Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב :)

לכל מי שחפצה נפשו במכשיר לניקוי בקיטור, ולא מעוניין להוציא אלפי שקלים על מכשיר קארצ׳ר מגודל (יש לי אחד שהוזנח בעקבות המכשיר הנ״ל).

סה״כ 220 שקלים, נרכש כדי לנקות משהו נקודתי והופתעתי עד כמה שהוא יעיל, מוריד כמעט הכל !

₪ 103.15  43% Off | 2500W Home Appliances Steam Cleaner High Temperature Sterilization Air Conditioning Kitchen Hood Car Cleaner 110V 220V
https://a.aliexpress.com/_EvE6C3J

פורסם

תודה על השיתוף.
2 שאלות לי, בבקשה:

  1. האם לא נתקלת בבעיה בזמן הייבוא? עד כמה שאני מבין, מכשירים כאלה (ש"מערבבים" מים עם חשמל) נעצרים במכס ונידרשים לאישור כזה או אחר (מכון התקנים?). אולי חמק מתחת לרדאר? אשמח אם תשתף חוויית הייבוא שלך.
  2. האם אתה בעצמך, באופן אישי, לא חושש להשתמש במוצר שכזה? עלום שם, סיני וללא תו תקן או ידיעה שלך לגבי בקרת האיכות שלו?

שוב תודה.

פורסם

סה"כ זה מכשיר פשוט והסיבה לשלם פרמיה על הקארצ׳ר היא איכות הפלסטיקים והמוצר באופן כללי 
הזמינות של חלקי חילוף וכמות המתאמים/מברשות.
 

במוצר הסיני, אין לי ספק שהוא לא ישרוד לאורך זמן בניגוד לקארצ׳ר 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בתלות במידת השימוש, ההשקעה במוצר איכותי תמיד משתלמת. במקרה שלי קרשר SC3  הוציא את עלותו כמה פעמים בניקוי וילונות, תנורים/גריל/מנגל גז וכלים "עתירי שומן" .

אם הקרשר של פות:ש הוזנח, ככל הנראה תדירות השימוש בו נמוכה. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 7.11.2022 בשעה 09:54, ירחמיאל כתב:

תודה על השיתוף.
2 שאלות לי, בבקשה:

  1. האם לא נתקלת בבעיה בזמן הייבוא? עד כמה שאני מבין, מכשירים כאלה (ש"מערבבים" מים עם חשמל) נעצרים במכס ונידרשים לאישור כזה או אחר (מכון התקנים?). אולי חמק מתחת לרדאר? אשמח אם תשתף חוויית הייבוא שלך.
  2. האם אתה בעצמך, באופן אישי, לא חושש להשתמש במוצר שכזה? עלום שם, סיני וללא תו תקן או ידיעה שלך לגבי בקרת האיכות שלו?

שוב תודה.

האמת שלא.. הזמנתי 2 אחד לי אחד להורים בהזמנות נפרדות והגיע ללא בעיות.

לא חושש האמת.. למוצר ביקורות טובות מאוד.. היה לי נסיון עבר עם מוצרי חשמל דומים ולא היו בעיות.

 

בתאריך 7.11.2022 בשעה 13:29, סולל הדרך כתב:

סה"כ זה מכשיר פשוט והסיבה לשלם פרמיה על הקארצ׳ר היא איכות הפלסטיקים והמוצר באופן כללי 
הזמינות של חלקי חילוף וכמות המתאמים/מברשות.
 

במוצר הסיני, אין לי ספק שהוא לא ישרוד לאורך זמן בניגוד לקארצ׳ר 

המכשיר כמובן לא יכול להחליף את הקרצ'ר.. ההמלצה למי שאין בכלל כרגע ואולי צריך אחד אבל שלא יהיה מאסיבי ויקר.

נכון להיום המכשיר שאצלי ניקה 2 דירות מקצה לקצה, מסילות, כיורים, עובש, קירות, חידוש פסים בקרמיקה\ריצוף ועדיין שורד יפה מאוד.

 

לפני 22 שעות, zaf כתב:

בתלות במידת השימוש, ההשקעה במוצר איכותי תמיד משתלמת. במקרה שלי קרשר SC3  הוציא את עלותו כמה פעמים בניקוי וילונות, תנורים/גריל/מנגל גז וכלים "עתירי שומן" .

אם הקרשר של פות:ש הוזנח, ככל הנראה תדירות השימוש בו נמוכה. 

המכשיר שלי שהוזנח הוא גם SC3. לא מהסיבה שהוא לא טוב אלה שרב השימושים שלי הם על משטחים קטנים\דברים נקודתיים. מאמין שאם יהיה לי צורך בנקיון לדבר גדול הוא יצא מהארון שירות.

הקיטור בSC3 לא אחיד בעוצמה שלו כמו המכשיר הזה, ולא נדרש ללחוץ על כפתור הפעלה בידית, ברגע שמפעילים את המפסק הקיטור לא מפסיק לצאת. כמובן שלמי שיש כבר מכשיר קיטור כפי שאמרתי לzaf, כנראה יהיה לו מיותר לקנות, השימושים שלי הצריכו אותי להשיג אחד יותר קטן.

פורסם

אדים ברצף זה נחמד אבל עלול לגרום לנזק עקיף/כוויות למשתמש לא מיומן, דווקא הצורך ללחוץ על מנת לקבל עצמה מונע את זה.

צודק כשהצורך לנקות רק מחבת או סיר בודד משומן שנדבק, ה SC3 זה תותח לזבוב.

 

אבל מנגל גז, אחרי שימוש רצוף בסופ"ש או חגים, ה SC3 מתגלה כהשקעה הטובה ביותר שעשיתי בציוד ניקיון. המכשירים יוצאים "חדשים" .

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

הוא לא עף הוא נמס. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...