Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התאונה המחרידה בה נהרג ליאור שריקי.-קצת חומר למחשבה


yuraskor
שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למעקה הבטיחות יש תפקיד שהוא לעצור רכב שנוסע במהירות סבירה ולהחזיק אותו לכביש (המעקה אלסטי בניגוד למעקה הבטון שהוא קיר לכל דבר). הוא לא בנוי ולא אמור להיות בנוי לעצור רכבים במהירויות שהם נסעו.

 

עם כל הצער והכאב, צריך להיות סופר מטומטם לקחת עוד נוסע איתך במירוצי רחוב ולא פחות מטומטם כדי להסכים להיות אותו הנוסע. טוב שהוא לא יצא לסיבוב על הספוילר של נהג פורמולה 1 במירוץ.

 

הדרישה להחליף את מעקות הבטיחות לכאלה שיעמדו במירוצי איזיוטים דומה לדרישה להחליף את המדרכות ליד בנינים מעל 2 קומות לכאלה שיוכלו לספוג את קפיצתו של מתאבד פוטנציאלי מהגג. החלפה כזו תעלה כל כך הרבה עד שיהיו לנו פחות מ 10% מהכבישים עם מעקות שהיו מצילות אל הנער אבל בכל שאר הכבישים היו נהרגים אנשים שלא הלכו עם הראש בקיר (תרתי משמע) במירוצי רחוב פרועים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נכון הילד עשה טעות ונהרג - אבל קצת כבוד.

 

תכ'לס לעניין האם יש עצומה או משהו בסגנון שאפשר לארגן ואוליי לנסות לשנות את המצב ?

 

עידן.

הטעות היחידה של ה"ילד" (יש לו שם. ליאור.) הייתה שעלה לרכב עם אותו אדיוט .

 

אין שום עצומה בעולם שתציל מטמטום של אנשים.

 

נהגתי במקומות מסויימים בכבישים שבהם אפילו עיזים היו שוברות את הרגליים בנסיון לעבור. אז נוסעים לאט.

 

בורות , גדרות , כביש צר - כל אלה שטויות.

בכביש בו אפשר לנסוע , אני נוסע. אולי לא מהר כמו כל נהגי המירוץ בפוטנציה שבפורום , אבל נוסע.

בכביש בו לא ניתן לפתח מהירות בלי לסכן את עצמי ואת שאר המשתמשים בדרך (ולא משנה כרגע אם אלה ילדי הגן או המכונית שבאה ממול בכביש צר או הילדים שלי שיושבים מאחור) - אני נוסע כמו הזקנות האמריקאיות עם הסטיישן בצבע עץ משנות ה-80.

 

לא בושה לנסוע לאט כשצריך - כמו שלא נורא לנסוע מהר כשאפשר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תעברו באיילון מגלילות לכיוון ת"א תגלו בצד ימין שלכם בירידה אליי צומת גלילות עצמה גדר הפרדה כאשר לפניה מורכב מעקה פלסטי שככל הנראה אמור לבלום את האנרגיה של רכב המתנגש בו.

 

בארה"ב,חזיתי בחביות שככל הנראה מולאו במים והיו מצויות במקומות "פוטנציאלים" וגם הן נועדו לבלימת אנרגיית הרכב.

 

בעולם המשפט קיים מושג של אשם תורם.

 

בואו ננתח את זה לרגע וגם נשים לתשומת לב שאיננו מכירים את המקרה לעומקו מלבד התקשורת.

 

האם יש אשם תורם בגדר?

 

האם ייתכן שלו היתה הגדר מתוכננת כראוי אותו נער אומלל לא היה נפגע ממנה?

 

האם יש ספק בלב מי מהאנשים היקרים כאן שהגדר היא הגורם למות הנער?

 

הייתכן ש"אשמת הגדר" ומתכנני הכביש עולה על "אשמת" נער בן 17 ???

 

לדעת כותב שורות אלה מערכת הכבישים אמורה להיות סלחנית ולא "לחפש" אותך בסיבוב הבא.

 

זה העיקר ולא ההתקשקשות בת ה30 עמודים האחרת.

 

יהי זכרו ברוך.

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון , אני בהלם מהמילים האלה , במקרה הזה היית יכול להיות טיפה "סלחן" גם אם מרימים להנחתה .

 

עידן.

איזה סלחן? על מה?

סלחנות תביא את הבחור הבא שיתלבש על עץ \ ירכב על גדר הפרדה \ ישכב מתחת למשאית חונה..

