Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז עכשיו נשאר לי רק לשבור את הראש אם לקבל את ההצעה או לא.

מצד אחד חוסר יציבות תעסוקתית מוחלטת ומצד שני ניסיון מגוון שאני יכול לרכוש.:|

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סיכונים כאלה עדיף לקחת בשלב הזה של החיים (סטודנט) שהמשכורת לא משמשת לשים אוכל לילדים על השולחן ו/או לשלם משכנתא (קורת גג).

 

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אז עכשיו נשאר לי רק לשבור את הראש אם לקבל את ההצעה או לא.

מצד אחד חוסר יציבות תעסוקתית מוחלטת ומצד שני ניסיון מגוון שאני יכול לרכוש.:|

 

מה יש לשבור את הראש?

אתה סטודנט ומחפש משרה חלקית. הגעת לחברת סטרטאפ שבהתעשה הרבה ותלמד המון.

אם התנאים מתאמים לך ומבחינה מקצועית מה שתעשה מעניין אותך.

אז למה לא ללכת על זה?

במקרה הכי גרוע שהחברה לא מוצאת מימון/לא יוצאת עם מוצר, אתה כבר תהייה עם ניסיון ותוכל לחפש מקום אחר בתור סטודנט או משרה מלאה.

פורסם

כמו שכבר אמרתי, זה לא משרת פתיחה בשבילי,

עבדתי עד עכשיו במשרה מלאה מתחילת התואר בתפקידים שונים בחברות בסדרי גודל שונים.

אני כרגע אחרי כמה חודשים של אבטלה ולכן מאוד חושש לחזור שוב למעגל הזה בגלל בחירה שגוייה.

כרגע אין ילדים אך יש משכנתא.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם (נערך)

כל אחד מביא את הפרשנויות שלו , ואת הרגישויות שלו שצבר בחייו המקצועיים לתוך חייך ומערכת היחסים עם אותה חברה, ורוצה ללמוד וללמד על חברה לא יציבה ועוד מיני קונספירציות.

 

הייתי אומר על זה קישקוש בלבוש, אבל זה חג אז לא אמרתי כלום.

 

הודעה מוקדמת להתפטרות לפי החוק של עובד יומי שזה הסטטוס שלך, ואת זה אימצה החברה "בחום" וברור שהיא לא אימצה את זה במיוחד בשבילך.

 

 

 

  • עובד יומי:

    • עובד בעל ותק של עד שנה זכאי/מחויב ליום הודעה מוקדמת בגין כל חודש עבודה.
    • עובד במהלך שנת עבודתו השנייה זכאי/מחויב לתקופת הודעה מוקדמת של 14 יום בתוספת יום נוסף בגין כל שני חודשי עבודה.
    • עובד בשנת עבודתו השלישית זכאי/מחויב ל-21 יום בתוספת יום נוסף בגין כל שני חודשי עבודה.
    • עובד בעל ותק של 3 שנים ומעלה זכאי/מחויב להודעה מוקדמת של חודש ימים.

 

אם הכל נחמד לך בחברה הזו ( לכאן תכניס את כל השיקולים בעד ) ואין משהו אחר באופק לך על זה.

 

מבין שהשכר לא משהו אבל זה יותר טוב מכלום, תצבור בינתיים נסיון נוסף, ולך תדע לאן התפקיד הזה יגלגל אותך.

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש חברות שפשוט קובעות בזמנים מסויימים שמעכשיו בימים ראשון ושלישי כל החברה נשארת לעבוד עד 10 בלילה, וכולם מגיעים לעבוד גם יום שישי, למשך 4 - 5 החודשים הבאים , בסביבות תשע בלילב אחד המנהלים עושה סיור בין החדרים לתפוס מתפלחים - מקרה אמיתי.

לא יודע איפה זה קורה. אבל אם אצלי היו קובעים דבר כזה הייתי בדלת מהר מאוד ואני לא לבד. ובתקופה שבה לפעמים לוקח לאייש משרת מפתח יותר משנה לפעמים הם פשוט לא יעשו את זה.

