Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אומנם ישן מאוד אך רלוונטי לי מאוד!

קיבלתי הצעת עבודה קונקרטית בחברה עם 3 אנשים כאשר אני אמור להיות ה-4 בתפקיד R&D STUDENT POSITION.

החברה גייסה כבר 15M$ וכרגע אין להם עדיין משהו שקרוב למוצר,יש להם חלקים.

מכיוון שהתפקיד הוא משרת סטודנט השכר הוא שעתי,מה שדרשתי בראיון,אני כמובן סטודנט להנדסה וכרגע בשנה ג".

כששאלתי מה יקרה אתי בעתיד כאשר החברה תפרוץ אמרו לי שכרגע לא מוכנים לתת לי אופציות או כל דבר אחר אך מוכנים לדון בזה בהמשך.

האים לדעתכם זה בסדר?

האם מהיכרותכם עבודה בסביבה כזאת יכולה להיות "מקפצה" בקורות החיים שלי?

אודה לכל מידע נושא.

 

תודה מראש.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דיסקליימר: אני עבדתי בחברת סטארט אפ בתור סטודנט, וגם בחברה 'אמיתית' או 'רגילה' (התחלתי ברגילה, עברתי לסטארט אפ לקראת סוף התואר, אבל המקרים שלנו שונים).

 

הטוב: בחברת סטארט אפ בד"כ אתה תעבוד במנעד רחב יותר של תפקידים, היות ומס' העובדים קטן.

הרע: ההכשרה שלך תהיה רעועה יותר - אין מתודולוגיות מסודרות, ובנוסף בגלל שיש מעט מאוד אנשים קרוב לוודאי שיהיה עוד פחות זמן בשביל להשקיע בך. בנוסף, ושוב בעקבות המס' המועט, יש סיכוי ש'יפילו' עליך כל מיני עבודות בסיסיות ולא מאוד מעניינות, בשביל לחסוך bring-up time שלך לפוזיציות קשות/מאתגרות, ומכיוון שכאמור אין מחלקות מסודרות.

 

ללא אופציות בחברה, אני חושב שזה לא נכון ללכת לעבוד בסטארט אפ במשרת סטודנט על פני עבודה בחברה 'אמיתית'. החסרונות גוברים על היתרונות. זאת בהנחה שאתה יכול להתקבל לחברה רצינית אחרת.

 

ולמען הסר ספק - את 'הרע' שתיארתי דווקא לא חוויתי על בשרי, אבל כאמור המקרים שלנו קצת שונים. אני מדבר מתוך נסיון הן שלי והן של הרבה חברים מהתעשיה.

 

שיהיה בהצלחה בכל מקרה!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

חושב שזה מאוד לא לגיטימי לא להציע אופציות, גם אם חבילה מצומצמת, לעובד.

גם ככה מקבלים סכום זניח ביותר, אבל זה נותן לעובד להרגיש יותר "חלק מהעסק", וזה גם באמת יותר רלוונטי כשמדובר בחברה קטנה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מדובר במשרת סטודנט.

אני עוד לא נתקלתי בחברה, חברה גדולה או סטארטאפ, שנותנת אופציות לסטודנטים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

תתפלא, אבל יש, ולא אחת/מעט. מדבר מנסיון אמיתי (לא רק שלי).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

זה לא התפקיד הראישון שלי,עבדתי כבר בחברת ענק ובחברה קטנה (כ-150 איש).

אין לי בעיה לקרוע את התחת למען צבירת ניסיון והצלחת החברה,

אני מפחד פשוט למצוא את עצמי בחוץ בעתיד כשהחברה תצליח.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

בחוץ? מאיזו בחינה?

ב-99 אחוז מהסטארטאפים אין מימוש או משמעות לאופציות, זה לא צריך להיות פקטור במעמדך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בחוץ המעגל האבטלה.

דווקא בסטארטפ הזה יש לדעתי סיכוי הצלחה מדהים.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

יש בחוזה 2 סעיפים שמטרידים אותי ואשמח אם תעזרו לי :

1-השכר שלי קבוע ולא משתנה גם אם אעבוד 15 שעות ביום מסויים,לא אקבל תוספת שעות נוספות(במידה ואצטרך לעבוד בלילה או בסופ"ש התשלום יהיה לפי החוק).

2-אין זמן הודעה מראש על התפטרות,אם אני מחליט לעזוב עליי לחכות שימצאו לי מחליף ולהעביר לאדם החדש "חפיפה" לא מוגדרת בזמן.

מה דעתכם? האם אלו סעיפים תקינים?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

1. זהו שכר גלובלי שמורכב מ80% משרה מלאה ו20% שעות נופסות.

2. סעיף הזוי. אתה יכול לנסות לנה"ל מו"מ ע"מ להפוך אותו לסעיף הודעה מוקדמת המקובל בחוק.

פורסם

ברוב החוזים בהייטק המשכורת מתפצלת בערך כמו שתיאר אר אנד בי.

לגבי הסעיף השני - אני לא לגמרי בטוח שהוא חוקי, ובכל מקרה קצת הזוי. הנורמה זה חודש מראש לשני הכיוונים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...