Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם מטעים.

נרכש רכב רושמים שני בעלי רכב, אחד עיקרי ואחד מישני, לאחר תקופת מה אפשר להוריד שם אחד מהבעלים במשרד הרישוי בלבד, ללא תוספת יד אך צריך לשלם את האגרה של העברת בעלות, אם רוצים להוריד את אחד הבעלים ומבצעים זאת בדואר אז זה נחשב יד, לסיכום יש לבצע את הורדת היד במשרד הרישוי.

פורסם
טוב, זה כבר לא רלוונטי. כשקנינו את הרכב (בשנת 96') לא היה לי רשיון ולא ידענו שהאוטו יגיע אלי אחרי כמה שנים.

לפני 3 שנים הייתי צריך רכב על שמי בשביל מקום העבודה, אז העברנו בעלות

הסתדרתי כלכלית, וקניתי אוטו יותר גדול (ויותר חדש), אבא שלי רוצה שאחזיר לו את הישן (סנטימנטלי הבחור)

אין לי בעיה עם זה שהוא ינהג ברכב שרשום על שמי, אבל הוא יצטרך אותי בשביל להעביר בעלות אח"כ

 

כל עוד לא אכפת לך לקבל קנסות שלו על שמך (חניה ומצלמות).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא מדובר באדם זר, מדובר באב ובן.

אפשר להניח הנחה סבירה ביותר שהאב לא יתכחש לדוחו"ת של עצמו ואם יקרה מקרה, הוא ידאג להסב אותם אליו.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
לא מדובר באדם זר, מדובר באב ובן.

אפשר להניח הנחה סבירה ביותר שהאב לא יתכחש לדוחו"ת של עצמו ואם יקרה מקרה, הוא ידאג להסב אותם אליו.

.

זה סביר אבל לא ברור מאליו, לפעמים יש נתקים בתקשורת, אי הבנות או סתם אי נעימות, גם בתוך משפחה מגובשת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

צודקים שניכם.

אני מכיר את אבא שלי מספיק טוב בשביל לדעת שהוא לא ידהר לתוך מצלמת מהירות ו/או יחנה במקום אסור, ואם בטעות יקרה משהו כזה הוא ישר יתקשר לדווח (אלא אם ב2 בלילה יקרה מקרה חירום והוא יבהיל את אמא שלי מכרמיאל לבי"ח נהריה ויקבל את הפלאש בצומת סאיקלון, אז הוא יתקשר בבוקר שאחרי)

מצד שני, אשתי עובדת בבית משפט לענייני משפחה, היא מביאה משם סיפורים שקשה להאמין שיש על ניתוקים וריבים במשפחות הכי מאוחדות...

בקיצור, אני לא דואג בגלל זה. קצת בעסה העניין שהרכב שאצלנו מ96' יחליף ידיים בזמן קצר יחסית (כמה זה? 2? 3?)

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?

פורסם

זה נראה לי קטנוני לחשוש שאביך לא ישלם דו"חות על עבירות תנועה שיבצע. זה הרי אותו אב שהעביר את רכבו על שמך לפני מספר שנים, זוכר?

האם לדעתה של אשתך אתה צריך לכתוב "הסכם ממון" עם אבא שלך?

 

מצד שני, הוא יכול לנשל אותך מהצוואה בגלל רמזור אדום :wink:.

פורסם

לדעתה של אשתי, אני צריך לתת את האוטו (דייהטסו שרייד 93') לגריסה (או גריטה?) ולקבל עליו את ה-3,000 שקל שלדעתה גם לא שווים אותו...

אבל זו דעתה, וזה פורום מכוניות, ואין צורך לערבב בין השניים :-)

- מוכר?

- לא

- כמה? כמה אתה רוצה עליו?

:?

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

היי

אני רוצה להוסיף אדם נוסף לרישיון הרכב והבנתי שזה כרוך בהוספת יד

במודה והאדם הנוסף תושב ת״א, יש אפשרות לקבל על הרכב תו חנייה של ת״א???

חשוב לציין שלאדם זה יש כבר רכב אחר עם תו חנייה של ת״א

תודה

×
×
  • תוכן חדש...