Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 306 דיזל, זקוק לעצה


חולה סיטרואן
שימו לב! השרשור הזה בן 6673 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי אינספור התלבטויות וחיפושים מצאתי 306 דיזל, מודל 99' ידני, יד ראשונה מפרטי שנמצא למכירה במח' טרייד אין סוכנות פיז'ו כ-ס. האוטו לפי דבריהם טופל לאורך כל השנים במוסך שלהם, נראה לפי התמונה (עדיין לא ראיתיו במציאות) במצב מעולה אך עשה כבר K 280000. המחיר המבוקש במוצהר הוא 25000 ש"ח אך יש על מה לדבר, כך הם אומרים. השאלות הן: בהנחה שהרכב אכן טופל כיאות ולא עבר תאונות האם זו עסקה כדאית? מה אורך חיים ממוצע של מנוע כזה שטופל כיאות ולא עבר התעללות? דבר נוסף שמטריד אותי הוא נושא החיישנים שמהם שבעתי מרורים בסיטרואן הקודמת שלי (1800 בנזין), האם החיישנים בדיזל בנויים לאורך חיים רב יותר? איזה עוד מחלות יש לרכב מסוג זה בגרסת הדיזל (אני יודע שהמנוע זהה לקסרה, ברלינגו וכו'..)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום, באם מדובר במנועי PRE-HDI

אין שום חיישן מסובך, יש סך הכל 8 חיישנים ועלותם עד 250 ש"ח, חלקם פחות.

רוב המנוע, אם לא כולו מכאני, אין הזרקה ישירה, מדובר ב GOOD OLD DIESEL ENGINE

חייו של מנוע זה נעים בממוצע, מ 350 אלף לאוטו שקרעו לו את הצורה, ועד ל 680 אלף ק"מ לאוטו ששמרו עליו. , אם זאת - המנוע זה לא הבעיה ברכב.

עליך לשים לב לתחתית המרכב, משולשים, לבדוק זווית היגוי, בולם הגה, ונזילות שמן גיר

פרט לכך, לא צריכה להיות בעיה, מנוע אמין, לא מהיר אבל בהחלט אמין. המנוע הנל ביקר גם אצלי ב 405 GLD ושירת אותנו נאמנה.

עליך לשים לב לדבר חשוב מאוד בפיגו וסיטרואן, בדוק אטם מצב אטם ראש, וחושב ביותר לפחות לגבי הרכב הספציפי: אם אתה פותח את המיכל עיבוי , ויש שם מיים בצבע מוזר, או מיים רגילים, או חלודה - אמור יפה שלום לבעלים וחזור הביתה.

המנוע הזה אולי אמין, אבל לא אוהב שמזיינים לו את הצורה (ראה ערך מ 350 אלף עד 680)

 

עריכה:

רציתי להוסיף משוה חשוב מאוד, לידעתך הרבה, המנוע הנל הרבה, הרבה יותר אמין ממנועי ה HDI למינהם , הפולי פה מחזיק לפחות 300 אלף קילומטר, לעומת 70 אלף ב HDI לעיתים פחות, אין חיישנים מוזרים, משאבת דלק פשוטה ואמינה (בדכ) של BOSCH, לוקאס התוקנה בחול בדגמי XUD9TE (זהה לקסארה) אבל אני מזהיר אותך, הוא אומנם טוב באמינות, אבל לפי הזכרון שלי 0-100 לוקח משהו כמו 16 שניות. האוטו הוא פשוט כבד, האלטרנטיבה היא 306 טורבו דיזל, שלא יובאה לכאן.

אם ברצונך להתפנק, היתי מציע לך ללכת על קסנטיה טורבו דיזל 1.9 PRE-HDI , אבל לקסנטיה יש את המחלות שלה. והמנוע קצת פחות אמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עומרי, שיחקת אותה, תשובה מקצועית לפי עניות דעתי, שתיתן לי לבחון את הדברים החשובים. ביצועים - למי שנוסע יום יום מחוץ לעיר כ"ס-מודיעין הלוך ושוב, אינם רלבנטיים. אני צריך אמינות, נוחות, חסכוניות והכי חשוב בטיחות, פסיבית לפחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לבטיחות, במוניות לפחות היו כריות אוויר, הרכב אמין ואין בו "כל מיני חרטא" כמו חיישנים מסובכים וכו, כמעט הכל נעשה מכנית (רצועות וכו)

יאמר לזכות ה 306, שתמיד, אבל תמיד - האוטו חסכוני, גם בעיר וגם מחוץ לעיר, היא איטית אך חסכונית מאוד.

נוחות - אני נוהג בסיטרואן, ולכן מעדיף סיטרואן - היא רכה יותר לטעמי, ה306 קשה במעט (המושבים) , אצלי הכסאות בקסארה מאוד נוחים - וברגע שהתרגלתי, קצת קשה לי להסתגל לרכב אחר, שנסעתי באופל אסטרה של אחי נשברו לי העצמות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6673 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...