Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התאונה המחרידה בה נהרג ליאור שריקי.-קצת חומר למחשבה


yuraskor
שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עמוס, באופנועים זה לא הולך לפי גיל, אלא לפי ותק.

 

לכן יותר הגיוני יהיה גם ברכבים לחלק לפי ותק.

אוקיי. עדיין אותו רעיון.

 

אבל תאר לעצמך, איזה בלאגן יווצר אם אנשים יצטרכו על פעם לעשות עוד טסט או לעבור עוד ביוקרטיה כל פעם שהם רוצים להתקדם בנפח מנוע.

זה תלוי כמה קטגוריות עושים ומה הפרוצדורה שצריך לעבור כשרוצים לעלות לקטגוריה גבוהה יותר (שוב, לא נפח מנוע)

אני אישית נגד זה, וגם למען האמת לא רואה את זה קורה. כי אחרי הכל, בכל העולם המערבי אין כזה דבר.

צודק. אבל זה לאו דווקא הופך את זה לפחות נכון.

וחוץ מזה, אם אתה לא יודע לנהוג, אז אתה יכול להיהרג גם בפחית של 1400 סמ"ק.

אין ספק. אבל מצד שני השטויות שתעשה (בגלל היותך בן 17-19) ברכב עם 190 כ"ס יהיו הרבה פחות מסוכנות לך ולסביבתך אם תעשה אותן ברכב עם 90 כ"ס.

עמוס+תו

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אז אם לממשלה אין רצון להשקיע בתשתיות צריך להתכופף ולספוג את זה?

ברור שאדם צריך להיות אחראי על התנהגותו. אבל אנחנו בני אדם ולכן צריך גם "לעזור" לנו לא להשתפד על מעקה בטיחות.

לא שאני מצדיק את ההתנהגות של אותו נהג שגרם למותו של ליאור, אבל צריך להסתכל על התמונה מכמה זויות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על זה ליאונרדו דה וינצ'י אמר - תבחן כל דבר מ- 4 כיוונים.

 

בלי נדר - מחר אצלם לכם את החלק הפלסטי של הגדר באיילון ביציאת של מחלף גלילות.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

fizban, לא אמרתי שצריך להתכופף ולספוג את זה.

 

 

אמרתי שהיו כבר הרבה שערוריות,צעקות וכתבות על מע"צ וזה לא עזר.

לכן, צריך להפסיק לקוות שהמע"צ יתחילו להתנהג בצורה יותר אנושית ולהתחיל לסמוך רק על עצמינו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז למה אתה נוהג בסלחנות כלפי מע"צ?

מה עם אותו מקרה של קבלן שעבד בכביש 5, לא השאיר שלטים אבל השאיר מדרגה ששברה לכמה עשרות רכבים את הג'נטים?

מה עם כל הקווים הכתומים שעוברים בהצלבה אחד בתוך השני ואין לך מושג באיזה נתיב אתה?

אני לא נוהג בסלחנות כלפי מע"צ בדיוק כמו שאני לא נוהג בסלחנות כלפי אידיוט שמשתולל עם הרכב שלו.

במקרה הספציפי הזה - אין בי שום אמפתיה למטומטם שמשתולל עם האוטו שלו.

לגבי המקרים שהזכרת - הרשלנות פה ברורה לחלוטין.

בדברים שלי אני התייחסתי לתאונה הספציפית עליה דיבר פותח השרשור. שנינו [ולמעשה כולנו] יודעים טוב מאוד איפה אנחנו חיים, איפה יש תשתיות הגיוניות ואיפה כדאי להזהר, וכפועל יוצא אנחנו גם מחושבים מספיק כדי לדעת שבכבישים באנחנו לא מכירים לא ניסע על המגבלות או נשתולל - משום שאנחנו לא מכירים את התוואי.

האם זה אומר שאני מוציא את מע"צ צדיקים? ממש לא.

אבל אני לא הייתי פוסל את אשמת הנהג "כי מע"צ לא בנו גדר טובה"

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לא פסלנו את אשמת הנהג. ברור שהוא אשם וגם הרקע שלו מעיד על כך.

