מכירה - אודיו
מיועד לפרסום הודעות מכירה לכלי רכב. פורום המכירה נועד לשמש את חברי הקהילה הפעילים בלבד. פרסום מודעות מכירה יתאפשר רק לחברי אתר שפרסמו 30 הודעות ויותר בפורומים/מועדונים/מאמרים/בלוגים.
12,502 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
1. למכירה מגבר p4004 לא מהדגמים הישנים "החלשים" מוציא לפי תעודת הלידה 94WRMS לערוץ ב 4 ohms, לפי CEA2006 , ולא 50 כמו נתוני היצרן. המגבר בן שנה וחצי לא עבד קשה הרים זוג קומפוננטים. 2. סט חיווט של חברת BOSS KIT 10 4 GAUGE שלא היה מעולם בשימוש חדש באריזה. המחיר של שניהם הוא 1000 ש"ח, מחיר אחרון לא ניתן לקנות שום דבר בנפרד! בבקשה לא לצלצל בשביל להוריד במחיר. 0526381945, עידן.
הודעה אחרונה מאת idan.w, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה רדיו דיסק של פיוניר מבית עוזי רדיו דגם 8650 מסך ציבעוני נמצא אצלי כ11 חודשים בקושי נעשה שימוש 0507673711
הודעה אחרונה מאת TYPE RF, -
- 1 תגובות
- 949 צפיות
חברת סיירה 4 ערוצים: 65 RMS לכל יציאה ב4 אום. מונובלוק: 950 RMS ב2 אום 1400 RMS ב1 אום היו בשימוש כשנה, תקינים לגמרי מעולם לא נפתחו. 0548146030 שלומי.
הודעה אחרונה מאת MiD, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני מציע למכירה את המכשיר הבא מכשיר שקניתי בסין לפני חודש בעל שנה אחריות נמכר עקב מעבר לרכב עם דאבל דין המכשיר מגיע עם האריזה המקורית וכל הדברים שבאו איתו יש קבלה שמראה את תאריך הקנייה המכשיר עלה לי שם 2500 אני רוצה מחיר זהה שוויו של מכשיר מקביל עם Gps בארץ הוא 6500 8000 שקל אתם מוזמנים לבדוק המכשיר כולל igo בעברית מלאה כולל דיבור עברית המכשיר עבר התאמה לעברית כולל אנטנת גיפיאס ללא המתנה של רגע יש כניסת sd כניסת usb מסך מגע טלויזיה דיגטלית כרגע הופסקו השידורים הניסיונים אך בקרוב הם יחזרו בגדול הרדיו מתאים לארץ המכשיר קורא divx mp3 פשוט מכשיר מדהים שליטה מלאה באיפוד דיבורית בלוטוט עם חיוג מהמכשיר למכשיר יציאול למגברים כניסות וידאו תומך במצלמת רוורס פש…
הודעה אחרונה מאת lior-cti, -
- 0 תגובות
- 915 צפיות
מאחר והכיס נקרע קצת - ככה זה שעוברים דירה.... אני מוכר את הפריטים הבאים: sub - JBL GTO1260BR MONO- Presence 500.1 שניהם היו בשימוש שבועיים, יש קבלות על שניהם. המונו נקנה באהובי שי. אני מוכר את שניהם ב 1000 ואני לא גמיש. זה הרבה פחות מחצי ממה שזה שווה - בטח אחרי שזה עבד שבועיים. אני גר בחולון. את מוזמנים לבוא לקחת. הקונה המאושר יקבל סאב של :LIGHTNING AUDIO ששכוב אצלי מלא זמן ב - 100 שקל אם ירצה (מחיר סימלי). עמית 0503737351
הודעה אחרונה מאת mr_shmelo, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
למכירה ערכת חיווט ל2 מגברים איכותית ביותר. מבית VOODOO האמריקאית. סדרת WARRIOR כל הכבלים בערכה הם ברמה גבוהה ,Tinned Hexagon oxygen free copper. הערכה כוללת: 2 כבלי RCA באורך 5 מטר כל אחד (דגם XB-5) כבל 2G באורך 5 מטר כחול ("+") כבל 2G באורך 1.2 מטר לבן ("-") כבל 4G באורך 1.5 מטר כחול ("+") כבל 4G באורך 1.5 מטר לבן ("-") כבל REMOTE באורך 5.4 מטר כחול פיוז ANL זכוכית,מפלטיניום כולל פיוז 150A מפצלי מתח (+\-) 2 טרמינלים לכבלים מפלטיניום סטרצ'ים ועזרים נוספים להתקנה. תמונה : מחיר:800 ש"ח גמיש טיפה. לפנות בפלא או בפרטי 050757798 שכחתי לציין שהערכה חדשה לגמרי!.
