Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לעניין בררה/ספיידר, מיצובן ומחירן, הן לא מיועדות להיות כמו האלפות של פעם. בניגוד למכוניות קופה מסדרת 105 (הידועות בארץ כ"ג'וניור") ואף מהאלפטא GTV, המכוניות הנוכחיות הרבה יותר GT מאשר מכוניות ספורט, על כל המשתמע מכך ומבלי לזלזל ביכולתן. המכוניות האלה איכותיות, מוצקות ועשירות למראה ולתחושה הרבה יותר מקודמותיהן ומתאימות הרבה יותר לדרישות הלקוח המודרני שאינו דווקא אלפיסט מושבע (ניסיון אמיתי להרחיב את מעגל הלקוחות), כשהקנס (פרט למחיר) מגיע במשקל וכתוצאה מזה בהתנהגות, אשר כבר אינה מזכירה מכוניות מסגמנט אחד למטה, כמו במקרה של ה-156, אלא נמצאת במקום טוב בסגמנט הרלוונטי של המכוניות ההן. לדוגמא, סיבוב קצר ולא ממצה, מפאת חוסר זמן (שלי) על 159 1.9 אשר נערך באמצע היום בתל אביב השאיר אותי די מרוצה מנוחות הרכב ומהתנהלותו הכללית. כרכב מנהלים (הסגמנט הוא הרי Junior Executive), הוא בהחלט מספק את הסחורה, בתוספת עיצוב נפלא, היגוי נחמד ביותר וסאונד חביב, אם כי שקט מדי (לטעמי בלבד. אובייקטיבית זוהי הבחירה הנכונה).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

על הספיידר אין הרבה מה להגיד - רכב מדהים.

 

אלעד, הדגמים הם 1:18 או 1:43 ? היתה שם ספרינט במקרה?

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
המחיר עשוי היה להראות גבוה, עד שבאו פולקסוואגן והדביקו תג של 350K על הEOS הבינונית ביותר שלהם. הספיידר נראית פתאום דיל מדהים. תלוי בעיניי מי-בעיניי היא דיל גרוע, צריך להיות אדיוט גמור בשביל לקנות כזו במחיר כזה.

 

בכל מקרה, צריך לראות כדי להבין את רמת האיכות בחומרים, בפרטים הקטנים, באופן שבו הדברים נפתחים ונסגרים, וגם בדרך שהם מתפרקים/מתפוררים ונשארים לך ביד אחרי חצי שנה. כדי לדעת שהמכונית מעוצבת וגם מהונדסת ובנויה ברמה הגבוהה ביותר. נו באמת. לגבי הנאה בנהיגה, היא ממש לא הולכת להתמודד עם הספיידרים של פעם, אבל אני אמתין בסבלנות עד שתיפול לידי אחת לאיזה סיבוב... אחרי שנהגתי ב-GT הפאתטית-המושג "הנאה מנהיגה" כבר לא קיים בז'רגון של פיאט/אלפא

 

למעלה באדום.

 

וכן, היו לי 2 אלפות, 156 2.5 ידנית, ו-147 3.2 שנת 2003.

אני אישית, עם אלפא גמרתי.

במחיר הזה, 3 קבריו. בלי למצמץ.

איכות יצור, הנאה, ביצועים, ניהוג, התנהגות אמינות ובעצם מה לא, רחוקים שנות אור מהפיאט/אלפא.

אלפא ב-450 אלף?! לאן הגענו.

קשה לי להאמין שזו לא בדיחה.

מצחיק כמה שזה עצוב.

פורסם
המחיר עשוי היה להראות גבוה, עד שבאו פולקסוואגן והדביקו תג של 350K על הEOS הבינונית ביותר שלהם. הספיידר נראית פתאום דיל מדהים....

 

 

הוא לא היה עשוי להראות, הוא גבוהה.

 

זה שפולקסווגן הדביקו תג מחיר כזה לקבריולט שלהם לא מצדיק את תג המחיר של האלפא ובטח לא עושה אותה לדיל מדהים.

 

ואכן מישיבה בה הרכב מרגיש מוצק ואיכות החומרים ניראת [ונישמעת] טובה אבל זה לא מחפר על המחיר היקר.

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

שוב פעם הוועדה לביקורת המחירים מפספסת את העיקר, והוא שמחיר זה עניין יחסי ולא אבסולוטי. השקל אינו גודל פיזיקלי שנברא במפץ הגדול.