 

זה לא מה שמקובל בחברות הייטק, לרוב הדרישה היא ל30 יום התראה כדי לתת לחברה מספיק זמן להערך כדי למצא מחליף ולבצע חפיפה כמו שצריך

היום חברה לא תמצא מחליף תוך חודש שגם יחפף.

 

אז עכשיו נשאר לי רק לשבור את הראש אם לקבל את ההצעה או לא.

מצד אחד חוסר יציבות תעסוקתית מוחלטת ומצד שני ניסיון מגוון שאני יכול לרכוש.:|

תקבל את ההצעה מה יקרה ? אמרת שכבר עבדת בעבר במשרות מלאות, אבל עבדת בתחום לימודיך ? אם לא קח כל משרה שתקבל בה ניסיון רלוונטי מה כבר יכול לקרות ? תמיד אפשר לעזוב בצורה יפה אם לא מתאים.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

כל המשרות הקודמות היו בתחום הלימודים.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
כמו שכבר אמרתי, זה לא משרת פתיחה בשבילי,

עבדתי עד עכשיו במשרה מלאה מתחילת התואר בתפקידים שונים בחברות בסדרי גודל שונים.

אני כרגע אחרי כמה חודשים של אבטלה ולכן מאוד חושש לחזור שוב למעגל הזה בגלל בחירה שגוייה.

כרגע אין ילדים אך יש משכנתא.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

אם זה מה שאתה אומר אז כנראה שהמשרה לא בשבילך.

אם עבדת בכאלה חברות גדולות וטובות אז למה מהרת לעזוב?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מהמקום הראישון עזבתי עקב תוכנית פרישה בהזדמנות חד פעמית שלא הייתה חוזרת בחיים.

במקום השני עבדתי דרך כח אדם 9 חודשים לפי החוק ונגמר החוזה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אז היום בבוקר דיברתי עם החברה שהחליטו לבטל את ההצעה בטענה של "לא ציפינו שחלקים מהחוזה שלנו יפורסמו באינטרנט,וסודיות היא הדבר הכי חשוב אצלינו".:roll::shock:

החלקים שפרסמתי כללים לחלוטין ואין בהם שום דבר סודי.

גם ככה הייתי בהתלבטויות,כנראה שזה לא היה צריך לקרות.8)

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני לא בא "לרדת" עליך אבל מ-2 המקרים הנ"ל אני יכול להגיד לך שאתה צריך לעבוד על תהליך קבלת ההחלטות שלך כי בד"כ תוכניות פרישה (לא לפנסיה) הם לטובת המעסיק ולא לטובת העובד (רק עובדים שחושבים שהם עילוי וימצאו מקום אחר במהרה, שמסתנוורים מכסף או שפשוט היה להם רע בעבודה וחיפשו תמריץ לצאת קופצים על המציאה) ושכנראה תופס מעצמך יותר מדיי כי אחרת היו קולטים אותך במקום השני (ורושם לך את זה אחד שגם עבר מסלול דומה באחד ממקומות התעסוקה המבוקשים ביותר במשק).

 

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לא מסכים בעליל עם הנ"ל ^

 

לא רואה שום פגם בהתייעצות עם אנשים בנוגע לתנאים מוזרים בחוזה, להיפך, אם יותר אנשים היו עושים את זה אולי היינו רואים פחות חוזים מטופשים.

אתה לא עשית שום דבר לא בסדר, לא פרסמת את שם העסק, שום דבר שמסגיר אותם, וגם המקטע מהחוזה שפרסמת לא קשור לכלום. בפועל הם כנראה מעדיפים עובד פחות 'דעתן' או 'סקרן'. שיהיה להם בהצלחה.

 

לדעתי עשית בשכל (תחת ההנחה שאתה יכול למצוא מקום עבודה אחר).

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

כמו שחשבתי,לא פרסמתי שום מידע סודי או כזה שמסגיר את המקום.

כנראה באמת מעדיפים עובד שלא ישאל שאלות.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 


×
×
  • תוכן חדש...