Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בחורה שאוכלת המבורגר...HOT OR NOT?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
proxima

זה די עדיף על אישה צמחונית :roll:

תחשוב על לצאת לאכול בשבת ב................יטבתה בעיר :lol:

 

אבי.

אלוהים אדירים:shock:

רק לא יטבתה:evil:

או גרוע מזה שתקח אותך לאכול סושי. (כן, טעמתי, מגעיל רצח)

אני חולה על זה.

כדי שלא יהיה יציקה מוסיפים שומן

או ביצים, הם מוסיפות אחידות ודביקות לבשר.

אם זה כל הביצה או רק החלמון-לא זוכר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

שכחתי לכתוב - כמובן ששמים שומן מהאליה, אבל זה לא בשביל לרווח את הקציצה, אלא כדי שלא תהיה יבשה (אנטריקוט יבש מדי לזה, בטח ובטח פילה).

 

נסה פעם את מה שכתבתי (לא יותר מדי, אחרת זה מייבש את הבשר) ואז תבוא לדבר. הפירורים פשוט פותחים את הבשר. שום נסיון לחסוך.

פורסם

אדי מרפי על מקדונלדס (לכל לאה שחושבים שמקדנלד לא טעים)

 

דרך אגב, פופא מיפו עוד פתוח? (צומת דרך אילת ושד' ירושלים ביפו)

 

עברתי שם לפני חודש והיה סגור ... מוזר , שם באמת טעים בגלל הלחמנייה שנאפת במקום !!

 

אני לא אצא אם מישהי שאני לא יכול ללכת איתה למסעדת בשרים או בורגריה.

ממש ככה - כל ההתפלצנות הזו על אוכל וספירת עשיריות הגרם שיש בעלה החסה עם הרוטב נטול הטעם - עושות לי פריחה.

אני מעדיף מישהי שהיא לא הכי רזה, אבל שאפשר ללכת ולהנות איתה במסעדות בכיף.

 

לגבי דירוג הבורגריות...

פעם עשיתי איזה בלוג של בורגריות, אני חושב ששמתי את מוזס די בסוף.

אני ממליץ ממש בחום על מיט-בול בראשל"צ, שמאפשרים לכם להגיע עד קילו וחצי בשר בהמבורגר :-)

האיכות שלו גם כן מדהימה. מומלץ, בקיצור. והרבה, הרב היותר זול ממוזס או בלאק. (והרבה יותר טעים)

 

מיט בול .... יאמי !! שם פחות מ 400 אני לא לוקח , מומלץ גם עגבנייה משגעת מעל .

מסעדה שלוקחת את כולם בסיבוב מהצד החיצוני של המסלול

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
אני לא אצא אם מישהי שאני לא יכול ללכת איתה למסעדת בשרים או בורגריה.

ממש ככה - כל ההתפלצנות הזו על אוכל וספירת עשיריות הגרם שיש בעלה החסה עם הרוטב נטול הטעם - עושות לי פריחה.

אני מעדיף מישהי שהיא לא הכי רזה, אבל שאפשר ללכת ולהנות איתה במסעדות בכיף.

 

)

 

בוא נניח שאנג'לינה ג'ולי/ג'יזל/היידי קלום/ כל מי שרק תרצה שנראית טוב לפי דעתך- תגיד לך שלפני שאתם נכנסים למיטה היא חייבת,אבל חייבת! סלט בארומה ובנוסף לכל הצרות היא גם צמחונית שלא יכולה גם לראות בשר או כל דבר הדומה לזה(אפילו שניצל)

לא תיקח אותה לארומה כמו ענק?

 

אל תקשקש סתם עם הצהרות:wink:

under construction..

פורסם
בוא נניח שאנג'לינה ג'ולי/ג'יזל/היידי קלום/ כל מי שרק תרצה שנראית טוב לפי דעתך- תגיד לך שלפני שאתם נכנסים למיטה היא חייבת,אבל חייבת! סלט בארומה ובנוסף לכל הצרות היא גם צמחונית שלא יכולה גם לראות בשר או כל דבר הדומה לזה(אפילו שניצל)

לא תיקח אותה לארומה כמו ענק?

 

אל תקשקש סתם עם הצהרות:wink:

 

בשביל זה אני מוכן להפוך להיות זכיין של ארומה, לפתוח סניף בבית :)

נשמע טוב המיט בול הזה, אבל בוא נראה אותך לוקח בחורה תל אביבית לאכול בראשון... :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אכן המיטבול מקום מעולה,גם מבחינת אוכל גם מבחינת שרות וגם מבחינת אוירה.

ועד כמה שידוע לי מהעבר,ראשון הייתה מוקד עליה לרגל של תל אביבים(אלו שידעו את הדרך לדלת לכיוון חוץ מהבועה שבה הם חיים.)

פורסם

מצטער לאכזב אותך, אבל ראשון (במיוחד החלק המערבי) נמצאת באותה "בועת גוש-דן" של ת"א (אם כי אולי התסמינים נראים יותר בבירור אצל בנות העיר הגדולה).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני לא יודע מה זה בועת גוש דן אבל אני התכוונתי לבועת תל אביב...ואין עוד בועה כזאת במדינה.(לטוב ולרע).

ובהמשך למה שרשמת..אני דווקא התכוונתי לחלק המזרחי של ראשון,אזור התעשיה הישן.

פורסם
מיטבול, מצדיק נסיעה במיוחד,

אפילו מתל אביב!

 

וגם חניה לא חסר שם

 

ונותנים לעבור במחסום גם לבעלי תעודת זהות כחולה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...