הודעה אחרונה מאת STAS-S, -
- 0 תגובות
- 620 צפיות
מצב חדש עובד תקין , מעוניין למכור עקב שדרוג,מכשיר טוב. מחיר טוב בטלפון , לא לשלוח הודעות אני לא נמצא פה הרבה(צבא) 0528866608 גל
הודעה אחרונה מאת gal_bo, -
- 0 תגובות
- 673 צפיות
כמו שכתוב בכתורת.. מחיר גמיש. לכל המעוניין\ת אנא לשלוח הודעות פרטיות. איציק.
הודעה אחרונה מאת itzic20, -
- 0 תגובות
- 859 צפיות
רדיו דיסק פשוט ואמין, במצב מצויין,לא קורא MP3 פרטים כאן: http://www.sonicelectronix.com/item_760_Pioneer+DEH-1500.html 150 ש"ח מחיר אחרון, מהמרכז... 0542288579 - נאור
הודעה אחרונה מאת NYS, -
- 0 תגובות
- 712 צפיות
למכירה תיבת עץ MDF מלא בעל 2 שכבות איפה שיושב הסאב של 28.3 ליטר , שזה בדיוק 1 cuft . בנויה כמו טנק , חזקה בטירוף , מותאמת לסאבים 12 אינץ' . באה עם חיווט 8 GAUGE של audioquest כסוף כלול , החיווט עובר דרך הדפנה ללא טרמינל , אלה דרך 2 חורים שאטומים עם סיליקון מיוחד לעץ , כל התיבה אטומה עם סיליקון מיוחד לעץ מבפנים ובקצוות ובכל החיבורים מסביב . לא הכי יפה בעולם ( אפשר לרפד ) , אבל מאוד חזקה . מחיר 250 שח גמיש , אזור חיפה .
הודעה אחרונה מאת diforce, -
למכירה מערכת
מאת eldor- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
רדיו דיסק:clarion 576 2 סאבים של הרץ 350 rms כל אחד עם אפשרות לקנות בנפרד מגבר מונו בלוק של סיירה 2000 rms חשוב לציין שלהכל יש קבלות והפריטים לא היו מורכבים על האוטו יותר מחודש לקניה יש לפנות אליי 0526681766 אלדור
הודעה אחרונה מאת eldor, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למכירה מיד-באסים : Hertz Mille ML1600 HU : Alpine 9855 שניהם במצב מצויין ומותקנים כרגע ברכב עד למחירתו, ניתן לשמוע מגיע למפגש. כמובן ששניהם יוצאים מהרכב לצורך שדרוג ברכב הבא מחירים בפרטי. גמיש אבל לא לחוץ למכור.
הודעה אחרונה מאת Mashiah, -
- 0 תגובות
- 663 צפיות
למכירה מגבר lanzar vibe 610. 75RMS X 4 600W. שירת אותי בנאמנות 3 שנים ובזמן האחרון שוכב בבית ללא שימוש. 400 ש"ח. פרטים בה"פ.
