Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא רואה-כלומר מעל רמתם של מגברי הוייב

 

אני יודע...אני לא כזה מטומטם. :idea:

הכוונה הייתה אם הם באמת יותר טובים מהוייב?

פורסם

היה לי CYCLONE עכשיו זה אצל אח שלי ברכב אני החלפתי לסידרה שהחליפה את ה-CYCLONE לסידרה החדשה PULSAR 4-XL מגבר ברמה רמה הנה הלינק :

http://www.mac-audio.de/produkte/produkte.asp?grp=5&ser=30&lang=EN.

 

יש לי ברכב:

HU: CLARION DXZ945MP

מגבר : MAC AUDIO PULSAR 4XL

קומפוננט : MAC AUDIO -MAXIMUS

סאב : PHASE EVOLUSION -HIGHGRADE

פורסם

יופי מעולה! עכשיו אולי תסביר לי את ההגיון:

בחוברת התקנה בהוראות של איך לחבר 3 ערוצים מראים ככה:

לצ'אנל 1+2 מגיע אר סי איי של רמקולים מההד יוניט לערוץ השלישי אר סי איי

של הסאב

 

אבל....

באיור שמראים איך לחבר את הרממקולים עצמם מראים שהרמקולים הולכים לערוצים ה3+4 והסאב הולך ל1+2 שזה ההיי פאס בכלל! כל המתקינים שראו את זה טענו שנכראה יש טעות בחוברת...מה היה אצלך??

×
×
  • תוכן חדש...