Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לבנות קרוס ,רק שחברים לי כמה פרמטרים , מהו המתח שנמצא בין הדקי האלמנטים ומהו הזרם העובר בין האלמנטים ?

 

 

אני חושב שניתן לחלץ את הנתון מנוסאחות של הספק וחוק אום , אבל אני לא בטוח ....

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
אני מעוניין לבנות קרוס ,רק שחברים לי כמה פרמטרים , מהו המתח שנמצא בין הדקי האלמנטים ומהו הזרם העובר בין האלמנטים ? תסביר לי בבקשה מה יעזרו לך הנתונים הנ"ל בבניית קרוסאובר.

 

 

אני חושב שניתן לחלץ את הנתון מנוסאחות של הספק וחוק אום , אבל אני לא בטוח ....

אני חושב שעל מנת לתכנן קרוסאובר אתה קודם כל צריך לדעת:

 

1. מה תדר החיתוך שנדרש?

2. באיזה סלופ אתה מעוניין שהחיתוך יתבצע?

3. מה ההתנגדות של האלנטים?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

בסליל שבמסנן אמור לזרום זרם מסויים זבו הסליל צריך לעמוד אם הוא לא יעמוד בזה , הוא ישרף .

 

כך גם בנוגע למתח על הקבל .

 

 

בנוגע לשאלותיך :

1. 1800 הרץ

2 . סלופ של 6 או 12

3. 4 אום

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

סלופ של 12 מסיט לך את הפאזה של הסיגנאל ב90 מעלות

 

אם השורה הנ"ל לא אומרת לך כלום - ממליץ לא להכנס לזה :grin:

 

אבל אם אתה מתעקש - חפש סלילים של 16-18 AWG

אלה סלילים שיעמדו לך בעומסים של 70-80 W RMS בלי להתחמם יותר מדי ולעשות לך בלאגן באימפנדנס.

 

המתח והזרם בין הדקי הרמקול משתנים כל הזמן.

לא יעזור לך לחשב את זה.

 

מניסיון עצמי - בניית קרוס ל 3-WAY לוקח משהו כמו חודש ועולה משהו כמו 150$ לאחד.

 

ממליץ בחום על LSPCAD 5.5 PRO - יעזור לך עם זה...

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

פורסם

דווקא המשפט אומר לי המון ...( אני עובד על משהו שמתעסק בפאזות )

 

אבל נניח שאני מזיז פאזה של 90 מעלות בשני הצדדים זה לא אמור להשפיע ,לא כן ?

 

ד"א סלופ של 12 זה רשת T , אין שם היפוך מופע פשוט ?(180 מעלות )

LSPCAD 5.5 PRO - מה זה ??

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

×
×
  • תוכן חדש...