Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שינוי גיל "רכב אספנות", שירשור מאוחד


SLS
שימו לב! השרשור הזה בן 3279 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סיבה מטופשת למדי.

בלי קשר שאני נגד (אין ברשותי רכב אספנות), הסיבה לעצומה הספציפית הזאת מטופשת בעיניי, כיוון שאותו נהג שירשום את רכבו כאספנות, לא יורשה לנסוע בשעות הבוקר, יקנה רכב אחר וייסע בו... :roll:

זה לא מה שיוריד את העומס בבקרים

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי צריך להעלות לגיל 40 אחרת מחר נראה פה מיצובישי ויונדאי נוסעות במסווה של אספנות .

עוד 10 שנים גם ככה תהיה כבר הצפה של רכבים , כל אחד שמחזיק בבית רכב שנת 90 זבל ככל שיהיה רואה בחלומו את

השלט רכב אספנות וחולם לגזור קופון , אני חושב שצריך לעצור את זה עכשיו כי בעוד כמה שנים יהיו כל כך הרבה רכבי אספנות ,

ויבטלו לנו את ההקלות שיש היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנוח עליך דעתך, זה לא יקרה.

הגיל הממוצע בו מכונית נפרדת סופית מהכביש עומד על 20 שנה, פלוס מינוס, והסיבה לכך כלכלית נטו; מכונית בת 20, אם היא לא שמורה בצורה יוצאת דופן, נדרשת ל 2 מבחני רישוי שנתיים, וזהו טורח גדול.

על פי רוב תקלה בסדר גודל בינוני ואפילו למטה מכך, מכריעה את גורלה.

כבר היום די נדיר להתקל במכוניות מתחילת שנות ה 90', ורוב אלו שעדיין נוסעות כבר בסוף דרכן.

לפני 20 שנה שמענו "איומים" דומים על כך שאלפי סובארו יציפו את כבישי ישראל,לאחר שיעברו לסטטוס אספנות, וזה לא קרה.

וגם הפעם זה לא יקרה, אם לא ישנו את החוק כמובן, ונקווה שהיוזמה הלא ברוכה הזו תשאר בגדר הגיג בלבד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם סובארו יכולה להיות רכב אספנות אז מה הבעיה במיצובישי ויונדאי מהתקופות הנכונות?

 

העצומות האלה זה כ"כ נאיבי, גם אם תשיג מליון חתימות אף אחד לא ישים עליך קצוץ.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיבה מטופשת למדי.

בלי קשר שאני נגד (אין ברשותי רכב אספנות), הסיבה לעצומה הספציפית הזאת מטופשת בעיניי, כיוון שאותו נהג שירשום את רכבו כאספנות, לא יורשה לנסוע בשעות הבוקר, יקנה רכב אחר וייסע בו... :roll:

זה לא מה שיוריד את העומס בבקרים

 

 

מי שעברין ישא בתוצאות. יש גם אנשים שנוסעים ללא טסט וביטוח אז... מי שיעשה זאת רק בשביל לגזור קופון יקנס ויראה כי לא משתלם.

אבל בגלל קומצ חארות סליחה על הביטוי לא צריך להעניש קהילה שלמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
סיבה מטופשת למדי.

בלי קשר שאני נגד (אין ברשותי רכב אספנות), הסיבה לעצומה הספציפית הזאת מטופשת בעיניי, כיוון שאותו נהג שירשום את רכבו כאספנות, לא יורשה לנסוע בשעות הבוקר, יקנה רכב אחר וייסע בו... :roll:

זה לא מה שיוריד את העומס בבקרים

אם כבר מדברים על זה, איסור נסיעה בין 7-9 בבוקר הרבה יותר טיפשי מ30 שנה לאספנות (שזה לא טפשי בכלל)

העומס בבקרים לא קשור לגיל המכוניות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל כך הבנתי את הירידה (אולי מהתנשאות) על סובארו ומיצובישי משנות התשעים. אדם שאחרי הרבה שנים קונה סובארו ליאונה 1600 4 דלתות לבנה אז הטא "אספן" בדיוק כמוני וכמוך. הסיבות לאוסף הן רגשיות ודווקא אדם כזה עם הסובארו שמשקיע בה ללא כוונת רווח (כי מי יקנה את "הזבל היפני הזה") הוא יותר אספן בעיניי מאחד שמייבא על מנת למכור או להשוויץ ש"לי יש יותר גדול" (בלי להכליל את אלה שמייבאים רכב כי הם אוהבים אותו...).

יש היום מכוניות נחשבות שהיו פעם סובארו כזה ואף אחד לא הסתכל עליהן לפני כמה שנים. חיפושית, דארט, אפילו לארק ואלפא סוד.

דור הולך ודור בה והגעגוע למה שהיה לאבא ואמא בשנות התשעים, תמיד נשאר...

לא חתמתי על העצומה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בני , ומה עם מי שמביא סובארו מחו"ל הוא נחשב יותר אספן (בכל זאת אוסף סובארו ) או פחות אספן (ביצע יבוא של רכב אספנות ולא קנה מקומי ) ?

 

החשיבה הזאת לדעתי עבר זמנה, היום בעקבות האינטרנט העולם הפך לכפר גלובלי, ומה שלפני שנים נחשב כפנטזיה לאדם הממוצע (לקנות דברים בחו"ל ) קורה היום ללא הפסקה , בין אם אלו דברים זולים מסין ב 2-3$ או רכבי אספנות.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חתמתי

האמור בעצומה מציין במפורש את רצון החותמים להימנע מכניסה למכוני רישוי פעמיים בשנה ומאחר ורכבי אספנות זכו ליתרון של מבחן רישוי אחד ובדיקת חורף אחת, שזה יתרון רב על פני שני מבחני רישוי - אזי זו מהות העצומה.

כל מי שרוצה לשמר רכב מהיבטי נוסטלגיה, רצון לשמר זיכרונות עבר, ישמר את הרכב עד להיותו בן 30 ואז יעלה אותו מחדש לכביש במצב נוצץ/רטרו והעיקר שיהיה תקין נאה ובטיחותי.

מצא משה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שעברין ישא בתוצאות. יש גם אנשים שנוסעים ללא טסט וביטוח אז... מי שיעשה זאת רק בשביל לגזור קופון יקנס ויראה כי לא משתלם

לא הבנת אותי. התכוונתי שלהפוך לאספנות רכב שהיום נוסע בשעות הבוקר לא יעזור לעומס בבקרים, כי מחר הנהג יקנה רכב שלא רשום כאספנות וינהג בו בבוקר

אם כבר מדברים על זה, איסור נסיעה בין 7-9 בבוקר הרבה יותר טיפשי מ30 שנה לאספנות

לא אמרתי ש30 שנה זה טפשי, אלא 25. לדעתי ולדעת רבים אחרים, החוק של 7-9 ממש לא טפשי, כי הוא בא להבטיח שרכב יירשם כאספנות מטעמי תחביב בלבד, ומי שרוצה לנסוע ברכב לעבודתו כל בוקר, לא יעשה זאת ברכב אספנות ולא ״יפריע״ לתחביב

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ואם הוא עובד לילות או מגיע לעבודה ב7 בבוקר? גם דופק שעות נוספות וגם משתמש ברכב אספנות...

החוק הזה לא מועיל בשום צורה לאף אחד. לא למדינה ולא לנהגים. בערך כמו החוק של מחזירי האור.

מסכים איתך ש30 שנה זה לא טפשי בכלל וזה צריך להיות הגיל.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3279 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...