 

שנייפר, התוצרים הנוכחיים של ב.מ.וו, טובים ככל שיהיו, ברובם נטולי סקס-אפיל לחלוטין, בעלי עיצוב פנים משעמם וחוץ שנוי במחלוקת. וולוו כבר מייצרת מכוניות שנראות מושכות וצעירות יותר. ב.מ.וו 1 היא אכזבה רבתי, ה-7 לימוזינה ולא מכונית נהיגה, ודגמי הביניים עתירי טכנולוגיה מיותרת (מילא I-DRIVE, אבל ההיגוי הדינמי? WTF?). אם הייתי בימריסט אדוק אני חושב שהייתי מתאכזב מאוד מההצע של השנים האחרונות.

 

לגבי ה"התפרקות אחרי חצי שנה", ה-147 שלך התפרקה? אולי כי ניסית להפוך אותה למכונית ראלי? ה-147 שלי לא התפרקה במשך 5 שנים שהיתה אצלי, נהפוך הוא - הוכיחה קשיחות רבה ואיכות גבוהה, למרות מגוון מפגעי מע"צ.

 

לפי חתימתך אתה בכלל נוהג על STI, כך שניתן להבין שמראה כלל לא מעניין אותך, וגם לא נוחות יומיומית, אלא כוח וניהוג נטו. לגיטימי, אבל במקרה זה באמת יצאת מכלל קהל המטרה של אלפא, כך שאין כל כך טעם בויכוח. STI היא מכונית ממוקדת, וזה קצת מזכיר לי אנשים ממוקדים מדי - מאלה שגם ביום שבת מה שלא תשאל אותם הם ידברו רק על העבודה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

ערן,

 

שנים רבות שהייתי אלפיסט מושבע.

ה- GTA 147 וגם ה-156 שהיו בבעלותי לא הוכיחו אמינות והפגינו איכות יצור נמוכה מאד ומבישה.

מעבר לכך, הסיבה שרכשתי אותן היתה בקשה למכונית בעלת יכולות ניהוג גבוהה ומהנה (נושאת הדגל הדינמי של פיאט-אמורה לספק מענה) והתאכזבתי קשות.

אלפא למיטב ידיעתי ידועה ומשווקת את עצמה כנושאת הדגל הדינאמי של תאגיד פיאט.

תקן אותי אם אני טועה.

נכון, אני נוהג על STI, יופי ונוחות כן מעניינים אותי אך לא בראש מעייני, מעבר לעובדה שיופי הוא בעיניי המתבונן ועניין הנוחות פתיר (COIL OVERS איכותיים).

אני עדיין חסיד של אי-אלו דגמים של אלפא (GTV של שנות ה-80) וכרגע תר אחר כזו בארה"ב וגרמניה לטובת ייבוא - GTV6. :)

מכבד אותך ודעתך, אך הליין הנוכחי של אלפא פשוט מאכזב וחסר ברק.

פרט לעיצוב, אין לאלפא מה להציע, בטח שלא במגרש בו היא מנסה לשחק.

אולי עם תג מחיר נמוך ב-50 אחוז ובמגרש משחקים אחר.

ואני לא מדבר על עבודה ביום שבת :)

פורסם
שוב פעם הוועדה לביקורת המחירים מפספסת את העיקר, והוא שמחיר זה עניין יחסי ולא אבסולוטי. השקל אינו גודל פיזיקלי שנברא במפץ הגדול.

 

שנייפר, התוצרים הנוכחיים של ב.מ.וו, טובים ככל שיהיו, ברובם נטולי סקס-אפיל לחלוטין, בעלי עיצוב פנים משעמם וחוץ שנוי במחלוקת.

 

זה נכון, האלפות יפות.

אבל הן כמו בחורה יפה שלא אוהבת סקס אוראלי. מועיל כמו נרות חנוכה.

 

מכל בחינה שאיננה עיצוב אין שום סיבה להעדיף אלפא על BMW, בטח שלא לחובב נהיגה. סדרה 1 היא עדיין מכונת נהיגה משובחת ובינה ובין ה-7 יש עוד כמה מכוניות נחשקות, שאתה ממש לא חייב להזמין עם היגוי דינמי. המותג אלפא הוא יותר מותג של תכשיטנות מאשר של ספורטיביות. אלפא מוכרת פוזה ספורטיבית, BMW מבצעת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

SHNAPER, דבריך תלויים מאוד באילו דגמים אתה מדבר:

נכון שבתחום ה"חזק" (200 כ"ס ומעלה) אלפא לא מתחרה בבימרים, אבל פעם אחר פעם הגרסאות החלשות יותר של אלפא מנצחות את מקבילותיהן הגרמניות (156 2.0 את ה318, ועד ה75 את מקבילתה מלפני שנים רבות)

 

למי שרוצה רכב חזק ממוקד ומאוד מהיר, אני מסכים שאלפא היא לא הדרך, והSTI עולה עליה בכל מובן (מבחינת הביצועים).

