Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המדריך הכמעט מלא ל"איך לא ליפול בפח של סוחרים"


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 1643 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחלה מדריך!

 

מניסיוני יכול להמליץ:

 

1. עוד לפני הבדיקה הפיזית לבדוק במשרד המשפטים את מספר הרכב(תקראו על זה באתר משרד התחבורה) - עדיף על בדיקה בדואר כי בדואר המידה לא תמיד מעודכן. ככה ישר יודעים אם מדובר במגרש/סוחר או פרטי. אני אישית מסנן כל מי שמסרב להביא לי מספר רכב לפני שאני בא לראות אוטו פיזית.

 

2. לבדוק במוסך מורשה שהקילומטרז' אינו פיקטיבי. שם הם יכולים לראות שאף אחד לא פתח קופסאות שקשורות לזה, אני מתאר לעצמי שאנשים עם ניסיון גם יכולים להסתדר עם זה לבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

אגב עוד טיפ קטן : בדרך כלל רכבים במגרשי ליסינג כוללים צמיגים גמורים או 3-4 סוגי צמיגים על רכב אחד וזה נושא שאם מתעקשים עליו, אפשר בקלות לקבל רביעייה חדשה.

 

אפשר לצרף לכאן לינק לכתבה המצויינת מ YNET שמסבירה איך לקרוא טופס בדיקת רכב טיפוסי.

 

הנה הקישור :

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3566477,00.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמח לשמוע למה לדעתך הוא דל ומה בו שטויות בכדי שנוכל להשתפר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון אני סוחר אבל רוב ההגרכה אינה נכונה נכון רוב המגרשים מערבבים רכבים לאחר תאונה יחד עם רכבים שנקנים במסות מחברות ליסינג לא כל שארית הפליטה מגיעה למגרשים ניתן לקנות רכבי ליסינג עם קמ נמוך וללא תאונות אבל אין מקל בלי גזר סחורה טובה מקבלים עם סחורה לא טובה . רכבים לאחר תאונה גם בשלדה אין בעייה לקנות כל עוד הלקוח מודע למה שהוא קנה ובצעו לו הפחתה על הירידת ערך שקבע השמאי אך גם תחום זה מוגבל לכוחות השוק רכב שהוא סחיר מאוד מן הסתם המחירון הוא המלצה. וישנם מגרשי טרייד אין טובים ומכובדים שרכב עם תאונת שלדה לא יכנס אליהם.שימו לב סוחרים שאין להם תו סוחר ומשתמשים בתו סוחר שלא על שמם הם הנוכלים הגדולים ביותר גם קשה מאוד לתבוע אותם.אין כזה דבר גיס חבר או בן דוד נתן לי למכור את הרכב אם הוא נתן רק עם תעודת זהות ויפוי כח בהצלחה

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוכן לשלם עמלת שירות למי שמגיע לו.

 

אם אין לי כוח לצאת מהבית לקנות פיצה - מוכן לשלם לשליח דמי משלוח/טיפ שיביא לי אותה.

 

אם אני לא מוצא חנייה בכחול לבן במרכז תל אביב - מוכן לשלם יותר לחניון שמציע לי חנייה זמינה וקרובה.

 

מוכן לשלם למתווך שמוצא לי דירה אטרקטיבית במחיר טוב שלא יכולתי למצוא לבד.

 

למה אני צריך לשלם לסוחר על רכב עם עבר בעייתי ואחרי תאונה מחיר מנופח? הרי הסוחר לא עובד לשם שמיים. הוא קנה את הרכב בזול ומוכר ביוקר. מילא היה מציע לי מציאה מבחינת נתונים בעמלה כלשהיא - בסדר. אבל להציע לי חרא במחיר של זהב? שימכור למישהו אחר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר היחידי שחסר במדריך זה ״לא לוותר על בדיקה מטעמך״ בפונט 72 בצבע אדום עם נצנצים מסביב

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמן האחרון אני נתקל במשהו לא תקין חברות ליסינג מנפיקות אישור נהג יחיד אישור ליסינג מימוני כשבפועל הרכב היה בליסינג תפעולי לחברות השיטה הכי טובה היא לבדוק מי שילם על הטיפולים במוסך לקוח פרטי או חברה

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

Using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

טוב, בעיקרון כמעט כל מה שחשוב כנראה שכבר נכתב פה, אבל אחרי שגם אני נפלתי אחדד מספר נקודות -

- אני ממליץ בחום לא להיפגש במקום ציבורי אלא להגיע לביתו של המוכר. מי שלא מסכים כנראה מסתיר משהו..

- לוודא שהמוכר הוא בעל הרכב ברישיון בתוקף ולבקש ממנו להזדהות בתעודה מזהה המתאימה לפרטים ברישיון.

- כבר בשיחת הטלפון עם המוכר - לבקש את מספר הרכב והתחייבות שלו להציג בפניכם היסטוריית טיפולים מלאה אחרת לא תקנו. במקרה שלי היה זיוף ק"מ (200,000 ק"מ בערך "נעלמו") ולכן גם לא הייתה היסטוריה, ואם הייתי מתנב את הקנייה בהצגת היסטוריה מראש הוא מבחינתו כרנאה לא היה "מבזבז זמן" איתי כי להיסטוריה קילומטראז' שונה..

- מי שמבקש תשלום במזומן ומוכן לשלם עבורכם את עמלת משיכת המזומן בנדיבותו - לא בהכרח כמובן אבל חשד לעבודה בשחור.

- תבררו מה השם המלא של המוכר ותבצעו חיפוש בגוגל. אם בדף הראשון מופיעים פסקי דין זה כנראה לא טוב... :\

- תבואו עם מישהו נוסף, רצוי מישהו בעל ניסיון. אחרת קל "להתאהב" ברכב שכנראה יראה מעולה מבחוץ ונורות אדומות שנלדקות לא מקבלות את ההתייחסות הראויה מצידכם, מישהו יותר נייטרלי יכול לעלות על זה בקלות רבה יותר ולהציל אתכם.

 

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עניין המקום הציבורי הוא ממש חא נכון לטעמי.

גם אם הייתי מוכר רכב מושלם לא בטוח שהייתי רוצה להזמין אנשים זרים אליי לבית או שידעו איפה אני גר. מקום ציבורי נראה לי כאחלה אופציה ובהחלט הייתי מבין מוכר שלא מעוניין להיפגש בבית שלו.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1643 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...