Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW 330 (שהלכתי לראות לפני כמה ימים -דעתכם).


nimnim
שימו לב! השרשור הזה בן 4099 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז ככה,הדוגמא יד 5 שנת 2003 עם 137K בנסועה.

הרכב מרגיש טוב,ונראה דיי טוב בפנים ובחוץ,

כמה דברים שהפריעו לי-

1.מסגרת הניקל שרצה מיסביב לחלונות מעט רופפת.

2.נורת כרית האויר דולקת.(המוכר טוען שזאת מחלה והבעיה בחיישן ושמתפגר כל הזמן)

3.מושבי העור מעט סדוקים.

4.אחד המתגים של חלונות החשמל במושב האחורי חסר.

5.שמן רב שנמצא באיזור פקק השמן.

אשמח לדעתכם בנושא,

בנוסף ישנה מערכת משודגת מאוד ברכב שאני מעוניין להסיר,ולהחזיר למערכת המקורית של הרכב על פי טענתו של המוכר פשוט צריך לחבר את המערכת ישנה חזרה וזה הסיפור. האם יכולים להווצר סיבוכים חשמליים מהתעסקות יתר?

בנוסף אשמח לשמוע עוד רשמים לגבי אזורים רגישים בדגם הנ"ל,האם היא אמינה כמו הE36 שהייתה לי?

 

תודה,

נמרוד.

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אז ככה,הדוגמא יד 5 שנת 2003 עם 137K בנסועה.

הרכב מרגיש טוב,ונראה דיי טוב בפנים ובחוץ,

כמה דברים שהפריעו לי-

1.מסגרת הניקל שרצה מיסביב לחלונות מעט רופפת. בעיה פשוטה.

2.נורת כרית האויר דולקת.(המוכר טוען שזאת מחלה והבעיה בחיישן ושמתפגר כל הזמן) לשאול מומחה אם זה נכון. (עבר תאונה?)

3.מושבי העור מעט סדוקים. החלטה שלך אם מתאים לך. תלוי כמה קשה המצב ואם ניתן לרענון משמעותי (אולי דיטיילר)

4.אחד המתגים של חלונות החשמל במושב האחורי חסר. בעיה פשוטה.

5.שמן רב שנמצא באיזור פקק השמן. דרוש בירור למה? האם עדות לבעייה של מילוי תכוף בגלל אכילה (בעיה!) או אטם מכסה שמן (בעיה פשוטה).

אשמח לדעתכם בנושא,

בנוסף ישנה מערכת משודגת מאוד ברכב שאני מעוניין להסיר,ולהחזיר למערכת המקורית של הרכב על פי טענתו של המוכר פשוט צריך לחבר את המערכת ישנה חזרה וזה הסיפור. האם יכולים להווצר סיבוכים חשמליים מהתעסקות יתר? כל משחק עם חשמל ברכב מסכן מערכות. אבל סבירות למשהו כבד די נמוכה.

בנוסף אשמח לשמוע עוד רשמים לגבי אזורים רגישים בדגם הנ"ל,האם היא אמינה כמו הE36 שהייתה לי?

 

תודה,

נמרוד.

רכב פיגוז. קצת הרבה ידיים מחשידות שכל אחת הרביץ את הקריעה שלו והעביר הלאה. (בממוצע)אף אחד לא ניהל יחסים של טווח ארוך...

לא קונים דבר כזה בלי בדיקה מקיפה של מנוע גיר ושילדה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הכריות אויר שמעתי כבר עוד ב323 שהייתה לי,לבדוק את הנושא,אצלי באופן אישי הכל היה תקין.

לגבי הכפתור אומנם זה רק מתג קטן,אבל כשמדובר במכוניות בסטגמט הזה,הכפתורון הזה יהיה כנראה במחיר חסר פרופרציה,וזה משהו שעלי להעמיד במו"מ מול המוכר.

אכן אלך לבדוק את הרכב אצל ציקי,סך הכל,הרכב הרגיש וורי דלישס:).

אגב,איך מרעננים מושבי עור? וכמה זה עולה?

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אגב,איך מרעננים מושבי עור? וכמה זה עולה?

על זה אני יוכל לענות לך איך לא - בחיים אל תתן שיעשו לך צביעה למושבים בצבע מיוחד לעור.

יש לי חבר שעשו לו חידוש בגלל כמה שפשופים קטנים, ולא אמרו לו שמשתמשים בצבע.

בהתחלה המושבים נראו יפים מאד, אבל כשהתחיל הקיץ והזיעה הבגדים התחילו להידבק למושב. רק המון שפשופים וקרצופים רציניים עם ספוגים ומים הורידו את זה.

זה כנראה סוג של קומבינה שעושים לפני מכירת רכב שיראה טוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניח שאתה מסיק לבד שברכב בן כמעט 10 ויד 5, העובדה של מד האוץ מופיע 137K לא אומרת כלום, אלא אם יש היסטוריית טיפולים רציפה מיומו הראשון שתומכת את זה.