למי שמחפש משהו מעט שונה, עם ביצועים טובים (ולרוב האנשים הביצועים של המגוון הקיים הם בהחלט מספקים), הברירה, הGT וה156 (יודע שהיא מיושנת, אני פשוט לא מתחבר ל159) מתאימות.

יש להן יתרון גדול מבחינתי, בעובדה שנהיגה בברירה ואחיותיה משולה לנהיגה ביצירת אומנות מוטורית.

יותר מזה - יש להן נשמה ואופי, שלאיוו ו-STI בחיים לא יהיה.

PUG-306 XSI MK2

פורסם
SHNAPER, דבריך תלויים מאוד באילו דגמים אתה מדבר:

נכון שבתחום ה"חזק" (200 כ"ס ומעלה) אלפא לא מתחרה בבימרים, אבל פעם אחר פעם הגרסאות החלשות יותר של אלפא מנצחות את מקבילותיהן הגרמניות (156 2.0 את ה318, .

 

מנצחות במה ולמי?

 

318 היא מכונית עדיפה על פני 156 מבחינת התנהגות כביש, היגוי ובלמים, שלא להזכיר נושאים שוליים כמו איכות גימור. האלפא יפה יותר, יש לה מנוע וביצועים עדיפים ויש לה התנהגות כביש לא רעה ואפילו משעשעת, אבל ה-BMW עדיין מתנהגת טוב יותר ובעלת הגה עדיף, בהרבה.

תשאל אותי, כחובב נהיגה, איזו מכונית נהיגה טובה יותר - ה-BMW.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

FALOU כתב:

 

מנצחות במה ולמי?

 

הן נבחנו לפני מספר שנים ב"אוטו", כאשר האלפא הייתה המנצחת באופן גורף (לא זוכר כל מילה שנכתבה).

 

ה-BMW עדיין מתנהגת טוב יותר ובעלת הגה עדיף, בהרבה.

 

:shock:

אתה בטוח שאתה מדבר על ההגה של ה156, ו318. מציע לך לבדוק שנית.

 

התנהגות הכביש של קוואליר נקראת משעשעת (ולא במובן הטוב), של האלפא לא פחות ממעולה.

נכון שהמגבלות של הבימר כנראה שיותר גבוהות, אבל ההנאה באלפא פי כמה וכמה (מניסיון).

 

אז נכון שבבימר תוכל לעבור את הפנייה ב7.3 קמ"ש יותר מהר, אבל ה318 הוא רכב משעמם, לא יפה במיוחד, לא חזק בכלל ולא מקום מושך לשהייה.

האלפא לעומת זאת, מהנה מרגע ההנעה. לא זכור לי רכב שנהניתי בו כל כך בנסיעה מנהלתית ב50 קמ"ש.

בשבילי היא מייצגת את כל מה שחובב הרכב צריך, אבל אני תמיד הייתי שונה מהעדר 8)

PUG-306 XSI MK2

פורסם

 

ה- GTA 147 וגם ה-156 שהיו בבעלותי

 

איזו 147 GTA הייתה בבעלותך?

הכסופה לא, כי היא שייכת לבחורה ממודיעין.

השחורה עדיין אצל הבן של מיכאל לוי

אז אולי הלבנה?

והאם ה-156 גם הייתה GTA?

פורסם
ערן,

 

 

אני עדיין חסיד של אי-אלו דגמים של אלפא (GTV של שנות ה-80) וכרגע תר אחר כזו בארה"ב וגרמניה לטובת ייבוא - GTV6. :)אחת המכוניות היחידות של אלפה רומאיו ששווה לקנות (למרות שגם היא לא הייתה מופת לאיכות) תעדכן כשתמצא

:)

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
FALOU כתב:אתה בטוח שאתה מדבר על ההגה של ה156, ו318. מציע לך לבדוק שנית.

 

אין לי מה לבדוק שנית, שתי המכוניות היו במשפחה בו"ז ואני מכיר את שתיהן מצויין.

