Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מד חום מנוע הפסיק לעבוד


avi_shava
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7849 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום אנשים,

לאחרונה, קרה כמה פעמים שמד חום המנוע (פיאסטה 97, ידני, YOUTH), ירד לכמה שניות להכי למטה, ואחרי כן חזר. לא ייחסתי לזה יותר מדי חשיבות.

ביומיים האחרונים הוא נשאר למטה...

 

אשמח להמצלה על איך לבדוק את העניין (יש לי טיפה חוש טכני, אבל לא יותר מדי זמן), או על חשמלאי רכב טוב - מחר אני לקחתי יום חופש כדי לעשות טסט לאוטו, ולקצת סידורים, ובהחלט זה לא משהו שהייתי רוצה להזניח.

 

תודה,

אבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. היוניט חום בראש המנוע שבק חיים

2. מגעים: פשוט נתק בחוטים או מגעים רופפים - מה שיכול להסביר את הנפילות.

3. נדיר יותר - קרה לי אישית-היוניט חום היה מכוסה חלודה כי חסר הלב שלפני שם פשוט מים ברדיאטור-וזה גרם לכך שהקריאה היתה שגויה.

הוצאתי את היוניט-ניקיתי אותו וזה פתר את הבעיה.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. היוניט חום בראש המנוע שבק חיים

2. מגעים: פשוט נתק בחוטים או מגעים רופפים - מה שיכול להסביר את הנפילות.

3. נדיר יותר - קרה לי אישית-היוניט חום היה מכוסה חלודה כי חסר הלב שלפני שם פשוט מים ברדיאטור-וזה גרם לכך שהקריאה היתה שגויה.

הוצאתי את היוניט-ניקיתי אותו וזה פתר את הבעיה.

 

בהצלחה.

איפה יושב היוניט חום? איך אפשר לזהות אותו?

 

תודה

אבי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע איך זה בפיאסטה - אולי מי שיש לו כאו יוכל לעזור לך

אצלי בכל אופן הוא יושב מתחת למכסה השסתומים - קרוב מאד לסעפת הפליטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, הערה חשובה:

סיבה נוספת שבגללה יוניט החום לא משדר והמחוג מראה אפס (או קרוב לכך) יכולה להיות בגלל חוסר מים רציני. אם היוניט לא טבול במים הוא לא מדווח חום כמו שצריך, ומאחר והוא נמצא בדרך כלל בנקודה גבוהה בראש המנוע, חוסר מים רציני ישר ישליך עליו.

אז אם היוניט פתאום באמצע נסיעה על איזה באמפ לא מראה חום בכלל - שווה לשים לב אם יש עננת אדים פתאומית ואם פקע איזה צינור וברחו המים.

לא סתם אני אומר את זה - לחבר שלי זה קרה ברנו 11, ומזל שהיה לו את השכל לעצור מיד בצד אחרת היה מטגן את המנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...