נו ברצינות, לא נשבר לכם מהטימטום הזה?

כל פעם שאיזה אדיוט הולך לאיבוד, באים ומתחילים להאשים את הכביש, את מע"צ את הציפורים בתאילנד ואת מוכר העפיפונים מגו'אריש.

מספיק עם זה, שום סלחנות - מי שנוהג כמו אדיוט, או נמצא ברכב של מי שנוהג כמו אדיוט משלם על זה.

זו המסקנה שלי, וזה מה שצריך להחדיר לכל מי שנוהג, ולכל מי שלוקח אחריות על החיים שלו ועל החיים של אחרים.

סלחנות? כשהוא ישבור אגרטל בבית של סבתא שלו תגלה סלחנות. כשמדובר בחיים של אנשים אין סלחנות.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים לגמרי עם הנסיך.

 

 

כמו שכתבתי בשרשור המקורי, קל מאוד להפיל את האשמה על מישהו אחר.

 

יופי- הגדר אשמה. עכשיו הוקל לחלקכם?

 

כל נהג צריך לנהוג בהתאם לכביש, אם זה כביש מסוכן, מלא בורות וכד', אז נוסעים לאט.

 

אתה לא יכול לבוא ולחשוב, שהכביש יסלח לך, כי הוא לא.

 

נגיד שבוני הגדר אשמים, אבל בואו רגע נחשוב, שבמקום הגדר היה שם עץ, והרכב היה נכנס עם הצד של הנוסע בעץ.

 

הנוסע גם היה נהרג, ואת מי הייתם מאשימים? מי היה האשם תורם ? אלוהים? על זה שהוא ברא עצים לא בטיחותיים ולא סלחניים?

 

מקווה שהנק' הובנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה סלחן? על מה?

סלחנות תביא את הבחור הבא שיתלבש על עץ \ ירכב על גדר הפרדה \ ישכב מתחת למשאית חונה..

נו ברצינות, לא נשבר לכם מהטימטום הזה?

כל פעם שאיזה אדיוט הולך לאיבוד, באים ומתחילים להאשים את הכביש, את מע"צ את הציפורים בתאילנד ואת מוכר העפיפונים מגו'אריש.

מספיק עם זה, שום סלחנות - מי שנוהג כמו אדיוט, או נמצא ברכב של מי שנוהג כמו אדיוט משלם על זה.

זו המסקנה שלי, וזה מה שצריך להחדיר לכל מי שנוהג, ולכל מי שלוקח אחריות על החיים שלו ועל החיים של אחרים.

סלחנות? כשהוא ישבור אגרטל בבית של סבתא שלו תגלה סלחנות. כשמדובר בחיים של אנשים אין סלחנות.

 

 

רון.

האשמה של המדינה לדעתי היא שמותר לילד בן 17 לנהוג על מכונית טורבו. הרי ברור שהוא יעשה שטויות אם יתנו לו כלי כזה לידיים, הוא בסה"כ ילד.

 

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה אתה מציע לחלק רכבים לפי גילאים?

 

עד גיל 18 - מקסימום 1400 סמ"ק.

אחרי שנתיים ותק - מקסימום 2000 סמ"ק.

אחרי 4 שנים - רשיון כללי על הכל.

אחרי גיל 35 - רכבים מוגדשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי גם לא ניתן לו לנהוג ב וי 8?

 

די באמת ילדים, די.

 

אם קיים סיכוי קלוש להצלת חיים ע"י אמצעי פשוט ראוי לנקוט בו.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה אתה מציע לחלק רכבים לפי גילאים?

 

עד גיל 18 - מקסימום 1400 סמ"ק.

אחרי שנתיים ותק - מקסימום 2000 סמ"ק.

אחרי 4 שנים - רשיון כללי על הכל.

אחרי גיל 35 - רכבים מוגדשים.

בדיוק!

 

להזכירך לפני כמה שנים בהגיעך לגיל 18 יכלת ללמוד נהיגה על האופנוע הכי זול שהיה בשוק (גאווה 350) וקיבלת היתר לקנות הונדה גולדווינג.

באו חכמי משרד התחבורה ואמרו, "בואו ונחלק את דרגות הרישיון לפי נפח המנוע" (שאגב היה צריך לחלק את דרגות הרישיון לפי הספק מנוע, אבל זה לשרשור אחר).

מה יצא מכך? היום "ילד" בן 18 יכול לרכב על מקסימום gpz500 שאגב גם הוא לא פראייר, אך לפחות הוא לא רץ לקנות איזה R6 או cbr 900...

