Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרא שוב את פס"ד

אין מחלוקת שבנתיב האמצעי שבו נסעה מכוניתה של התובעת היה סימון ישר בלבד. בתנאים רגילים פירושו של הסימון הזה הוא שהנתיב מיועד לרכב שמתכוון להמשיך בנסיעה בתוך הכיכר אולם במקרה הנוכחי הסימון היה דווקא מיועד לכך שבנתיב הזה ישתמש רק מי שמתכוון לרדת לנתיבי איילון. בתה של התובעת לא הבינה את הדבר ולא פרשה את הסימון על הכביש באופן שבו היה צריך לפרשו. בכיכר רגילה אין אף פעם סימון לשמאלה מכיוון ששמאלה פירושו לתוך מעגל התנועה ולכן בכיכר רגילה הסימנים הם רק ישר וימינה. עצם העובדה שבנתיב השמאלי ביותר הופיעו סימנים ישר ושמאלה מלמדת שבמקרה הזה ישר אין פירושו להישאר בכיכר אלא דווקא לרדת ממנה לכיוון נתיבי איילון.

הנהגת שתבעה - נסעה בנתיב האמצעי , ישר

הרכב הנתבע - נסע בנתיב השלישי השמאלי ביותר , ופנה ימינה , חתך את רכב הנהגת ( התובעת )

 

התובעת , אשמה , הסימון ישר - לדברי השופט , אומר ימינה בהמשך הכביש .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אה אוקיי קראתי שוב, הפעם יותר בעיון.

אז זה בעצם אומר שאפשר לפנות ימינה לאיילון דרום מכל שלושת הנתיבים הימניים (מוך סה"כ 4 אם אני זוכר נכון)?

איך זה מסתדר עם זה שבירידה לאיילון יש רק 2 נתיבים? (או שיש שם 3? לא חושב).

 

ישנם 3 נתיבים שיורדים לאיילון דרום. הם נהפכים ל-2 אחרי כמה עשרות מטרים. וזה הגיוני לפנות גם מהנתיב השלישי ימינה, אבל כמובן בתנאי שה-2 הימניים ביותר פונים אך ורק לכיוון איילון דרום. אחרת, (כמו במצב הקיים) יש כאוס :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

זה עדיין ממש מוזר לי, במיוחד כשביציאה הבאה לכיוון חולון ואיילון צפון, מותר לפנות ימינה מ-3 נתיבים והפעם דאגו לסמן את זה בצורה ברורה מאד, בנתיב הראשון והשני חץ ימינה, בנתיב השלישי ימינה וישר, ואחרי זה רק ישר.

אז למה פה זה כן נקרא שפונים ימינה כשיוצאים מהמחלף? וביציאה הקודמת מי שיוצא ממשיך ישר ומי שנשאר פונה שמאלה. ממש הגיוני.

פורסם

זאת הבעיה בכיכר הזו - כל התשובות שנתנו , גם שלי , כולל פס"ד - לא עוזרות במבחן האדם הסביר :idea:

 

בתור מישהו שנסע שם לראשונה לפני שבוע - אכן לא פשוט להבין את כוונת המהנדס שתכנן את המקום (ונראה לי גם עשיתי את הטעות שציינת).

 

עדיין, אם תדווח, לא נראה לי שהרשויות יקפצו על ההזדמנות לעשות משהו מועיל:roll:

 

אולי אם כן , אנשים יפנו לחברת נתיבי איילון , החברה תדגיש את הסימון , תסביר גם למה , ויוסיפו שילוט מקדים בכניסות .

 

הכל שם כאוס ואי הגיון , לכן אם ועד שיטופל , לנהוג שם בזהירות והתייחסות לרכבים מסביב .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

כשאני חושב על זה , קווי ההפרדה בין הנתיבים הולכים בצורה עגולה לפי הכיכר ולא לפי ההמשך ישר לאיילון, אם הסימון ישר בנתיב מסמן את הירידה לאיילון הם צריכים לסמן את קוי ההפרדה בין הנתיבים לפי הכיוון לאיילון ולא לפי הכיכר.

×
×
  • תוכן חדש...