Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קילומטרז'


RedR
שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמעתי פה כמה אנשים שאומרים ש 200 אלף קילומטר לרכב שנת 90 זה הרבה..

 

יש לנו מאזדה לאנטיס ליסינג 2000 עם :

 

115 אלף קילומטר ...

 

בת שנתיים ...

זה מה שקורה שיש לך חברה במרחק 100 ק"מ ממך ...

וח"ח עצום על האמינות של הלאנטיס ... 115 ק"מ וכלום !!!!... פשוט כלום !!!!..... אמינות מדהימה .

 

ואני בכלל לא מבין אנשים שמפחיד אותם 120 אלף לדוגמא... אם הרכב מטופל היטב זה לא הקילומטרז' שיהרוג אותו ...

קח אוטו גם עם 300 אלף ... תשקיע איזה 5 אלף ... תעשה ראש , גיר וכו' .. והחזרת את המנוע למצבו כחדש כמעט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המאזדה לא ממש הרשימה אותי כסוס עבודה -

כמה מכוניות עם בעיות בחיישן למבדה , לא מעט מכוניות עם ברקסים חלשים מאוד (בעייה חוזרת בהרבה מכוניות), נורות שרופות קדימה ואחורה , בעיות קטנות בגיר .

נכון ,זה לא מדגם מייצג ,אבל מוכיח שברגע שהלאנטיכס ננהגת ב, נגיד "נמרצות" (COPYRIGHTS לכוכבי , אבל הכל יחסי כמו שאתם יודעים :wink: ) היא לא אמינה באופן משמעותי מאירופאית.

 

ואפרופו אירופאית - הבוקר אמרנו ביי ביי לקסארה , 170K ק"מ , 4 וקצת שנים. טיפולים שוטפים בלבד , בבדיקה : תושבת מנוע, קצת חופש בהגה ,סביר לקילומטראז'. זהו.

וזה סיטרואן :!: לא אמין ,להזכירכם.

 

ה-BX זה סיפור אחר , אני אספר לכם , מייד כשאגמור להוריד את שאריות השחור מהציפורניים... :?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אך עדיין: בעיות בגיר - הוחלף פעם אחת, ראש מנוע, חיישנים למינהם. האוטו היה אוטו חברה, סה"כ עשה 306000 ק"מ ב5 שנים ...

היה מגניב גם לראות אוטו יפני מתחמם ולא סוחב לקראת הסוף...

התחושה שלי היא שמבין היפניות הלאנטיס לא מציאה גדולה בתחום האמינות ובכלל.

 

טל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה דעתכם על מגאן 2001 (ינואר) עם 147777 ק"מ, מיסב ב80 אלף ק"מ, תושבת מנוע ב120 אלף+בנד מצינור טורבו שנפתח וחוט שהתרוףף וגרם למנוע להיכבות.

ועל זה נאמר, "צרפתים זה חרא של עם!"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייבים לקחת בחשבון שחלק גדול מהבלאי נובע גם מגיל, לא מק"מ. אין דין רכב מודל 95' עם 100K ק"מ כרכב מודל 00' עם 100K ק"מ, במיוחד לאור העובדה שהאחרון ודאי עבר את רוב הנסיעות מחוץ לעיר, עם מנוע בטמפ' עבודה ובסל"ד קבוע ונמוך יחסית.

 

ואגב, היום כמעט כל מנוע יגיע גם ל-400K ק"מ, בתנאי שטופל היטב ולא התחמם. רוב הבעיות הן עם המערכות ההיקפיות.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...