באותה המידה זה יכול להיות 237K או יותר.

מבלי להאשים אף אחד זה אפילו יותר מדי טוב, זה בדיוק 15K כפול 9 (ועוד 2000).

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שניתן.

בהחלט יתכן שבטסט האחרון על מד האוץ היו נאמר 130K.

בהחלט יתכן שהבעלים הנוכחי ישר ואמין ובכלל לא מודע לכך, אלא שבאחת הידיים הקודמות הרכב 'איבד' 100K.

 

הדרך היחידה לדעת בוודאות מה עבר על הרכב היא לפנות ליבואן ולבקש היסטוריית טיפולים.

לפעמים תופתע לגלות שלפני 3 שנים הרכב עבר טיפול 200K :roll:

אם תראה שהרכב טופל עד לפני 3-4 שנים במוסכי היבואן והראה קריאת מד אוץ הגיונית לקריאה נוכחית אפשר יחסית להרגע.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה,הדוגמא יד 5 שנת 2003 עם 137K בנסועה.

הרכב מרגיש טוב,ונראה דיי טוב בפנים ובחוץ,

כמה דברים שהפריעו לי-

1.מסגרת הניקל שרצה מיסביב לחלונות מעט רופפת- אני מניח שזה משהו שיש דרך לחזק.

2.נורת כרית האויר דולקת.(המוכר טוען שזאת מחלה והבעיה בחיישן ושמתפגר כל הזמן)- תבדוק מול סורק תקלות מה התקלה.

3.מושבי העור מעט סדוקים- אין הרבה מה לעשות מעבר לשימוש בתכשיר מתאים לשימון והגנה על העור.

4.אחד המתגים של חלונות החשמל במושב האחורי חסר- או פירוק או EBAY.

5.שמן רב שנמצא באיזור פקק השמן- בדוק אם הוא שם בגלל בעיה כלשהי או בגלל שנשפך כשמילאו שמן.

אשמח לדעתכם בנושא,

בנוסף ישנה מערכת משודגת מאוד ברכב שאני מעוניין להסיר,ולהחזיר למערכת המקורית של הרכב על פי טענתו של המוכר פשוט צריך לחבר את המערכת ישנה חזרה וזה הסיפור. האם יכולים להווצר סיבוכים חשמליים מהתעסקות יתר?

 

כן, יכולים להווצר סיבוכים חשמליים, בהרבה פעמים המתקין פשוט חותך את הצמא ומתקין את הרדיו דיסק החדש ואז כשאתה בא להתקין את המערכת המקורית בחזרה נוצרת בעיה שאם אין מתאם היא לא תעבוד כראוי- או שהיא תדלק ללא תאורה במקשים, או שלא תיהיה שליטה מההגה (מנסיון, לי היו הבעיות האלה כשביקשתי בזמנו לחבר לי חזרה את המערכת המקורית, את בעית התאורה פתרנו, את בעיית השליטה מההגה לא פתרנו כי לא היה מתאם).

 

בנוסף אשמח לשמוע עוד רשמים לגבי אזורים רגישים בדגם הנ"ל,האם היא אמינה כמו הE36 שהייתה לי?

 

תודה,

נמרוד.

 

לגבי עניין זיוף הקילומטראז', בהחלט ניתן (ואפילו מאוד נפוץ בהונג קונג), היתרון הוא שחיבור למחשב הרכב יגלה לך את הקילמוטרז' האמיתי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי עניין זיוף הקילומטראז', בהחלט ניתן (ואפילו מאוד נפוץ בהונג קונג), היתרון הוא שחיבור למחשב הרכב יגלה לך את הקילמוטרז' האמיתי.

 

תודה על האינפו,יש ברשתו את המתאם כך שלא תהיה בעיה,מחר הרכב בבדיקה אצל ציקי אורן,מקווה שיעשו לו בדיקה מקיפה!

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:היום היינו בבדיקה,סך הכל חוץ מכמה ריג'קטים הרכב נראה תקין.

בהתרגשות הלכנו לדואר לבצע העברת בעלות,ולמזלי הפעם עשיתי בדיקת משכון,בחיי שאלו ה80 שקלים הכי טובים שהוצאתי.

הרכב ממושכן! לצערי הבעלים אינו היה מודע למשכון שאכן על שם הבעלים הקודם קודם,(בחור חביב בשגר בטירה).

 

 

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא מוכן לטפל בנושא הסרת המשכון? בכל זאת, 330 זה לא משהו שאפשר למצוא ברגע כמו מאזדה3. אולי שווה ללחוץ עליו שיפעל להסיר את המשכון (אם כי בטח גם הוא מעוניין בכך).

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי לשמוע על המשכון. דיי מבאס שאחרי כל הבדיקות זה מה שמנע את הקניה.

אני מציע לך, במידה שאתה באמת רוצה את הרכב, לחתום זכרון דברים איתו,

ולתת לו נגיד שבועיים להסרת המשכון. באם זה לא הוסר, ההסכם בטל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4099 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...