Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על פונטיאק גרנד פרי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וגם בנתונים שלך רשום שיש 135 כ"ס ואצלנו יש 160

נכון! אתה צודק. עד שנת 94 מנוע ה-3.1 הפתטי של הגרנד פרי SE הפיק עד 140 כ"ס. אבל החל ממודל 94 ג'נרל מוטורס גילו איך להוציא ממנו 160 כ"ס!!!! ממנוע 6 צילינדר עם 3100 סמ"ק...

 

ובקשר להנעה אחורית - צא מהסרט שאתה חי בו. הגרנד פרי, בדיוק כמו אחיותיה התאומות שברולט לומינה, ביואיק ריגל ואולדסמוביל קטלס - ולמעשה כמו רוב האמריקאיות המיוצרות היום (כמעט כתבתי מודרניות בטעות) הן הנעה קדמית, או כמו שאומרים מוסכניקים דפ"רים - יש להן בקאקס קדמי...

פורסם

רצה להתערב איתי פעם שלמיני מיינור יש הנעה אחורית :?

הבנתי שכמו במקרה הזה המצב קשה ואין טעם לויכוח .

אפילו אחותי תיסע באוטו ותרגיש איזה גלגלים מניעים :)

פורסם
לא זה פשוט שהרכב חדש וכל מה שידעתי עליו זה שהוא 3100 ושש צילינדרים מאיפה בדיוק אני צריך לדעת כ"ס? מה שאינ הגעתי איתו מ0-100 זה היה 12 שניות אבל רציתי לדעת מה הנתונים מהחברה.

 

אם הוא אומר 10.5 אז אני הולך שנייה לבדוק את זה...

 

10.5 כשהיא חדשה והאצה אופטימלית

אם אני לא טועה, הכי טוב שהצלחתי להגיע היה 10.5 והרוב בגלל פרפור גלגלים מוגזם בזמן האצה חזקה...

הרכב ממש מפרפר כמו בסרטי אקשן אמריקאיים...

 

 

טוב...הייתי חייב להגיב לויכוח המטופש הזה....

 

הנעה קדמית. (דגש על הנקודה).

 

אם הרכב מפרפר לך "כמו בסרטי אקשן אמריקאיים" ויש לך פונטיאק גרנד-פרי עם מנוע קדמי והנעה קדמית זה אומר רק דבר אחד, תחליף צמיגים! או שהם פשוט כבר יבשים/שחוקים או שהם מחברה סוג ג' !

 

מישהו גם רשם בהתלהבות על זה שהוציאו 160 כ"ס ממנוע 3.1 ליטר....אל תשכח דבר שני גורמים משפיעים חשובים : יחס נפח/הספק , מומנט ויחס דחיסה .

 

הרכב שוקל לא פחות מ- 1558 ק"ג ויחס הדחיסה הוא 9.25:1 במילים עדינות...לא משהו... לא מכונית שרירים אבל מכונית משפחתית שתזיז אותך בכיף ממקום למקום.

 

זאת לא מכונית בשביל "לחיצות" או מבחני 0-100, המנועים האלה רגישים ולא אמינים במיוחד (ממש אל מתחשק לי להתחיל לפרט מה הסיבות לכך.... :) )

 

בקיצור, זהו ( לא הייתה לי פואנטה לכתוב אחרי ה "בקיצור".... :shock: )

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

מישהו גם רשם בהתלהבות על זה שהוציאו 160 כ"ס ממנוע 3.1 ליטר....

זה היה בציניות. :wink:

שתי מילים לפני זה התייחסתי ל-140 שהם הוציאו קודם מאותו נפח כ"פתטיים".

ואני עדיין עומד מאחורי זה.

לא להאמין כמה שהמיתוס (המוצדק) של מכוניות השרירים של פעם ממשיך להקרין על מכוניות בינוניות מינוס היום.

 

בדיוק אתמול דיברתי עם בחור עם סאנבירד שהתגאה בזה שאין כמו רכב אמריקאי. כאילו הוא נוסע על קדילאק קופ דה ויל 67 מינימום.

אני כבר רואה בעיני רוחי בעלי שברולט אוי-ויי (aveo) מתגאים ב"אמריקאית השרירית" שלהם ומספרים איך הצמיגים חורקים בפניות על 40 קמ"ש כאילו הם מינימום ברט ריינולדס שבורח מאיזה שריף.

פורסם

זאת לא מכונית בשביל "לחיצות" או מבחני 0-100, המנועים האלה רגישים ולא אמינים במיוחד (ממש אל מתחשק לי להתחיל לפרט מה הסיבות לכך.... :) )

תפרט תפרט תפרט !

 

 

אני כבר רואה בעיני רוחי בעלי שברולט אוי-ויי (aveo) מתגאים ב"אמריקאית השרירית" שלהם ומספרים איך הצמיגים חורקים בפניות על 40 קמ"ש כאילו הם מינימום ברט ריינולדס שבורח מאיזה שריף.

:roll::roll::roll:

שיקראו קצת את מגזין אוטו האחרון ויראו אמריקאית אמיתית !

ולא קוראנית מתחזה !

2001 Opel Astra 1.6

×
×
  • תוכן חדש...