Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תשתית כבישים מסוכנת.


שלומי
שימו לב! השרשור הזה בן 2358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רק אתמול היו 2 תאונות באחת 3 רכבים מעורבים ובשנייה 2 .

המיקום : הכיכרות בכרמיאל .

הסכנה : בשעות הבוקר המוקדמות העירייה משקה את הצמחייה בכיכרות ובחלקן יוצא שמשקים גם את הכביש , מי שמגיע ולא מוכן לכך יכול למצוא את עצמו על מדרכה בתוך ארון חשמל (זה מה שקרה לבחור עם טיוטה קורולה אתמול, מזל שלא היו הולכי רגל באותה שעה שם זה היה נגמר בצורה הרבה יותר קשה , וההחלקה שלו לא יודע איך גרמה לשניים שהיו בכיכר להתנגש אחד בשני)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 231
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

מיקום: אשדוד,הכביש לכיוון שופרשל דיל אם אתם באים מבני ברית,בדרך חזרה כשאתם שמחנים מהחנות תתקלו בתמרור שבולט לעבר כביש לא סימטרי,ויכול להפתיע אתכם,בנוסף לעיגול תנועה קטן וחסר טעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיקום :כביש הגישה לנגבה+המעקף לכיוון שדה יואב.

(כביש גישה שהפך לקיצור דרך ולכן הוא עמוס )

 

תאור המפגע:

1. בכביש נוצר עומס כבד ממה שיועד לו

2.בקטע שבין מחנה עמנואל לנגבה ,יש כמה מקומות ששיחים בולטים לכביש ומסתירים שדה ראיה.

3.בקטע של השדרת ברושים ,בנתיב הימני אם באים מנגבה יש מהמורות בילתי נראות בקטע המתוקן .

4. לאורך כל הכביש ישנם בורות וחריצים גדולים

-------------------------------------------------------------------------

המיקום:גדרה,הנתיב שמוביל דרומה ,מול השוורמה.

 

תאור המפגע:מגיעים מכביש נוח ומהיר יחסית עם שני נתיבים דרומה,לכביש משובש עם נתיב אחד (השני כמעט תמיד חסום ע"י רכבים חונים)

בנוסף על אותו קטע משתלבת הדרך מישובי גדרות.

 

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן וסהלאן.

 

מיקום: רחובות, רחוב הרב זכריה מדר, שהופך בהמשך למנוחה ונחלה(דרך טובה לעקוף את העומס בהרצל בבוקר)

מפגע: כביש מחורבן עם מכסי ביוב שבולטים כ-15 ס"מ מעל האדמה, שהופך בהמשך לכביש סביר אבל עם בורות באדמה שלא ממש נעימים.

 

מיקום: תל אביב.

המפגע: נתיבי איילון.

 

מיקום: כביש 40 - המחלף שעובר מעל רמלה.

מפגע: תפרים בכביש באמצע הסיבוב.

סכנה: ציר אחורי שבורח החוצה במהירויות גבוהות.

 

מיקום: לוד.

המפגע: בערך בכל כביש יש בורות ביוב שבולטים החוצה בצורה מחרידה.

סכנה: קרטר מדמם, ג'אנט שבור.

 

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיקום: נשר, הרחוב הראשי שיורד מהטכניון עד לתחתית נשר.

 

המפגע: הצטמצמות והכפלת נתיבים ללא סימון על הכביש ו/או תמרור.

 

הסכנה: מפגשים בין מכוניות שנגמר להם הנתיב ללא כל התראה (כמובן, למי שאינו מקומי ומכיר כבר את המפגע).

"מוטב לנו למות על רגלינו, מאשר לחיות על ברכינו"

פרנקלין .ד. רוזוולט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיקום: באר שבע, הכביש המקשר בין אזור התעשיה קריית יהודית לשכונת נחל-בקע. מפה מצורפת.

 

המפגע: 4 עיקולים בזוית 90 מעלות, עץ אקליפטוס ענק בתוך הכביש באחת הפניות.