מה שאמרנו הוא שיכול להיות שליאור לא היה נהרג עקב הטעות של אותו נהג אם הגדר הייתה בנויה בצורה טובה יותר (אולי כזאת שעומדת בסטנדרטים אירופאים).

אתה יודע מה, אולי עם הכביש שם לא היה כל כך מחורבן ליאור היה עדיין חי כי הנהג, למרות שנהג כמו מטורף, לא היה מאבד שליטה.

 

ושוב, אני לא אומר שלא צריך להיות אחראים ולהזהר או לנהוג בהתאם לתנאי הדרך. אבל המדינה צריכה לבנות כבישים שאפשר לנהוג בהם כמו שצריך ולא מלכודות מוות (ואני לא מדבר עכשיו רק על הכביש במקרה הנ"ל אלא על הכבישים בכלל).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנהגים אינן אשמים באיך התאונה נגמרה, הם אשמים שאיך היא התחילה.

 

באיך היא נגמרת, יש לרשויות אפשרות לעשות שינוי מסויים

 

אלון.

 

לדעתי פספסתם את מה שאלון אמר..

הנהג אשם בתאונה!

אבל התשתיות אשמות במוות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין איך אפשר להאשים תשתית בהתנהגות מטומטמת שנגמרה באובדן שליטה. הרכב לא הגיע לשם בתור מטאוריט.

נכון , יש כאן רשלנות תורמת במקרה הגרוע.

מי שהגיע אל הגדר הוא אותו נהג כל יכול... הוא אשם בתאונה , וגם בתוצאותיה. משוגעים מצליחים לפצוע את עצמם גם בחדר שקירותיו מרופדים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי פספסתם את מה שאלון אמר..

הנהג אשם בתאונה!

אבל התשתיות אשמות במוות!

לא פספסתי. פשוט התשתיות לא יכולות לתת מענה לכל אידיוט שנוסע בתנאים שהתשתית לא בנויה להם. טוב שלא מבקשים שישימו מצילים לאורך נתיבי איילון שאם מישהו יחליט לשחות שם שלא יטבע.

 

התקציב מוגבל ותמיד יהיה מוגבל כי אין דבר כזה תקציב אינסופי וכשיש סכום מוגבל קודם מספקים הגנה מינימלית לכל הכבישים לפני שמכשירים איזורי תעשייה כמסלולי מירוצים. טוב שלא רוצים שיכשירו את כביש גהה לנחיתת מטוסים כי אולי לאיזה טייס ימאס להמתין לתורו לנחות.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא מבין חלק מהתגובות כאן.

אף אחד לא מתווכח כאן על האשמה של הנהג. אבל תשתית סלחנית היא אחד היסודות של בטיחות בדרכים. ברוב העולם המתורבת מבינים שהגורם האנושי אכן שוגה, לפעמים בצורה פושעת - אבל שרצוי מאד שהעונש על כך לא יהיה עונש מוות, בודאי לא לאנשים חפים מפשע. לכן שואפים להחליף צמתים במחלפים בדרכים ראשיות. לכן מחליפים צמתים בעיתיים בכיכרות תנועה. לכן מרחיבים כבישים, הופכים אותם לדו-נתיביים, מקימים גדרות הפרדה.

ועוד משהו: שימו לב שכאן לא מדובר סתם בגדר שלא עשתה את העבודה שלה, דהיינו לא ספגה את האנרגיה/לא עצרה את תנועת הרכב וכן הלאה: מדובר בגדר לקוייה שהרגה.

תחשבו על זה כך: אם לא היתה שם גדר בכלל, האם התאונה היתה מסתיימת עם אותן תוצאות? אולי. אבל אולי לא.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופנועים זה לא הולך לפי גיל, אלא לפי ותק
גם לפי גיל. נכון להיום, בגיל 16 מותר לך 50 סמ"ק, בגיל 18 - 500 סמ"ק. לרשיון בלתי מוגבל צריך גיל מינימום 20 (אם אני זוכר נכון) ומינימום ותק שנה בדרגת רשיון 500. אחרי השינוי אני מניח שזה יהיה דומה.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא מבין חלק מהתגובות כאן.

