Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקום הקודם עבדתי גם בשכר שעתי,אך עדיין ביום שעבדתי מעל 9 שעות קיבלתי תוספת על שעות נוספות.

אני מאמין שאוכל לשנות סעיפים בעייתים בחוזה,מעדיף עכשיו מאשר להכנס לבעיות משפטיות אחר כך.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אפשר קצת פירוט לגבי ה20/80?

במידה ולא עבדתי שעות נוספות כל החודש בכלל, כמה אקבל?

במידה ועבדתי יותר מדי שעות נוספות, כמה אקבל?

 

תלוי בכמות השעות בחוזה.

עקרונית אתה מקבל בכל מקרה את השכר המלא אלא אם כן החסרת מהשעות הרגילות. שכר שעה רגיל מחושב מהשכר הבסיסי חלקי 186 כפול אחוז משרה, וה 20 אחוז הנוספים צריכים להספיק לשעות הנוספות שאתה עושה. אם עשית יותר אתה אמור לקבל תוספת.

פורסם (נערך)

זאת סמנטיקה נטו. השכר שלך גלובלי ומפורק מכל מיני סיבות משפטיות ל-2 חלקים.

זה מה שמקובל בהייטק. במידה ותעבוד שעות נוספות לא תקבל תוספת.

 

אי-קיומו של סעיף ההודעה מראש הוא מטופש, אנא דרוש שיוסיפו אותו.

החוק מגן עליך בכל מקרה, אז אם לא בא לך להתעקש על זה, לא יקרה כלום.

 

נ.ב.:

כדי להשלים את השאלה הקודמת (מצטער, עבדתי בין תשובה לתשובה) -

גם אם הסטרטאפ ייפול וייסגר, כמו רוב חברות ההזנק,

הרי שתצא ממנו עם ניסיון וכמה שורות בקורות חיים

שיועילו יותר מכל ציון שאי פעם תקבל בלימודים.

 

בקיצור, תן בגז ותשקיע בלימודים תוך כדי תנועה. :-)

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אז אני מבין שכדאי לשקול את זה גם אם יש הרגשה שיכולים לאנוס אותי בעבודה בשביל הניסיון שאצבור?:lol:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

כל עוד אתה חסר ניסיון, קח כל עבודה שמציעים לך שהיא רלוונטית לכיוון שאתה שואף אליו.

סיפורי סבתא ואלף לילה ולילה על 19 שעות עבודה ביום זה אולי משהו שהיה נכון

לחלקים מסוימים בבועה הקודמת, אבל העולם השתנה מאז.

 

אחרי שתצבור ניסיון תוכל להתקדם בחברה או להתקדם בחברה אחרת

ולהצטרף לשאר המפונקים בהיי טק שקובעים לעצמם את התנאים

תוך כדי קפיצה מ-harta.js ל-new_harta.js.

(יש פה שילוב של סרקזם ואמת, לא להתרגש)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
אפשר בבקשה הסבר לגבי הסעיפים האלה?

 

649dafdf40c76ec40c346d53a0ac334f.jpg

 

 

אפשר לכתוב על הפסקאות האלה מגילות.

בקצרה מדובר בדרך לעקוף את חוק שעות המנוחה שנקבע בחוק לפני כמה עשורים, ובית הדין לעבודה הכשיר את השרץ הזה בפסיקה. מחלקים את השכר, אחד הרכיבים הוא שכר גלובלי, ומרגע זה אתה עלול להפוך לעבד בשלל צורות.

מה שמעניין שהרבה חברות משתמשות באנגלית בחוזים האלה כדי להקשות על ההבנה והמשמעויות של הנוסחים הדרקונים האלה על העבדים שהולכים לחתום עליהם (הם יספרו שזה באנגלית בשביל המשקיעים :-) ).

 

יש מנהלים שמאד אוהבים להשתמש בזה - קובעים יעדים "שאפתניים" מלחיצים את כל הצוות ומנסים ליצור אוירה של יחידה צבאית מגובשת בקרב שם כולם נותנים כתף ונשארים בחדווה שעות מטורפות כדי לעמוד ביעדים, יוצאים בזמן עם הקוד אבל מקרטע ומלא באגים, ואז המנהל מציג לחברה בגאווה את "גאוות היחידה" בצוות המנצח שלו שהוא הצליח ליצור.

