קום ולא מהאתר של המלון.

 

בכל אופן, יתרון של מלון מרוחק - מסעדות מקומיות ופחות תיירותיות ולכן גם זולות יותר.

קופצים בערב למלון לנוח ולאחר מכן יורדים למסעדה קרובה.

גם בסביבת המלון שלנו היו כמה מסעדות מקומיות נחמדות ונהנו בהן יותר מאשר במרכז.

×
×
  • תוכן חדש...