Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב חברים



קראתי את המדריך לביצוע אינפוזיה אך לא הבנתי לאן יש לחבר את הצינור?

והאם המנוע אמור להיות מונע הזמן ביצוע האינפוזיה ?

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המנוע צריך להיות מונע ואפילו יהיה טוב אם תלחץ טיפה על הגז כדי לעלות סל"ד ואת האינופיזה אתה לא מחבר לשום מקום, אתה מניח את הצינור שלה על הפרפר מצערת ונותן לו לנזול לאט, שים לב לצינור שלא יכנס לתוך הפרפר.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

סבבה אחלה

הכל מובן לי תודה רבה אמי

אני יעשה אינפוזיה ואני יעדכן :)

 

דן

מיצ'ובישי לנסר ידנית מנוע 1300 12 שסתומים .

פורסם
המנוע צריך להיות מונע ואפילו יהיה טוב אם תלחץ טיפה על הגז כדי לעלות סל"ד ואת האינופיזה אתה לא מחבר לשום מקום, אתה מניח את הצינור שלה על הפרפר מצערת ונותן לו לנזול לאט, שים לב לצינור שלא יכנס לתוך הפרפר.
עמי 123456 על איזה פרפר כבודו מדבר?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה ידידי, כבר הרבה זמן שלא היו לי בעיות עם האיביזה אז לא היית צריך לעזור לי לפתור אותם וטוב שכך, ומספיק 123 בשם שלי לא צריך יותר.

 

אני מדבר על הפרפר שמגיב ללחיצה על הגז, אני לא סגור על השם הרישמי שלו אבל ראיתי בעבר שקוראים לו פה פרפר מצערת, האחראי על כניסת האוויר אחרי הפילטר אוויר, תתקן אותי אם אני טועה.

 

זו התמונה למה שאני מתכוון http://img.tapuz.co.il/forums/6015452.jpg זה נמצא ליד לפילטר אוויר ברוב המכוניות.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

ע

צביקה ידידי, כבר הרבה זמן שלא היו לי בעיות עם האיביזה אז לא היית צריך לעזור לי לפתור אותם וטוב שכך, ומספיק 123 בשם שלי לא צריך יותר.

 

אני מדבר על הפרפר שמגיב ללחיצה על הגז, אני לא סגור על השם הרישמי שלו אבל ראיתי בעבר שקוראים לו פה פרפר מצערת, האחראי על כניסת האוויר אחרי הפילטר אוויר, תתקן אותי אם אני טועה.

 

זו התמונה למה שאני מתכוון http://img.tapuz.co.il/forums/6015452.jpg זה נמצא ליד לפילטר אוויר ברוב המכוניות.

עמי 123 שלום רב!

אם לא שמת לב תגובתי היתה הפעם בציניות משום שראשית אין לי צורך שתסביר לי מהו פרפר מצערת,

הבעייה היא כשמדברים על פרפר מצערת כמו בתמונה בקישור שנתת, מתכוונים לרכב מוזרק,

ולרכב של דן יש קרבורטור ולא הזרקה, ולכן שימוש באינפוזיה ,יעשה נזק בלבד לחלקי הגומי בקרבורטור,

ומיועד לרכבי הזרקה בלבד, ולשמוש אנשים מקצועים בלבד, חובבי רכב רק יגרמו לנזק,

ולכן עדיף שישפכו את התוסף ישירות לטנק , כמו שכבר הוסבר אלפי פעמים בפורום!

סטו?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה לא הבנתי את הציניות שלך, לא ידעתי שיש ברכבו קרבורטור וגם לא ידעתי שאסור לבצע אינפוזיה בקרבורטור, עכשיו למדתי.

כנראה שאתה צודק ויהיה יעיל יותר לשפוך את זה למיכל הדלק.

 

האם ישנה שיטה מסוימת לבצע אינפיוזיה ברכב בעל קרבורטור?

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
צביקה לא הבנתי את הציניות שלך, לא ידעתי שיש ברכבו קרבורטור וגם לא ידעתי שאסור לבצע אינפוזיה בקרבורטור, עכשיו למדתי.ועל זה נאמר מכל מלמדי השכלתי!

כנראה שאתה צודק ויהיה יעיל יותר לשפוך את זה למיכל הדלק.אני תמיד צודק!

 

האם ישנה שיטה מסוימת לבצע אינפיוזיה ברכב בעל קרבורטור?

אמי שים לב להודועתי הקודמת שבו ציינתי בפרוש , שאין לבצע אינפוזיה ברכב עם קרבורטור למניעת יבוש חלקי הגומי והדיאפרגמות, ומאותו סיבה אין להשתמש בתוסף מסוג44K במקום נקוי קרבורטור! השיטה : היא פרוק קרבורטור לגורמים פרוק חלקי הגומי , טבילת גוף הקרבורטור בלבד,

בחומר מיוחד להמסת פחם ושומנים, החלפת סט אטמים, בדיקת תקינות הדיאפרגמות, המחטים הדיזות, ושאר החלקים ,הרכבה וכוון מחדש, זהו האינפוזיה היחידה שלא גורמת נזק ונותנת תוצאות!

