Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביטוח לאאודי A3 במחיר מופרז


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מחזיק באוודי A3 שנת 2002 1800 טורבו 180 כ"ס טיפטרוניק

כיום הביטוח שאני משלם על הרכב נע בסיבובת ה17K.

זה כולל הכל!

המחיר ממש לא ראלי וסוף החודש נגמר לי הפוליסה

מישהו יודע על הצעה יותר נמוכה?

אגב אני נהג צעיר.

 

מודה לכל העוזרים

שי.

רילטי אקזקיוטיב

פורסם

17K זה יותר מדי לדעתי יש לי אודי אי 4 שנת 2002 1.8T ביטוח חובה 2500 מקיף 4000 לשני נהגים צעיר אך לא חדשים. ללא תביעות בשנים עברו.

פורסם
17K זה יותר מדי לדעתי יש לי אודי אי 4 שנת 2002 1.8T ביטוח חובה 2500 מקיף 4000 לשני נהגים צעיר אך לא חדשים. ללא תביעות בשנים עברו.

 

אני יודע שזה יותר מדי

אני ללא תביעות.

ורק אני נוסע ברכב

אמרו לי שזה רכב גניב ובלה בלה בלה.

קיבלתי הצעת ביטוח 12K זה מחיר קצת הגיוני

אבל אני יודע שאפשר למצוא יותר זול!!

לא חרוט לי המצב מליין

רילטי אקזקיוטיב

פורסם

17 אלף? ג'יז זה המון..

לנו במשפחה יש A6 3.0TDI (זאת שבסמלון 8) ) שנת 2005.

הביטוח כולל הכל + יש תביעה לפני שנה וחצי (תאונה עצמית)

עולה לנו בשנה 11000.

תברר עם עוד חברות, לא הגיוני שתשלם 17K בשנה על ביטוח.

אתה מבטח A3 סה"כ, ולא יאכטה..

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

פורסם

גם לדעתי 11 זה מוגזם לשנת 2005 :).

 

לפותח השירשור תמצא לך סוכן ביטוח שיחזור אלייך עם תשובה ואחרי סקר שוק.

×
×
  • תוכן חדש...