 

לגבי ההגה של ה-156, overated לא מתחיל לתאר את מה שנכתב עליו. קל מדי, מהיר מדי ולא מספיק מתקשר. יחסית להגאים מודרנים הוא עילוי, יחסית להגה מעולה (BMW, פיג'ו של שנות ה-90, אפילו פיאט קופה. אפילו 164) הוא לא בליגה.

 

המתלים של האלפא מאופיינים בהתנהגות "דו שלבית". בהתחלה רכים מדי ואז מגיעים לנקודה בה הם מתקשחים. התוצאה - העדר הדרגתיות ומעבר די אגרסיבי להיגוי יתר/תת היגוי. לזכותה של ה-156 אפשר לקבל בה היגוי יתר, מה שהופך אותה לרכב מעניין, נחמד, שנותן נוחות לא רעה כשלא דוחפים, אבל רחוק מההדרגתיות הרציפה של BMW. האלפא תמיד היתה משעשעת אבל לא "אפויה".

וזה בלי שנגענו בנושא הבלמים, שהוא קריטי במכונית נהיגה.

 

אם נשווה את האלפא לנינג'ות מבוגרות כמו Accord Type R (בזמנו אותו מחיר) או B4 3.0R היא בכלל מתחילה להזיע מחוסר יכולת להגן על התדמית הדינמית של המותג.

 

זה לא שה-156 מכונית רעה. היא מכונית טובה מאוד וחבילה משתלמת (היא היתה יותר זולה בזמנו) עם יתרונות ברורים (ביצועים, מנוע ודאז - מחיר), אבל היא לא מכונית הנהיגה הטובה בקבוצתה, כפי שקורבנות המיתוג אוהבים להציג.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הרכבים שהבאת כדוגמה קרובים יותר מבחינת SPEC לGTA, ועליה לא נהגתי, ככה שאין לי מושג איך היא תעמוד מולן.

מהניסיון שלי עם ה318 וה156, אין לי ספק שהייתי מעדיף את ה156, ה318 פשוט "לא זה", אבל כנראה שאתה מכיר את השתיים יותר טוב ממני.

 

בכל מקרה, ותמיד ככה חשבתי, חלק גדול מאוד ממשיכת מותג אלפא מקורו בלב, וזה דבר שכל כוחות הסוס בעולם, או היגוי היתר הנשלט בדרגה עילאית לא ישנו (לא לי לפחות:wink: ).

PUG-306 XSI MK2

פורסם
הרכבים שהבאת כדוגמה קרובים יותר מבחינת SPEC לGTA, ועליה לא נהגתי, ככה שאין לי מושג איך היא תעמוד מולן.

 

מבחינת מחיר הן הרבה מתחת ל-GTA.

 

מהניסיון שלי עם ה318 וה156, אין לי ספק שהייתי מעדיף את ה156, ה318 פשוט "לא זה", אבל כנראה שאתה מכיר את השתיים יותר טוב ממני.

 

אני לא מכיר אותך, אז אתה יכול להעדיף את ה-156 וזה סביר, אבל זה לא בגלל שההיגוי שלה יותר טוב או שהתנהגות הכביש יותר טובה. גם אני מעדיף ZX Volcane על 306 XSI אבל מודה בפה מלא שמבחינה אובייקטיבית ל-306 התנהגות כביש עדיפה. אישית אני פשוט אוהב את (חוסר) האיזון של ה-ZX.

 

בכל מקרה, ותמיד ככה חשבתי, חלק גדול מאוד ממשיכת מותג אלפא מקורו בלב, וזה דבר שכל כוחות הסוס בעולם, או היגוי היתר הנשלט בדרגה עילאית לא ישנו (לא לי לפחות:wink: ).

 

זה לא לב, זה שיווק. שיווק שגורם לך לשייך לעצם רגשות שבעצם אין להם בסיס במציאות, אלא שוכנעת שהם שייכים אליו בגלל המיתוג. אולי זה עצוב להודות, אבל האלפא היא לא מכונית הנהיגה הטובה בקבוצתה ומי ששם את ההנאה מנהיגה לפני הכל, יש לו אלטרנטיבות עדיפות.

אם נחזור לסקס אפיל, להעדיף אלפא זה כמו לצאת רק עם בלונדיניות כי שכנעו אותך בפרסומות ובכתבות בעיתון שבלונדיניות אוהבות סקס יותר משחורות. אם תבדוק את המציאות תגלה שהסקס לא משהו וגם האפיל נשאר במגזין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...