Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ממלית לכולם לנסות לפני שזורקים כסף:

 

 

וואלה אני באמת ינסה יש לי מכה ממש קטנה קוטר 2 סנטימטר יהיה מצחיק אם יעבוד..

ותודה רבה לכולם על התשובות=]

פורסם

אני כנראה רץ לקנות מתקן כזה חדש,יש לי סובארו שאני מוכר ויש לה בגג שקעים גדולים,האם לחמם את הפח לפני זה עם פן?,בנוסף יש לי בטמבון של המאזדה גם שקע לא קטן מקדימה,האם לחמם את הטמבון לפני שמצמידים את הוואקום או לאחר מכן,כמה זמן לחמם את הטמבון?

m7kj.jpg
פורסם
אני כנראה רץ לקנות מתקן כזה חדש,יש לי סובארו שאני מוכר ויש לה בגג שקעים גדולים,האם לחמם את הפח לפני זה עם פן?,בנוסף יש לי בטמבון של המאזדה גם שקע לא קטן מקדימה,האם לחמם את הטמבון לפני שמצמידים את הוואקום או לאחר מכן,כמה זמן לחמם את הטמבון?

 

 

מישהו????

 

בנוסף,ניסיתי את הקטע עם הוואקום,העניין לא הולך,השקע לא מספיק עמוק וכראה שזה ביגלל גם שהפח של הרכב הזה דק,אנסה בכל מקרה לנסות למשוך את המכה שיש לי בטמבון במאזדה

m7kj.jpg
פורסם
מישהו????

 

בנוסף,ניסיתי את הקטע עם הוואקום,העניין לא הולך,השקע לא מספיק עמוק וכראה שזה ביגלל גם שהפח של הרכב הזה דק,אנסה בכל מקרה לנסות למשוך את המכה שיש לי בטמבון במאזדה

 

הבנתי שצריך להיות עם זה ממש עדינים שלא יבלוט החוצה ויהיה פיצוץ בצבע..

פורסם
מעניין, זה ממש העלים את השקעים? והצבע לא התקלף?

 

חלק מהשקעים זה העלים לרמה שאתה באמת צריך לדעת שהיה שם משהו כדי למצוא בקושי, חלק באופן חלקי וחלק בכלל לא. לא יודע לתת כלל אצבע מדויק בגלל שהמקומות היו שונים מאוד זה מזה.

 

הצבע התקלף קצת פעם אחת שיצאתי אידיוט - השארתי את המקל עם הדבק יותר מדי זמן על הרכב והוא לא השתחרר במשיכה, במקום להפעיל שכל הפעלתי כוח וירדה נקודת צבע יחד איתו. בתכל'ס קצת מים חמים, לא רותחים וזה משתחרר כמו כלום בלי לעשות נזק.

פורסם

טוב אז החלטתי להזמין את הערכה בסוף וליד הבקע יש סוג של פגיעה בצבע (כתוצאה מהמכה) איך אתם ממליצים להוריד אותה? פוליש או משהו בסגנון?

מחר אני יעלה תמונה להמחשה..

פורסם

שאני אבין,

 

מדביקים עם דבק חם את הראש ואז מושכים אותו עם המכשיר?

אפשר לבנות את זה לבד בבית...

 

דבק חם באמת מספיק חזק על פח ברמה כזאת ?

פורסם
שאני אבין,

 

מדביקים עם דבק חם את הראש ואז מושכים אותו עם המכשיר?

אפשר לבנות את זה לבד בבית...

 

דבק חם באמת מספיק חזק על פח ברמה כזאת ?

 

 

כן זה התהליך עם הערכה..אני מקווה שהדבק חם גם יורד מהפח לאחר השימוש שלא יהיו לי גם חצ'קונים בנוסף על הרכב..

פורסם

הדבק החם יורד בלי בעיה אחרי שמתקרר.

שים לב לרכוש את הערכה המקורית ולא חיקוי סיני זול. מנסיון הסיני נשבר מהר מאוד.

לגבי סיכויי ההצלחה... זה עניין של נסיון וסוג המכה.

לדעתי עדיף לשלם לבעל מקצוע כמו אוטו-פיקס שיודע את המלאכה מאשר לעשות חצי עבודה או אפילו להרוס.

אני באופן אישי לא הצלחתי להעלים, אלא לשפר במעט. לא שווה את המאמץ.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לא בטוח שהבנתי את קנה המידה בדיוק, צרף תמונה עם אבטיח שנשווה.

אם המכה קטנה כפי שהיא נראית בתמונה, המכשיר הנ"ל לא יעזור לך מכיוון שגם החלק הכי קטן שלו גדול מהמכה עצמה.

 

המכה בגודל כדור פינג פונג בערך אבטיח לא היה עוזר פה למדידה;)

×
×
  • תוכן חדש...