Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך יודעים אם התיקון תקר בצמיג הוא תקני ולא מסוכן?


עמי555
שימו לב! השרשור הזה בן 517 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האוויר ברח מהר מידי מהצמיג האחורי שמאלי - לעומת הצמיגים האחרים.
הסתכלתי וראיתי בורג נעוץ בגלגל.
הלכתי לפנצ'רייה והם עשו תיקון תקר.

זאת פעם ראשונה שהיה לי פנצ'ר שלא החליפו לי גלגל אלא עשו תיקון תקר.
בינתיים עשיתי קצת גוגל על תיקון תקרים ונתקלתי בכמה סיפורי זוועה של צמיגים שהתפוצצו בגלל שעברו תיקון תקר לא טוב או לא תקני.
בסיפורי זוועה האלה דיברו על תיקון תקר בשיטה שנקראת "תולעת" לעומת תיקון ע"י מדבקה, לעומת תיקון בשיטת "פטרייה"...

אני בחרדה עכשיו שהצמיג שלי יתפוצץ בזמן נסיעה ויגרום לי לעשות תאונה מסוכנת.
איך אפשר לדעת באיזה שיטה עשו את התיקון תקר במקרה שלי?


מצורפות 4 תמונות.
שתי התמונות הראשונות זה של הצמיג לפני התיקון עם הבורג נעוץ בתוכו.
שתי התמונות האחרות של הצמיג אחרי התיקון.

 

עוד פרטים: מבחינת מה שהם עשו, רק ראיתי שהם כן הוציאו את כל הגלגל מהאוטו ושמו אותו על איזה מכשיר כדי לטפל בו.
לא ממש ראיתי יותר מזה מה שהם עשו.
זה לא לקח שעות אלא בין רבע שעה לחצי שעה (אם אני זוכר נכון).
זה עלה 50 ש"ח.

 

לפני תיקון1.jpg

לפני תיקון2.jpg

אחרי תיקון1.jpg

אחרי תיקון2.jpg

עריכה אחרונה על ידי עמי555
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צילמת את התיקון כך שאי אפשר לדעת איך תיקנו לך. בכל מקרה, גם אילו ידעת, זה לא היה משנה כלום.

לאור העובדה שכן טרחו להוציא את הצמיג כמו שצריך ולא הסתפקו בתחיבת תולעת מבחוץ, סביר להניח שהכול בסדר.

 

פשוט אל תגגל בפעם הבאה. מי צריך חרדות?

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

מתקנים תקר כזה רק בשיטת פטריה. ראית מה עשו במהלך התיקון?

אני לא מאמין שעשו משהו אחר.

אבל איזור הצמיג בו בוצע התיקון לפי הספר היבש נחשב לאסור . כי הוא קרוב לדופן. רוב הצמיגיות בכל זאת יסכימו לתקן כי התקר לא בדופן עצמה אלא עדיין בסוליה. 

 

repairable-area1-1024x437.jpg.6727147771c48a12b881cf9ae3baa627.jpg

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, hans כתב:

לא צילמת את התיקון כך שאי אפשר לדעת איך תיקנו לך. בכל מקרה, גם אילו ידעת, זה לא היה משנה כלום.

לאור העובדה שכן טרחו להוציא את הצמיג כמו שצריך ולא הסתפקו בתחיבת תולעת מבחוץ, סביר להניח שהכול בסדר.

 

פשוט אל תגגל בפעם הבאה. מי צריך חרדות?

זה יעזור אם אני אצלם את החור יותר מקרוב עם יותר אור או משהו?

הבנתי שתיקון פטרייה למשל, יש משהו שאפשר לראות מהחור של הצמיג שהחור לא עד הסוף אלא יש שם משהו שמונע מלכלוך להיכנס עד הסוף.
דרך אגב, אני יכול לפרסם פה את הסרטון יוטיוב של המומחה צמיגים שדיבר על השיטות ולמה יש יותר מסוכנות מאחרות, אני לא יודע אם מותר מבחינת חוקי הפורום ואם זה לא ייחשב ספאם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, NTZSV כתב:

התמונה האחרונה זה אחרי התיקון?