 

הסכנה: הכביש בשדרות הנוחתים הוא כביש מעולה ומזמין, דו נתיבי, אין תנועה בכלל, מעודד מהירות של מעל 80 קמ"ש, גם בחושך מוחלט. בסוף הכביש ישנה פניה חדה מאוד (90 מעלות) ללא התראה, ומיד אחריה פניה נוספת בכיוון השני. לאחר כמה מאות מטרים שוב שתי פניות כאלו. סביבת הפניות מלאה חצץ וחול ויש סכנת החלקה. בהתפצלות העליונה יותר (רחוב הפרטיזנים), בעיקול השלישי יש עץ אקליפטוס ענק בתוך הכביש עצמו בצד הרחוק של הפניה. צלחות והחלקות לסוגיהן מאוד פשוט לעשות שם (ללא כוונה יש לציין).

map.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה יפה.... יש לציין כי כבר עשיתי קובץ כזה, ותכננתי לשלוח אותו במייל למע"צ. אני עושה עכשיו COPY-PASTE :)

 

שלום רב!

ברצוני לדווח לכם על כמה מפגעים בכביש, שראוי שיותקנו מהר ככל האפשר. אני אשמח אם נעקוב ביחד אחרי התקדמות הדברים.

1. בכניסה לבאר יעקב (הכביש המפותל שמתחיל בצריפין) - הסיבובים מאוד מסוכנים וראוי שיהיה שלט האומר זאת בבירור. כמו כן יש, לדעתי,

להגביל שם את המהירות, אולי ל-40 או 50 קמ"ש, בקטעים המסוכנים.

2. אחרי שיורדים מכביש החוף (אם נוסעים צפונה) לקיסרייה - מגיעים לפנייה שמאלה לכיוון קיסריה. שפונים אליו הוא דו מסלולי,

אבל נוצרת אשלייה שכיוון שניתן לפנות רק שמאלה - אז יש תנועה רק מצד ימין - ואני בעצמי גם בפעם הראשונה שכחתי לבדוק את התנועה מצד שמאל.

במקומות רבים ראיתי שאתם שמים שלט "זהירות תנועה דו כיוונית" ועל כך כל הכבוד. אני חושב שראוי לשים שלט כזה גם כאן.

3. כשבאים מראש הנקרה - לאחר שניים או שלושה ק"מ (לכיוון דרום אני בטוח ונדמה לי גם לכיוון צפון) - המדרכה ממש "נכנסת" לכביש

ובבת-אחת אין שוליים בכלל. לדעתי ראוי לטפל בנושא - ואם אין אפשרות לטפל אז לפחות לשים אזהרות ברורות ולהגביל את המהירות.

בעייה דומה יש באיזור אולגה על כביש החוף - וכבר ארעו שם תאונות בגלל סיבה זו!. בעייה דומה קיימת גם באיזור "ביתן אהרון" על כביש החוף.

4. בצומת אשדוד דרום - "עד הלום" - לכיוון דרומה השוליים נעלמים ובבת-אחת הופכים למדרכה (סמוך לנתיב השמאלי). בגלל שזה עיקול - אנשים עלולים

לרדת טיפה לשול ולא לשים לב שהוא הופך למדרכה - והתוצאות ידועות. עדיף להשאיר מרווח בין המדרכה לקו הצהוב של השול. בכל אופן -

יש לחשוב על דרך איך להזהיר את הבאים.

5. כשיוצאים מהיישוב מגשימים דרומה - שניים או שלושה צמתים אחר כך ישנו בלגן בנתיבים בצורה חדה - כלומר: מי שנוסע בנתיב הימני לדוגמא,

תוך שנייה מוצא את עצמו בנתיב השמאלי. לדעתי, צריך לתקן את זה בהקדם האפשרי - אני כמעט ועשיתי שם תאונה.

