Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השיווק אינו קשור לזה. בגיל צעיר מאוד היו לנו אלפות (ספרינט וסוד), ומאז התאהבתי, הרבה לפני שידעתי מה היא פרסומת.

אני לא זוכר הרבה רכבים שנתנו לי את התחושה שהאלפא מעבירה (נכון כנראה שלא נהגתי על מספיק).

 

אם הצוות של "אוטו" בחר בה, THATS ENOUGH FOR ME (מה גם שאני מאוד אוהב אותה, אבל טעם זה אישי).

בכל מקרה, שלכולנו יהיו אלפות, במוו ופורשות למכביר:-) .

PUG-306 XSI MK2

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
השיווק אינו קשור לזה. בגיל צעיר מאוד היו לנו אלפות (ספרינט וסוד), ומאז התאהבתי, הרבה לפני שידעתי מה היא פרסומת.

אני לא זוכר הרבה רכבים שנתנו לי את התחושה שהאלפא מעבירה (נכון כנראה שלא נהגתי על מספיק).

 

אז אתה מעדיף בלונדיניות בגלל אקס מיתולוגית בלונדה...

 

בכל מקרה, שלכולנו יהיו אלפות, במוו ופורשות למכביר:-) .

 

אמן כי יהי רצון!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פשיטת רגל של המותג. זה מה שזה.

400K בשביל רכב עם 180 כ"ס , הנעה קדמית ויחס הספק משקל של הונדה סיוויק.

475K בשביל רכב עם קצת יותר סוסים וקצת הרבה עודף משקל . (1700 קילו !! )

זה נידמה שלאלפא כל מה שנישאר למכור זה העיצוב, ממש עצוב.

פורסם
איזו 147 GTA הייתה בבעלותך?

הכסופה לא, כי היא שייכת לבחורה ממודיעין.

השחורה עדיין אצל הבן של מיכאל לוי

אז אולי הלבנה?

והאם ה-156 גם הייתה GTA?

 

 

ה-156 היתה 2.5 ידנית.

אתה קשור למוטי?

פורסם

תמיד חיבבתי אלפות בלי שום סיבה מיוחדת מלבד המראה והעיצוב, אבל ברור לי שאט אט הרכבים שהם מוכרים מתרחקים מכל דבר שעלול אי פעם לעניין אותי.

 

400,000 שקלים לאוטו עגלתי (כוח זה ממש לא הכל, אבל יש גבול), ואני מניח שאף אחד מאיתנו לא חי באשליה שניתן לשאוב מהרכב הנאה כלשהי בנהיגה - גם בלי לנהוג בו.

במקרה הזה, המחיר כבר שם את הרכב באותה קטגוריה עם בוקסטר והגרסאות החזקות של Z4.

 

אז עד כמה שהוא נאה, לא ברור לי מי בדיוק אמור להיות קהל היעד של הרכב הזה.

פורסם

עצוב לומר את זה,אך ניראה שאלפא קרובה לסיים את דרכה ההיסטורית,כחברה שהחלה לייצר מכוניות ספורטיביות-יוקרתיות,עברה לייצר מכוניות ספורטיביות עממיות מיתקדמות,שכמעט כל אחד יכול היה להרשות לעצמו,וכלה בגירסאות משודרגות של מכוניות פיאט.

טוב,לפחות אלפא לא לבד-גם לנצ'ייה וסאאב השבדית איבדו את זכות קיומן,וחוץ מלהסב הפסדים ליצרניהן,הרבה חדש,אם בכלל,לא ניראה מהן.

חבל,אבל זו דרך הטבע-רק החזקים שורדים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
SHNAPER,

יותר מזה - יש להן נשמה ואופי, שלאיוו ו-STI בחיים לא יהיה.

 

האמת שכבר נמאס מהטענה הזאת. לא רק שהיא ריקה מתוכן ולא אומרת כלום. הרי שנראה שזו נשארת תגובת האין-תשובה לכל אותם אנשים שנגמרו להם הטענות. בכמה אחוזים יש לספידר החדשה יותר נשמה?

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
האמת שכבר נמאס מהטענה הזאת. לא רק שהיא ריקה מתוכן ולא אומרת כלום. הרי שנראה שזו נשארת תגובת האין-תשובה לכל אותם אנשים שנגמרו להם הטענות. בכמה אחוזים יש לספידר החדשה יותר נשמה?

 

אני מזמן הפסקתי להגיב לעניין "הנשמה". :)

 

אם המתכון לנשמה הוא תקלות אין ספור, איכות יצור מעורר גיכוך ונטיה להתפורר ולהתפרק, אז כן ל-STI ולאיבו אין נשמה, וטוב שכך. אישית מברך על כך כל יום :)

 

תרשה לי לוותר על "הנשמה".

 

תודה.

פורסם
גם בלי לנהוג בו.

 

גם אני חובב מושבע של אלפא, פחות או יותר מאז שאני חובב רכב (כלומר מאתמול).

לפני כמה חודשים זכיתי להשתתף בהשקת הספיידר - המכונית היפה ביותר שיצא לי עד עתה לבחון.

עכשיו אני אוהב את אלפא קצת פחות.

פורסם

ROEY B כתב:

האמת שכבר נמאס מהטענה הזאת. לא רק שהיא ריקה מתוכן ולא אומרת כלום. הרי שנראה שזו נשארת תגובת האין-תשובה לכל אותם אנשים שנגמרו להם הטענות. בכמה אחוזים יש לספידר החדשה יותר נשמה?

 

גם נמאס מהטענה שלראלי יש "שלדה מטורפת" (ושלא תטעה, אני מאוד אוהב את הראלי).

לא נהגתי על הספיידר, GT, וברירה אז אני לא יודע מה טיבן, אני יכול רק להסתמך על נסיון העבר.

 

כולי תקווה שהעתיד יהיה טוב יותר, כי לפי מה שאתם אומרים, ואין לי ברירה(סלחו לי על הבדיחה, הייתי חייב), ההווה של אלפא עגום.

 

נו מילא, תמיד אפשר לעבור לחלום הבא (אסטון).

PUG-306 XSI MK2


×
×
  • תוכן חדש...