כן, שתי התמונות האחרונות זה של הצמיג אחרי התיקון.

עריכה אחרונה על ידי עמי555
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, NTZSV כתב:

בדר''כ זה אזור שהוא לא לתיקון. מה שעשו לך שם זה הדביקו מדבקה מבפנים. אם זה יחזיק ולא יברח אוויר מה טוב. אין לך מה לדאוג מבחינת בטיחות.

איך אתה יודע שזה מדבקה ולא פטריה? מה האינדיקציה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שואל עוד פעם - ראית מה עשו בזמן התיקון?

היו צריכים להרחיב את החור בעזרת דוקרן ( כדי שתהיה אפשרות להחדיר פטריה), לשייף בפנים מסביב לחור, למרוח  דבק,  להחדיר את הפטריה כאשר הראש הרחב בפנים ונדבק בעזרת הדבק ובסוף לחתוך את החלק המיותר שיצא החוצה מהחור. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, vladclar כתב:

שואל עוד פעם - ראית מה עשו בזמן התיקון?

היו צריכים להרחיב את החור בעזרת דוקרן ( כדי שתהיה אפשרות להחדיר פטריה), לשייף בפנים מסביב לחור, למרוח  דבק,  להחדיר את הפטריה כאשר הראש הרחב בפנים ונדבק בעזרת הדבק ובסוף לחתוך את החלק המיותר שיצא החוצה מהחור. 

זה מה שאני זוכר שראיתי: הם כן הוציאו את כל הגלגל מהאוטו ושמו אותו על איזה מכשיר כדי לטפל בו.
לא ממש ראיתי יותר מזה מה שהם עשו.

לא ממש הסתכלתי כי לא חשבתי להסתכל. זה היה לפני שהבנתי שיש יותר מדרך אחת לתקן תקר ושחלק מהן מסוכנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה שזה פטריה גם אם התיקון לא יחזיק הצמיג לא יתפוצץ אם זה מה שמפחיד אותך. במקסימום התיקון יפתח ויברח אוויר מהחור.

לי אישית יצא לתקן 2 פנצרים באזור הזה שכביכול אסור בשיטת הפטריה והצמיגים נסעו עוד עשרות אלפי ק"מ בלי בעיה ובריחת אוויר.

כל עוד זה לא ממש בדופן רב הפנצריות כן מתקנות ועושות את זה בצורה מקצועית בלי לדחוף לך סט צמיגים חדש.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מענין שיש כאלה שמסיבות שלהם באים להפחיד ברמות, במקרה הזה בעניין תיקון תקרים בצמיגי רכב בפתרונות שונים שאיננם פטריה. יבואו כל המומחים ויסבירו, אם אותן מדבקות ותולעים כל כך מסוכנים ואינם כנראה תקניים, איך בדיוק עדיין מיצרים אותם בכמויות ובכל פנצ'ריה אלה מונחים גלוי על השולחן, ככל הנראה גם בפנצ'ריות בחול. אז מה ההסבר הנכון לעניין המדבקות,מעניין.

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדבקה מאחורה זה לא מסוכן תניע וסע. כל עוד לא בורח אוויר הכל טוב.

לפני שעתיים, עמי555 כתב:

איך אתה יודע שזה מדבקה ולא פטריה? מה האינדיקציה?

רואים. מבחינת תקן זה לא תיקני. בפועל לא יקרה כלום. רוצה ראש שקט תחליף זוג צמיגים. בגלל המיקום הבעייתי הוא בחר במדבקה ולא פטריה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהתמונות הצידיות האלה, אני לא מצליח לקבוע בוודאות שזאת לא הפטריה.  לפעמים גוזרים את ה"רגל" שלה ככה שהיא לא בולטת החוצה. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 517 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...