Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לא מזמן הקלאץ ברכב שלי נשבר/הלך.

נסעתי למוסך מורשה על מנת שיחליפו לי אותו באחד חדש.

כרגע רציתי למכור את הרכב, ובבדיקה אמרו שהקלאץ גמור, ואיו מצב שהוא חדש.

הקלאץ בן פחות מי 5 חודשים.

יש לי מסמכים שמעידים על כך שהחלפתי קלאץ חדש ונעשה כל העבודה סביבו.

האם אני משכיר שמאי רכב+מביא את המסמכים שמאשרים ששילמתי עבור קלאץ חדש לבית משפט לתביעות קטנות, יש לי סיכוי לזכות בו+עוגמת נפש?

תודה.

פורסם

קודם כל צלם את כל המסמכים. גם של המוסך וגם של הבדיקה.

מכתב מיידי ליבואן. מכיוון שהמוסך כפוף ומחוייב אליו.

מיידית מייל ומכתב רשום לאיגוד המוסכים.

 

בדיקה עם עורך דין לגבי הפרשה.

 

בכל מקרה אל תיצור קשר עם המוסך שהחליף קלאצ'. שלא ינסה לסובב אותך ולהתחמק מאחריות במידה ולא ביצע את ההחלפה כפי שרשום במסמכים.

 

שלא ייעבדו עלי.

 

לידיעה כללית. איזה רכב זה ואיזה מוסך זה?

 

לידיעתך אם זה מוסך מרכזי ואכן בוצעה שם עבירה כלשהיא.היבואן רשאי לנקוט אמצעים מול המוסך, במלוא חומרת הדין.

 

אבל שוב. הכל בהנחה שהמוסך לא ביצע עבודתו נאמנה.

 

קצת מורכב אבל שווה.

פורסם

א) שמאי שמכבד את עצמו לא יתן לך שום מסמך מבלי להעלות את הרכב על ליפט ולפרק את הגיר כדי לבדוק את מצב הקלאץ בעיניים.

ב) למה אתה מאמין למי שבדק את האוטו? הוא פירק את הגיר בשביל לתת אינדיקציה רצינית? על סמך מה הוא אמר שהקלאץ גמור?

 

אני חושב שאתה עושה מעכבר פיל, רוב הסיכויים שהמכון סתם כסת"ח את עצמו (כמו שהוא עושה בכל הבדיקות שהוא עושה) ואתה כבר רץ לבית משפט.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
שלום לכולם.

לא מזמן הקלאץ ברכב שלי נשבר/הלך.

נסעתי למוסך מורשה על מנת שיחליפו לי אותו באחד חדש.

כרגע רציתי למכור את הרכב, ובבדיקה אמרו שהקלאץ גמור, ואיו מצב שהוא חדש.

הקלאץ בן פחות מי 5 חודשים.

יש לי מסמכים שמעידים על כך שהחלפתי קלאץ חדש ונעשה כל העבודה סביבו.

האם אני משכיר שמאי רכב+מביא את המסמכים שמאשרים ששילמתי עבור קלאץ חדש לבית משפט לתביעות קטנות, יש לי סיכוי לזכות בו+עוגמת נפש?

תודה.

 

אם אתה עושה כל הזמן פתיחות עם הרכב אתה יכול לגמור קלאץ חדש גם תוך שעתיים

הכל תלוי איך אתה נוהג

 

המוסך לא אשם

פורסם

ואם הוא לא עושה פתיחות

 

כדי לדעת אולי את התשובה הנכונה יש לבדוק את המצמד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
א) שמאי שמכבד את עצמו לא יתן לך שום מסמך מבלי להעלות את הרכב על ליפט ולפרק את הגיר כדי לבדוק את מצב הקלאץ בעיניים.

ב) למה אתה מאמין למי שבדק את האוטו? הוא פירק את הגיר בשביל לתת אינדיקציה רצינית? על סמך מה הוא אמר שהקלאץ גמור?

 

אני חושב שאתה עושה מעכבר פיל, רוב הסיכויים שהמכון סתם כסת"ח את עצמו (כמו שהוא עושה בכל הבדיקות שהוא עושה) ואתה כבר רץ לבית משפט.

 

א.ברור שאני ילך לשמאי כדי שיפרק את הגיר ולבדוק את מצב הקלאץ.

ב.קודם כל אדם פרטי ראה את האוטו ורצה לסגור בלי בדיקה, ישר הוא עלה על זה שהקלאץ גמור.

ב1.שבן אדם רצה לראות במכון הבדיקה את האוטו ושהוא בדק אותו, שאלתי אחרי זה את הבוחן לגבי הקלאץ, הוא אמר לי שאיו מצב זה קלאץ חדש.

 

ולגבי פתיחות וכדו' לא עשיתי בחיים פתיחות, אולי פה ושם עשיתי פתיחה מהירה ברמזור, אבל לא ברמה של פתיחות.

בכל מקרה, אני לא יגיד את השם של הרכב אבל 89 כ''ס ורכב מאוד רגיל, לא עשיתי איתו שטיות.

×
×
  • תוכן חדש...