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
sub IDMAX 12 1600 Helix 500 5 chanels 1400 0544499757
הודעה אחרונה מאת RomanX, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, מוצעת למכירה מערכת Pioneer PREMIRE מסדרת 5800, המערכת בשימוש ב4 חודשיים נמכרת עקב מעבר לDVD , מגיעה עם שלט ובעלת 3 יציות למגברים ו AUX. לרצינים- 550ש"ח - אמיר - 0545598888 - הרצליה
הודעה אחרונה מאת amirpc, -
- 0 תגובות
- 881 צפיות
סט קומפוננט DLS UP6I חדש באריזה 1500 שח 050-2658002 שי
הודעה אחרונה מאת shsss, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
Clarion DXZ775USB תחילה, קישור למי שלא מכיר http://www.clarion.com/us/en/products/2007/audio/source_unit/CD/DXZ775USB/us-en-product-pf_1165294998433.html הפאנל היה בשימוש פחות מחצי שנה, הפאנל נמצא כרגע באריזתו המקורית עם כל החלקים הנילווים לו, ממש כמו חדש! ---- > 1450 ש"ח Pulse Audio BA4400 תחילה, קישור למי שלא מכיר http://www.olsale.co.il/olsale/heb/itemdetails.aspx?auction_id=22901954 המגבר היה בשימוש פחות מחודש, המגבר נמא כרגע באריזתו המקורית עם כל החלקים הנילווים, ממש כמו חדש! ---- > 590 ש"ח נאור --> 050-4903333 חולון.
הודעה אחרונה מאת קרבון ופיבר, -
- 0 תגובות
- 795 צפיות
ר"ד 9800 פיוניר מכשיר במצב חדש במחיר מציאה של 2000 ש"ח זוג קומפוננט ש פוקל K2P במצב חדש לא זיוף !! 2200 ש"ח למכירה מגבר של רוקפורד T4004 חדש במחיר 1300 ש"ח למכירה מונו בלוק של ליינטיג אודיו חדש ב 750 ש"ח למכירה קסנונים של בושש H4 8000K קסנון ברמה גבוהה מאוד מחיר מציאה 600 ש"ח מסך תיקרה 9.2 במצב חדש ב500ש"ח 0525925559-בן זוהר
הודעה אחרונה מאת בן-זוהר, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חדשים בקרטון לא שומשו שנייה אחת לא חוברו לניסוי ולא דבר חדשים מהחנות נמכרים ב1500 שקל לא מעוניין בהחלפה על דבר אלא רק במכירה
הודעה אחרונה מאת x-ent, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
1. MAC AUDIO MPX 4000 היה אולי חצי שנה בשימוש הגביר רק 2 רמקולים 6*9 של MAGNAT יש עדיין אחריות של כמה חודשים של SG היבואן. http://zap.co.il/model.aspx?modelid=595506 2. LANZAR HTG 224 הגביר בגישור סאב LIGHTINING AUDIO STRIKE 300RMS ועשה את העבודה כולל שלט באס. http://zap.co.il/model.aspx?modelid=35964 המגברים תקינים ומפורקים מהאוטו.
הודעה אחרונה מאת JKstar, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
1. וופרים של פולס 5.25, ללא שני מחזיקיי ברגים שהורודו בניסיון לשים את הרמקול ברנו החדשה (לא מפריע לכלום פשוט הרמקול יושב עם 2 ברגים באלכסון במקום על 4 ברגים) כוללים את הגרילים והכל בקופסא מקורית, מחיר 150 ש"ח. 2. וופר יחיד של פולס 6.5, במצב מעולה, הורד מרכב של גיסי לאחר תאונה בדלת השנייה (לכן את הוופר השני), מחיר 100 ש"ח. 3. קרוס של פולס יחיד (גם מהאוטו של גיסי), מחיר 50 ש"ח. 4. כבל RCA עלום שם 5 מטר, מחיר 15 ש"ח. 5. כבל מתח 8 גייג' באורך 4 מטר בערך, מחיר 40 ש"ח. הצעות בפרטי. שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת Rieno, -
- 5 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