יש חברות שפשוט קובעות בזמנים מסויימים שמעכשיו בימים ראשון ושלישי כל החברה נשארת לעבוד עד 10 בלילה, וכולם מגיעים לעבוד גם יום שישי, למשך 4 - 5 החודשים הבאים , בסביבות תשע בלילב אחד המנהלים עושה סיור בין החדרים לתפוס מתפלחים - מקרה אמיתי.

במקרים אחרים המנהל משתמש בזה לכסות על הפשלות הניהוליות שלו, החלטה לא נכונה שגרמה לבזבוז מאות שעות עבודה של המהנדסים בקוד שהלך לפח ? אין בעייה נתקן את הבחירה ונשאיר את כולם לעבוד שעות, לחברה זה לא יעלה כלום, והמנהל יציג את הפשלה שתוקנה שוב כצוות מגובש שהתגבר על כל המכשולים בניהול המנצח שלו.

ויש חברות שהסעיף הזה סתם מופיע, הניהול שם מתקתק מקצועית כמו שצריך, והכל זורם בלי להשתמש כמעט בשעות העבודה הנוספות של המנהנדסים, אבל אלה הם מיעוט שבמיעוט.

 

בכל מקרה עבודה בשכר שעתי תפגוש רק במקרה של סטודנטים. אין כמעט שום חברת הייטק שעובדת בצורה כזו.

עריכה אחרונה על ידי martines
פורסם

למיטב הכרתי את הנושא בית המשפט לא ממש הכשיר את השרץ, ואם הוא יעבוד יותר שעות נוספות מאשר שילמו עליהן, עליו לקבל תשלום עבורן.

פורסם
כלומר אין מה לחשוש מסעיף זה?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

אין לך מה לחשוש ואין לך גם הרבה מה לעשות נגד, אני לא הצלחתי לשנות את זה בשום חברה, ותאמין לי שניסיתי. הייתי מוכן לוותר על הרבה יותר מהרכיב הגלובלי שהוצע כדי לעבוד בשכר שעתי, בשום מקום לא הסכימו לזוז מילימטר בסעיף הזה.

 

במישור המשפטי אתה עדיין מוגן חלקית, מספר השעות הנוספות שידרשו ממך צריך להשתקף ברכיב הגלובלי כלומר אם קבעו לך 10% מהשכר שעות נוספות זה אומר שאסור לחברה לדרוש ממך לעבוד בהיקף של יותר מ 10% שעות נוספות בלי לשלם לך על החלק שעובר את ה 10%. אבל כל זה טוב רק אם הדברים יגיעו לבית הדין.

פורסם

יצלם כבודו גם את השורות מעל, של התחלת סעיף 2

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

רק גנב צריך להתבייש במעשיו , וגם רק כשתופסים אותו

 

כמצופה , אתה מקבל על כל השכר שלך תנאים סוציאליים, כלומר גם על השכר הבסיסי וגם על השעות הנוספות. וזה טוב .

 

בנוסף על פי האומדן שלהם אתה אמור לעשות לא יותר מ 10% של שעות נוספות, מעבר לזה מגיע לך תשלום נוסף.

 

לכן שמור את הדיווח של השעות החודשי שלך, ותראה כי אכן זה מסתכם סביב הנתון הזה.

 

עולה מעבר לכך, ואתה לא רוצה לשבור את הכלים , תשמור את זה לזמן בו תפסיק את עבודתך שם, ואז תדרוש את ההפרשים.

 

בהסכמים רבים החלוקה היא של 80% בסיס ועוד 20% שעות נוספות. ( יותר מסריח )

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כן - זה מה שקורה עם חוזים מאונגלזים בכח. ה Replacement Person שמככב שם.

 

לגבי כל המלל המתיש על הפרישה - בגדול אומר שזה לפי חוקי העבודה, מה שאומר כמדומני יומיים התראה מראש בחצי שנה הראשונה, ואחרי חצי שנה 14 יום התראה. תקנו אותי אם טעיתי במספרים.

זה לא מה שמקובל בחברות הייטק, לרוב הדרישה היא ל30 יום התראה כדי לתת לחברה מספיק זמן להערך כדי למצא מחליף ולבצע חפיפה כמו שצריך, וההצמדות לחוק מצביעה לדעתי על חוסר יציבות מצד החברה, מה שאומר שהחברה רוצה לשמר לעצמה את הזכות לבעוט החוצה עובד מאד מהר ברגע שנפלה החלטה.

זה יכול לעבוד גם לטובתך אם היוזמה לעזוב תהיה מצידך, תוכל לעשות זאת מאד מהר .


×
×
  • תוכן חדש...