Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאסאט 1.8 טורבו שנת 2002 בעיות קירור הרכב


isaacd
שימו לב! השרשור הזה בן 5015 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב לכולם.

 

יש בבעלותי מהיום את הרכב הנ"ל. רכשתי אותו ביודעי שהתקלה קיימת.

הבעיה המרכזית היא שלפני כל נסיעה צריך למלא חצי ליטר מי קירור. אחרי רבע שעה נסיעה ברכב לוקח לו זמן להתקרר כשהוא נח, מעל שעה.

מה יכולה להיות הבעיה, אם הרכב סוחב טוב. חשבתי אולי ראש מנוע?? אבל שוב, סחיבה מעולה. חשבתי שמא וונטה לא פועלת ולכן אין סירקולציה של מים...??? האם יש הגיון בהשערה זו??? האם יתכן שהטרמוסטט הלך??

 

לתשובות אודה מראש, אני אשמח לעזרה.

 

סופ"ש נעים ורגוע לכולם,

 

איציק :wink:

בעל: mercury comet 1974 3.3L v6

 

דרך ארץ קדמה לתורה ובטיחות קדמה לעבודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשובה קצת דביליתתת אבל כנה לחלוטין, היה לי גם פאסאט עם בעיה דומה, היה נשפך לי הנוזל קירור מכל מקום כל פעם דליפה ממקום אחר הייתי משתגע כל יומיים רץ למוסך לתקן ושום דבר לא עזר הכי הרבה שהצלחתי לאטום זה לחודש בערך, האוטו היה עם 100 K שזה התחיל מכרתי אותו אחרי שהוא עבר עוד 12O K ולא קרה למנוע כלום פשוט דאגתי להוסיך מי קרור ירוקים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה יכול להיות טרמוסטט, חור בצינור, בעיית ראש מנוע ועוד מלא דברים.

בהחלט שאף אחד לא יוכל לתת לך תשובה וודאית מה הבעיה מבלי לבדוק את הרכב.

זה כמו להגיד המחשב שלי מקולקל הוא נתקע לפעמים, מה הבעיה.

 

לפי דעתי זה מאוד לא תקין במיוחד בנושא החום מנוע לא הייתי משחק.

קח את הרכב למוסך ותשלם כמה שתשלם העיקר להיות בראש שקט

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אתה צריך להיכנס למוסך כדי לבצע בדיקת אטימות למערכת הקרור

כך שתדע מאיפה נעלם נוזל הקרור

ובאותו מעמד שיבדקו את פעולת המאווררים (המכני והחשמלי) והטרמוסטט .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה הולך למוסך רון אין בעייה אבל אם תלך למוסך מורשה אחר תעמוד על שלך שישימו לך אך ורק נוזל קירור G12++ או G12+ (מאושר לשימוש ע"י פולקסווגן) כי בחלק מהמוסכים המורשים יש חאפרים, אם אין תרכוש אותו בעצמך ממי שמוכר אותו .

אתה צריך להכניס לאוטו 2.5 ליטר של הנוזל הזה + 2.5 ליטר מים מזוקקים (או רגילים אבל עדיף מזוקקים), תצתרך לקנות 2 בקבוקים של ליטר ווחצי ובסוף יישאר לך חצי ליטר שאותו תערבב עם חצי ליטר מים מזוקקים ותשמור אותו, פעם בשבוע\חודש תבדוק מה מצב הנוזל ותוסיף מתי שתצריך.

 

בעקרון (במצב תקין) מדובר במערכת סגורה והמים\נוזל לא הולכים לאף מקום, כמעט ולא צריך להוסיף או להחליף נוזל קירור לרכב וזה צריך להחזיק 100K לפחות עד ההחלפה הבאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אבה לכל המגיבים.

 

נראה לי שאני אעקוב אחר הבעיה בימים הקרובים.

אם זה יהיה רציני אכנס למוסך.

 

איפה נמצא מוסך רון?

 

שוב תודה :-)

 

איציק

בעל: mercury comet 1974 3.3L v6

 

דרך ארץ קדמה לתורה ובטיחות קדמה לעבודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5015 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...