6. במחלף אשדוד, ישנו קטע לא גמור, סמוך לפנייה לישיבת הרצוג (כשממשיכים ישר במקום לפנות ימינה להרצוג). כשנכנסים אליו, לא רק שיש בטונדות באמצע ללא כל התראה,

אלא מי שנכנס בטעות, ימצא שהכניסה לכביש בכיוון ההפוך חסומה, והוא ייאלץ לנסוע נגד כיוון התנועה עד שיגיע לצומת הפנייה לישיבת הרצוג.

אמנם הכביש בבנייה, אבל אנשים מתבלבלים בו.

(לקטע הכביש הזה יגיע מי שנוסע מכיוון אשדוד, ונצמד לימין במקום להיצמד לימין לכיוון אשקלון)

7. ביציאה ממצפה רמון דרומה - יש מספר עיקולי "180 מעלות" (סדרת פיתולים ממש חדים) אך אין שלט של עקלתון חד אלא סתם תמרור המורה על פנייה רגילה (עיקול לאו דווקא חד).

8. בכביש 3 הצומת הראשונה אחרי קסטינה לכיוון דרום (כניסה לקריית מלאכי) רמזור ירוק לא מהבהב (ישר כתום) למרות שמהירות נסיעה בכביש גבוהה מ-50 קמ"ש

 

9. גבצומת בית קמה צפונה כשממשיכים ישר מכיוון מצפה רמון צפונה - הרמזור הירוק מהבהב רק פעם אחת במקום 3, למרות שזו דרך בינעירונית עם מהירות של 70 קמש ומעלה

10. צומת בית דגן: כשבאים מכיוון צפון לדרום (לכיוון ראשון לציון) אין תמרור שאומר שיבוא רמזור אחרי העיקול - למרות שהרמזור בלתי נראה (ישר אחרי העיקול)

מי שבא טיפה מהר (במהירות החוקית) יופתע לראות את הרמזור שם. מדובר על הרמזור שכ-200 מטר דרומה לרמזור הראשי של בית דגן.

11. הכביש היורד לרמת גדר - בחלק גדול מהסיבובים (בשני הכיוונים) אין את השילוט עם החצים (צבעי שחור לבן) שאומר שבא סיבוב.

12. הפסקתי לספור מקומות בהם יש פס הפרדה מקווקו אך אין שדה ראייה.

######בנוסף:########

אשדוד:

ברחוב הבושם לכיוון דרום בכיכר שלפני ההצטלבות עם רח' בני ברית יש מדרכה באמצע הנתיב

הימני ללא תמרור! כך שלא שמים אליה לב כמו כן במקום אין כלל תאורה.

ראשון לציון:

רמזור ראשון בכביש שנכנס לראשון-מזרח מכביש 44

(וצמוד לבסיס צריפין מצידו המערבי) לכיוון דרום - אמור להיות ירוק מהבהב אך לפעמים הירוק לא מהבהב ולפעמים כן.

אשקלון:

1. בכביש שדרות רבין דרומה - לפני ההצטלבות עם שדרות עופר. את התמרור שמציין כי הכביש הופך משני נתיבים לאחד שמו אחרי שהכביש נהייה צר, וכמו כן הוא מוסתר מאחורי שיח.

בנוסף, הנתיב השמאלי נגמר בצורה חדה, ולא משאיר מקום להשתלבות סבירה לנהג שאינו מכיר אתה המקום.

2. באיזור התעשייה הצפוני - כחצי ק"מ לאחר הכניסה משד' בן גוריון (לפמני סיטונות רחמים) - הנתיב השמאלי בכביש פתאום "הופך" למדרכה. ללא התראה - הכביש הופך להיות מכביש שני נתיבים רחב לכביש של נתיב וחצי.

3. בכביש רבין דרומה - הרמזור הראשון (והרמזורים בכל הצומת הנ"ל) לא מהבהב חפני התחלפות לכתום למרות שהמהירות המותרת היא 70 קמ"ש.

 

 

****

נ.ב לחברי הפורום: את סעיפים 2 ו-10 התלבטתי אם לשלוח. האם אתם מסכימים איתי או חושבים שהם מיותרים והכל תקין? (מי שמכיר את המקומות).