בברכה

ותמיד לשרותך

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
השיטה היא פרוק קרבורטור לגורמים פרוק חלקי הגומי , טבילת גוף הקרבורטור בלבד,

בחומר מיוחד להמסת פחם ושומנים, החלפת סט אטמים, בדיקת תקינות הדיאפרגמות, המחטים הדיזות, ושאר החלקים ,הרכבה וכוון מחדש, זהו האינפוזיה היחידה שלא גורמת נזק ונותנת תוצאות!-צודק מאה אחוז אבל...

בברכה

ותמיד לשרותך

צביקה

אינפוזיה עם K44 מטרתה אינה ניקוי הקרבורטור כי אם ניקוי פיח מהסעפת, ראש המנוע, ראשי הבוכנה והשסתומים.

מה לעשות שכדי להגיע לשם צריך לעבור....דרך הקרבורטור-גם אני לא בעד אינפוזיה כיוון שהחומר הזה מאד חזק ומרוכז-עדיף ברכב קרבורטור לשפוך למיכל הדלק.

 

השאלה אם כדאי לשפוך למיכל מלא,חצי, או אף רבע(אצלי 10 ליטר).

 

ניצן

פורסם

הוספתי לפני כמה ימים את התוסף לטנק והתנהגות האוטו השתנתה

הפסיקו כול מיני צילצולים, האוטו נוסע יותר חלק והסחיבה חזקה יותר, אני ממליץ בחום להשתמש בה!

 

מה המחיר שלו בשוק ככה אם אפשר לדעת?, כי את הפחית הביאו לי בחינם להתרשמות.

פורסם
אינפוזיה עם K44 מטרתה אינה ניקוי הקרבורטור כי אם ניקוי פיח מהסעפת, ראש המנוע, ראשי הבוכנה והשסתומים.

מה לעשות שכדי להגיע לשם צריך לעבור....דרך הקרבורטור-גם אני לא בעד אינפוזיה כיוון שהחומר הזה מאד חזק ומרוכז-עדיף ברכב קרבורטור לשפוך למיכל הדלק.

 

השאלה אם כדאי לשפוך למיכל מלא,חצי, או אף רבע(אצלי 10 ליטר).

 

ניצן

וכרגיל ניצן ידידי שומע תוסף 44K, הלדים הכחולים שלו נדלקים, וישר הוא רץ להגן על התוסף ולשבח את מעלליו,ומכיוון שאני יודע שאתה יודע שאני לא שולל את השימוש לגמרי בתוסף הנ"ל, אלא למטרות שהוא אפקטיבי ומדובר בעיקר ברכבים מוזרקים, וברכבי ישנים בעלי נטייה לצלצול לשם הורדת הפיח מהשסתומים,

ומתא השרפה, וזאת בתוך טנק הדלק בלבד , תוך נסיעה לחוצה, ולעתים רחוקות בלבד, ולא במקום סתימות דלק , וניקוי קרבורטור, ואחרי נקוי קרבורטור ולא לפני, משום שחוזק התוסף יכול לגרום להמסת הפיח והשרף שנדבק במשךהזמן, ולגרום לחיתוכים ולכבוי הרכב בסרק ולהמסת חלקי הגומי!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הוספתי לפני כמה ימים את התוסף לטנק והתנהגות האוטו השתנתה

הפסיקו כול מיני צילצולים, האוטו נוסע יותר חלק והסחיבה חזקה יותר, אני ממליץ בחום להשתמש בה!

 

מה המחיר שלו בשוק ככה אם אפשר לדעת?, כי את הפחית הביאו לי בחינם להתרשמות.

רגע, הוספת את התוסף לטנק או לאוטו ?

:-P:wink:

 

 

50-70 שקל לפחית

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

צביקה לא הייתי אומר שאתה תמיד צודק אבל ברוב הפעמים, לפעמים לא טוב תמיד להיות צודק:wink:

 

אני גם עומד להשתמש ב44K איך כדאי לי להשתמש בו? דרך אינפוזיה? דרך המיכל או דרך שניהם?

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם
צביקה לא הייתי אומר שאתה תמיד צודק אבל ברוב הפעמים, לפעמים לא טוב תמיד להיות צודק:wink:

 

אני גם עומד להשתמש ב44K איך כדאי לי להשתמש בו? דרך אינפוזיה? דרך המיכל או דרך שניהם?

ראשית אם עומד לך זה כבר טוב ואין לך כל צורך להשתמש אם הרכב נוסע היטב!

ושנית עדיף במובן להיות חכם ולא צודק!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הרכב נוסע היטב צביקה ומה שצריך לעמוד עומד מצויין שזה גם טוב.

 

אבל לא כדאי לי לשים בכל מקרה 44K בשביל תגובת דוושה יותר טובה וחיסכון בדלק?(כמו שאמרו פה לאחר שימוש ב44K).

אני בכל מקרה צריך להחליף את השמן בעוד חודשיים אז חשבתי שכדאי לנסות, נזק גדול זה לא יכול לגרום(?)

 

איפה ניצן שיגן על 44K.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:


×
×
  • תוכן חדש...