המכשיר הנ"ל מחברת NECVOX מדגם DVA-7669 די וי די ומסך חשמלי ביחידה אחת מסך חשמלי יוצא מהפנל אם אופציית כיונון המסך חשמלית ושלט מקורי! עבד אולי כמה שעות אחדות סה"כ יש לי עוד תקופסא המקורית שלו מכשיר באיכות מסך באמת מטורפת -לא ראיתי הרבה כאלה-! (שוב אני מדגיש זהו DVD משולב מסך לא מתוכן לעבוד כHU אלא בשילוב אליו!) מפרט: 7" 16:9 color display LCD COLORFUL integrated DVD player singel DVD play mechanism adjustable viewing angle rear vision camera input 1 * av input --aux input---a 1 * av independent plays dvd . audio cd . mpeg video . jpeg images osd (on screen display) בנוסף יש לי סאב וופר של פוקאל 33V1 מסדרת פוליגלאס דרוש תיקון קליל ולא…
הודעה אחרונה מאת הגולפנית, -
- 11 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
עקב העברת המערכת שלי לרכב החברה אני נאלץ להיפרד מ הDVD שלי --האמת אין גם מקום ברכב היכן למקם אותו-- המכשיר הנ"ל מחברת NECVOX מדגם DVA-7669 די וי די ומסך חשמלי ביחידה אחת מסך חשמלי יוצא מהפנל אם אופציית כיונון המסך חשמלית ושלט מקורי! עבד אולי כמה שעות אחדות סה"כ יש לי עוד תקופסא המקורית שלו מכשיר באיכות מטורפת! אני דורש עליו מחיר של 2500 ש"ח בלבד מחיר בשביל שאני רוצה למכור אותו מפרט: 7" 16:9 color display LCD COLORFUL integrated DVD player singel DVD play mechanism adjustable viewing angle rear vision camera input 1 * av input --aux input---a 1 * av independent plays dvd . audio cd . mpeg video . jpeg images osd (on scr…
הודעה אחרונה מאת הגולפנית, -
- 2 תגובות
- 702 צפיות
שלום לכולם. אני מעוניין למכור את המגבר מונו בלוק שלי דגם:dub4001 מונו באמת רצחני לפי האינטרנט 800 וואט(400 אר אמ אס)במצב חדש מחיר מבוקש 550 שקלים גמיש טיפ טיפה רן:0523790258 (המגבר כרגע מורכב ברכב) יום טוב.
הודעה אחרונה מאת ג'אסטי_טורבו, -
- 0 תגובות
- 568 צפיות
למכירה DVD + מסך 7' במצב חדש עם כל החוטים עיניות ושלטים במחיר גמיש נא לשלוח הודעה בפרטי
הודעה אחרונה מאת TYPE RF, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
למכירה רמקולים קומפננט פוניקס גולד הסדרה הגבוה 6.5 אינץ חדש בקרטון פודיום לה מיצובישי סופר לאנסר פודיום חדשים בלי חורים בקשר למכיר אנא ליצור קשר 0547700006 / 0544444406
הודעה אחרונה מאת arsen, -
- 0 תגובות
- 545 צפיות
מגבר 4 ערוצים lightning audio b2.400.4 75Watts x 4 @ 4-Ohms 100Watts x 4 @ 2-Ohms 200Watts x 2 @ 4-Ohms bridged 0508526904 אני מחדרה.
הודעה אחרונה מאת yoni_23, -
Alpine 9855R
מאת Vast_27- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
למכירה אלפיין 9855R במצב מצויין. כולל אריזה מקורית ושלט. 1400 ש"ח.
הודעה אחרונה מאת Vast_27, -
מערכת למכירה
מאת ziv_l83- 0 תגובות
- 859 צפיות
מערכת של JVC מדגם KD-LHX550 מערכת מעולה עם 5V PRE OUT לכל יציאה מסך מגע מחליף צבעים אפשרות להעלעת תמונות וסרטונים למערכת. כניסה לכרטיס זכרון ולהתקן חיצוני כגון איי פוד. כולל שלט.כחדשה עם הקופסא!!! 900 ש"ח. 050-8218805 054-6510511 זיו. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=411582
הודעה אחרונה מאת ziv_l83, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
טויטרים MOREL MT-23 חדשים לגמרי. 500 ש''ח.
הודעה אחרונה מאת Stasman,
-
מי מחובר 23 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 377 אורחים (הצג רשימה מלאה)