 

נ.ב(2) לשלומי: סליחה שזו לא בדיוק התבנית שרצית. אבל העיקרון ברור. (שוב, עשיתי העתק-הדבק ממשהו מוכן שתכננתי לשלוח [ומתמלא כל יום...])

 

 

אביעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקום המפגע: צומת בני דרום, הצומת שמתחת למחלף אשדוד\בני דרום, למי שנוסע לכיוון אשקלון ועובר ליד הכניסה של גן יבנה.

 

תיאור המפגע: סיבוב S לא חזק מידי, אבל יש כמה מהמורות בסגנון "פסי האטה" שגורמים לרכב לקפץ מעלה-מטה כמה פעמים. צמוד לפנייה של גן יבנה.

 

הסכנה: רכב בעל מתלים רכים (וגם כאלה עם לא...אבל בעיקר עם מתלים רכים), במהירות של 80 קמ"ש ומעלה, יסגור מהלך בקלות, בתוספת עם הסיבוב, או אפילו עם גשם (נדמה לי שהניקוז שם לא משהו....בעצם זה ככה בכל הארץ) אפשר בקלות להוציא את הרכב משליטה בסיבוב.

 

-----------------------------------------------------------------------

אמנם זה כביש שהרבה ממכם לא ממש יסעו בו, אבל זה מפגע רציני!!

 

מקום המפגע: בכביש שיוצא ממעגלים\שיבולים\אזור התעשייה של נתיבות(מתחת לתחנת הקמח). למי שפונה שמאלה לכיוון אשקלון וכו'

תיאור המפגע: בור רחב של חצי עיגול כלפי מטה /___\ ככה בערך.... כ15 מטר לפני הרמזור

סכנה: רוב האנשים מגיעים למקום המפגע במהירות של 50 קמ"ש, ואם הם רואים את המפגע, אז הם בולמים, דבר שמחריף את צלילת החרטום, וסגירת מהלך בלתי נמנעת (רק אם מגיעים ב20 קמ"ש) עם הB4 שלנו שזה לא רכב עם מתלים רכים, אני ממש קרוב לסגירת מהלך, ואם יש מישו שעומד ברמזור, אתה יכול להיכנס בו.....שלא נדבר על יום גשום!!

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המקום: תחנת רכבת ראשל"צ(נסיעה קידמה משמאל לחנייה של התחנת רכבת)>לכיוון של באר יעקב.

המפגע: פנייה חדה שמאלה עם אספלט נורא.

יש שם שלט שמורה לנסוע 30 קמ"ש אבל לא כולם מקשיבים, אז בכל זאת אני אכתוב. יש שם פנייה עם 2 נתיבים חדה והאספלט שם ממש גרוע, ותוך כדי הפניה יש איזו עליה ונסיעה במהירות גבוהה יותר עלולה לזרוק את הרכב ולאבד אחיזה

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקום המפגע: הכיכר שבכניסה לשכונה קריית גנים במערב ראשון.

 

תיאור המפגע: כביש חלק מאוד מאספלט נוראי, שגם קיבל מגוון גבנונים ובליטות (כנראה עקב מעבר אוטובוסים בלתי פוסק). בשעות הלילה המאוחרות/בוקר מוקדמות, מתווספים לאספלט המחורבן גם מים מההשקיה של היככר.

כמו כן, בור שנפתח בכל פעם מחדש כאשר מגיעים לכיכר מכיוון מערב.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המקום: תחנת רכבת ראשל"צ(נסיעה קידמה משמאל לחנייה של התחנת רכבת)>לכיוון של באר יעקב.

המפגע: פנייה חדה שמאלה עם אספלט נורא.