 

לעינייננו, אפשר להאשים כבישים, גדרות עצים וציפורים אך הבעייה האמיתית נעוצה בחינוך ובתרבות של "כבוד".

 

חבל שליברמן לא שר התחבורה, הוא היה דואג לחנך את כווווווולם.

 

נסיעה רגועה.

 

ג'וני.

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מינואר 2007, דרגות הרישוי לרכב דו-גלגלי ישתנו. דרגה ראשונה - 125 סמ"ק, הספק עד 14.6 כ"ס. דרגה שניה - עד 33 כ"ס, ללא הגבלת נפח. דרגה שלישית לא מוגבלת.

 

המשמעות היא שמבחינת המדינה לבחור בן 18 אין עדין מספיק מיומנות או בגרות או נסיון כדי לרכב על אופנוע עם יותר מ-33 כ"ס... לפי החשיבה הזו, יש הגיון מסויים בהגבלה מקבילה גם כשמדובר במכוניות.

 

ולגבי הגדר: לפני משהו כמו שנתיים פרסמנו צילומים של מכונית שהשתפדה על הגדר, בכביש שיורד מעלה אדומים לים המלח. אז זה לא היה תוצאה של השתוללות בכביש, וזה גם נגמר בנס ללא נפגעים - לא היו נוסעים חוץ מהנהג (אולי זו היתה נהגת, לא בטוח). הגדר עברה באמצע האוטו, בין מושב הנהג לנוסע, דרך המושב האחורי והחוצה דרך הבאגאז'. המכונית נעצרה רק אחרי עוד כמה מטרים טובים. זה היה מקרה ברור של גדר לא תקינה: הגדר אמורה להיות רציפה ולהיות מסוגלת לקרוס בהדרגה. השתפדות כזאת לא אמורה להיות אפשרית. פרסמנו אז כתבה שלמה אודות שיטות בניית הגדר הקלוקלות של מע"צ, מצב התחזוקה של הגדרות וכן הלאה.

אז אין ספק לגבי האשמה של הנהג - לפי מה שהבנתי תאונה איתו היתה רק שאלה של זמן. אבל גדר תקינה היתה עשוייה לעשות בדיוק את מה שהיא מיועדת לעשות: להציל חיים.

 

טל

Gader front.jpg

Gader rear.jpg

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה אתה מציע לחלק רכבים לפי גילאים?
למה לא בעצם? עושים את זה עם אופנועים אין סיבה לא לעשות את זה עם מכוניות.

כמובן שלא לפי נפח מנוע אלא קריטריונים אחרים, אבל כן, זה נראה לי רעיון לא רע בכלל.

 

 

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמוס, באופנועים זה לא הולך לפי גיל, אלא לפי ותק.

 

לכן יותר הגיוני יהיה גם ברכבים לחלק לפי ותק.

 

אבל תאר לעצמך, איזה בלאגן יווצר אם אנשים יצטרכו על פעם לעשות עוד טסט או לעבור עוד ביוקרטיה כל פעם שהם רוצים להתקדם בנפח מנוע.

 

אני אישית נגד זה, וגם למען האמת לא רואה את זה קורה. כי אחרי הכל, בכל העולם המערבי אין כזה דבר.

 

וחוץ מזה, אם אתה לא יודע לנהוג, אז אתה יכול להיהרג גם בפחית של 1400 סמ"ק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

. כשמדובר בחיים של אנשים אין סלחנות.

 

 

רון.

אז למה אתה נוהג בסלחנות כלפי מע"צ?

מה עם אותו מקרה של קבלן שעבד בכביש 5, לא השאיר שלטים אבל השאיר מדרגה ששברה לכמה עשרות רכבים את הג'נטים?

מה עם כל הקווים הכתומים שעוברים בהצלבה אחד בתוך השני ואין לך מושג באיזה נתיב אתה?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

fizban, אני בטוח שלנסיך אין סלחנות גם למע"צ.

 

 

הבעיה היא שאתה יכול בהחלט להיות אחראי על ההתנהגות שלך עצמך, אבל קשה להיות אחראי על ההתנהגות של המועצה הלאומית לדרכים (מע"צ לא קיימת יותר לפי מיטב ידיעתי).

 

קשה לשפוט את המועצה הלאומית לדרכים, כמה כתבות נכתבו עליה, כמה קטילות והאשמות הוצגו נגדה ולמרות שכמה מהנדסים פוטרו, כניראה שלממשלה אין רצון להשקיע בתשתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...