אף אחד לא מתווכח כאן על האשמה של הנהג. אבל תשתית סלחנית היא אחד היסודות של בטיחות בדרכים. ברוב העולם המתורבת מבינים שהגורם האנושי אכן שוגה, לפעמים בצורה פושעת - אבל שרצוי מאד שהעונש על כך לא יהיה עונש מוות, בודאי לא לאנשים חפים מפשע. לכן שואפים להחליף צמתים במחלפים בדרכים ראשיות. לכן מחליפים צמתים בעיתיים בכיכרות תנועה. לכן מרחיבים כבישים, הופכים אותם לדו-נתיביים, מקימים גדרות הפרדה.

ועוד משהו: שימו לב שכאן לא מדובר סתם בגדר שלא עשתה את העבודה שלה, דהיינו לא ספגה את האנרגיה/לא עצרה את תנועת הרכב וכן הלאה: מדובר בגדר לקוייה שהרגה.

תחשבו על זה כך: אם לא היתה שם גדר בכלל, האם התאונה היתה מסתיימת עם אותן תוצאות? אולי. אבל אולי לא.

 

טל

אם התכוונת לתגובות שלי (בין היתר) - אז אני לחלוטין לא מנסה להוריד מאשמת הרשויות.

מה שמרגיז הוא ההבנה כביכול של ההשתוללות חסרת הרסן של הנהג - כאילו שזה לגיטימי להתרסק והתשתיות הן אלה שצריכות לחפות על השטויות של הנהג.

 

אני יכול לחלוטין להבין נסיעה על המגבלות במירוץ , או בכביש ריק - לבד. אבל נהג כזה שלוקח אחריות על חייהם של אנשים אחרים ? אין סליחה על זה.

 

האשמה התורמת של הרשויות היא אכן חמורה ומצדיקה עריפת ראשים במקום בו הוחלט על הגדר הזו , אבל אסור להציג את זה כאילו הנהג נקי והרשויות הן אלה שהיו צריכות למנוע את התאונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר אמרו הנהג אשם בתאונה ללא צל של ספק



אבל התשתיות לא בהכרח אשמות בנוגע לתוצאותייה



 

הבעיה פה כמו שניתן לראות בכתבה שהיתה בטלויזיה היא שהרכב נכנס בגדר

בתחילתה ככה שאי אפשר ממש להאשים את הגדר.

אלא אם אתה מצפה שלכל תחילת גדר יהיה סופג בלימה מספוגים כאלה כמו שיש

באיילון, שזה לא הגיוני תקציבית.

 

http://www.keshet-tv.com/VideoPage.aspx?MediaID=3764&Cat%20ID=250&CurrentCatID=330

Porsche 911 Turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר אמרו הנהג אשם בתאונה ללא צל של ספק



 

 

 

 

 

 

אבל התשתיות לא בהכרח אשמות בנוגע לתוצאותייה



 

 

הבעיה פה כמו שניתן לראות בכתבה שהיתה בטלויזיה היא שהרכב נכנס בגדר

בתחילתה ככה שאי אפשר ממש להאשים את הגדר.

אלא אם אתה מצפה שלכל תחילת גדר יהיה סופג בלימה מספוגים כאלה כמו שיש

באיילון, שזה לא הגיוני תקציבית.

 

 

לא, אבל אני בהחלט מצפה שהגדר תתחיל בשיפוע מהרצפה.

כנראה שאם הגדר באמת היתה בשיפוע היא לא היתה משפדת את הרכב,מקסימום הופכת אותו.

שזה כבר משאיר לנוסעים סיכויים יותר טובים להשאר בחיים.

 

נתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיבורים יפים.

אבל קשה לדעת מהסרטון אם הגדר היתה משופעת בזוית או עמדה ישר, כי יכול להיות

שהרכב פגע בה ועיקם אותה לרצפה, קשה לקבוע מהסרטון.

Porsche 911 Turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...