יש שם שלט שמורה לנסוע 30 קמ"ש אבל לא כולם מקשיבים, אז בכל זאת אני אכתוב. יש שם פנייה עם 2 נתיבים חדה והאספלט שם ממש גרוע, ותוך כדי הפניה יש איזו עליה ונסיעה במהירות גבוהה יותר עלולה לזרוק את הרכב ולאבד אחיזה

מסכים... זה בכיוון מהתחנה לצריפין... אכן סיבוב מסוכן!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

מקום המפגע : כביש 85 עכו כרמיאל, קצת אחרי כפר ראמה לכיוון טבריה.

 

תיאור המפגע : כביש צר (חד מסלולי), עצי זית שסמוכים מאוד לכביש, עיקולים עיוורים.

 

הסכנה : ברוב המוחץ של הכביש ובמיוחד בקטעים המסוכנים אין איסור עקיפה!

רוב העיקולים הם עיוורים בגלל העצים, טרקטורים וטנדרים יוצאים מבין העצים לתוך הכביש,

הרבה נוהגים שם סביב ה-80 קמ"ש , מה שגורר עקיפות מסוכנות של חסרי סבלנות.

היו שם כמה וכמה תאונות קטלניות בשנים האחרונות.

 

גם המשכו של הכביש מסוכן:

עדיין לכיוון טבריה, אחרי מסעדת עין כמונים יש גבעה קטנה. גם שם עוקפים חופשי

למרות שלא רואים כלום, לשני הכיוונים.

בהמשך לפני צומת קדרים, ירידה ארוכה מאוד , נהגים נוטים לפתח שם מהירויות גבוהות מאוד

(140-150) , קטע ארוך וישר שמתסתיים בסיבוב עיוור שגם בו עוקפים!

צומת קדרים מאוד מסוכנת, אני הייתי עד לשתי תאונות בשנה האחרונה (ואני כבר לא גר שם בכלל...)

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שירשור מבורך

 

מצ"ב רשימת הפאקים ברמה הלאומית בלבד:

 

 

המיקום: כביש החוף (2) מחלף כפר שמריהו.

המפגע: אין שולי בטיחות, המתכנן המטומטם שכח להוסיף בתכנון את השוליים, שתי קירות מכל צד של המסלול, עשרות תאונות בשנה, הרוגים ופצועים.

הטיפול: יש לסגור את הכביש, הוא לא חוקי ע"פ חוקי מדינת ישראל !!! (כביש מהיר חייב שול) לחליפין לעצור את מפקד משטרת הרצליה שהכביש בתחום שיפוטו והוא לא סוגר אותו !!!

 

 

המיקום: כביש 553, מפגש מסילת הרכבת הידוע בכינויו מפגש בית יהושוע, עלה לכותרות בעקבות תאונת הרכבת המחרידה של החודש האחרון.

המפגע: חיבור מסילה עם שקעים ובליטות בגובה 10 ס"מ גורם לרכבים להתרסק על המסליה, לגיר ידני לקפוץ לניוטרל (ולהיתקע) ולרכב רך לקפץ, לאבד אחיזה ולעשות תאונה עם רכב נגדי (כמו המקרה של לפני שבועיים) בו כולם מנסים להאשים את נהג הרכב או נהג הקטר, עדרות תאונות רכב, מספר פעמים "כמעט" תאונת רכב-רכבת, לפני שועיים 5 הרוגים של מקרה שכמעט היה "כמעט"

הטיפול: לעצור את מנכ"ל הרכבת ומנכ"ל מע"צ עד סיום ההליך המשפטי מולם, הם קיבלו עשרות מכתבים על המפגע ולא עשו כלום, ולכן דמם של ההרוגים והפצועים בראשם.

 

יש עוד כמה אבל בפעם אחרת

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיקום :

צומת חולון, לבאים מצפון לדרום (נניח מאיילון)

תאור המפגע :

4 נתיבים לנסיעה ישר.

הנתיב הימני מביניהם מיועד לנסיעה לכיוון וולפסון (איילון דרום, כביש 20) בלבד, וזה לא ברור מראש.

בצד השני של הצומת יש רק 3 נתיבים לכיוון חולון (כיכר קוגל).

הסכנה:

רכבים מהנתיב הימני נדחפים ברגע האחרון לנתיב שמשמאלם, אלו שבנתיב השני נדחפים לשלישי וכן הלאה.

כל הצומת בנוי בצורה עקומה (מדובר בהסדרים זמניים - בונים שם גשרים חדשים) ובסוף הצומת נוצר צוואר בקבוק מסוכן.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו! איפה אני מתחיל בכלל!

 

מיקום: כביש החוף: מחלף קיסריה (אם אני לא טועה): הגשר שנמצא ממול לתחנת הכוח.

 

מפגע: אין שוליים, ולא רק שאין שוליים, גם הנתיבים מצטמצמים קצת.

גדרות מתכת מאולתרות שלא ממש ישרות ומצמצמות עוד יותר את הנתיבים.

מקום חשוך, ולא ברור מספיק: חובה לספק תאורה לאזור!

ופעם בשנה שיש את ההתרמה עם הדגל הענק - אז זה מסיט עוד יותר את תשומת הלב של הנהגים.

 

סכנה: תחשבו לבד... כולם מגיעים לשם במהירות גבוהה, עלולים לא לשים לב לצמצום הכביש, מסוכן במיוחד כשיש מכונית שנוסעת במקביל, "סטיה רצונית" לכיוון מרכז הכביש... ומה לא...

-----------------------------------------------------------------------

מיקום: כביש החוף (דרום וצפון): האזור שנמצא ליד קניון "Mהדרך".

 

מפגע: הופעת "איים" ו"מפרצים" של מדרכה באזור השוליים.

כמו כן - בזמן גשמים כבדים, ישנם מספר אזורים שמתמלאים בשלוליות עמוקות.

 

סכנה: במצב של סטיה חלקית לשוליים, סכנה של התהפכות במצב של נגיעה עם אחד הגלגלים "במדרכות" (שטח הפרדה).

בגשם - "תלישת" ההגה מהידיים בזמן הנהיגה - איבוד שליטה.

----------------------------------------------------------------------

מיקום: כביש החוף: מחלף זכרון יעקוב.

 

מפגע: הופעת "שטח הפרדה" ,בנוסף לגדר הפרדה, שפולש לכל תחום השוליים...

 

סכנה: במצב של סטיה חלקית לשוליים, סכנה של התהפכות במצב של נגיעה עם אחד הגלגלים "במדרכות" (שטח הפרדה).

 

---------------------------------------------------------------------

מיקום: חיפה, דרך פרויד (לכיוון חורב וחזור), מספר עיקולים אחרונים לפני צומת חורב.

 

מפגע: גדר הפרדה רחבה מדי, ללא אזור שוליים פנימיים. בליטות של הגדר הפרדה בעיקול שמאלה בעלייה לחורב (מצריך תיקון היגוי מהיר).

 

סכנה: אזור חניה מצד ימין, וגדר הפרדה רחבה מצד שמאל - מצמצמות את המסלולים וגורמות למצבי "כמעט תאונה" כאשר שתי מכוניות נוסעות זו לצד זו.

--------------------------------------------------------------------

מיקום: ירושלים - כביש בגין מכיוון הגבעה הצרפתית.

 

מפגע: שינוי מפלס פתאומי בעלייה על הגשר הראשון של הכביש, בעיקר בנתיב השמאלי.

בסיום הגשר וההתעקלות ימינה, היעלמות שוליים פתאומית מצד שמאל, תוך היווצרות "מדרכה" במקום.

 

סכנה: הראשון גורם לנזק למתלים, תחושת חוסר שליטה רגעית, ו"סטייה מרצון" לנתיב הימני...

השני גורם לסכנה מיידית במידה והמהירות גבוהה יחסית, ונדחקות עוד מכוניות לנתיב השמאלי.

 

 

זהו בינתיים - אלה שאני זוכר בשלוף...

אם אני אזכר בעוד אני אכתוב...

בברכה!

יונתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...