Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם(:

אני טסה לחו"ל לחמישה חודשים והרכב שלי ישאר ללא שימוש.

אבא שלי יגיע להתניע אותו כל כמה ימים אבל השאלה אם רק להתניע אותו פעם בכמה ימים מבלי להזיז אותו יספיק או שכדאי גם לסוע אותו קצת כדי שיוכל להיות שמיש כשאחזור.

 

תודה(:

פורסם

עדיף לנסוע קצת.

והוא כבר גם ככה בא ומתניע, שיקדיש עוד כמה דקות ויעשה סיבוב.

מה שכן, כל כמה ימים זה מיותר לגמרי, אחת לשבוע \ שבועיים זה מספיק.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

שיקח את הרכב אליו אם הוא יכול. 

התנעה לכמה ימים ללא נסיעה גורמת לבלאי גבוה. 

שיקח את הרכב אליו, ואחת לשבוע יסע איתו לסידורים, קניות, קופ"ח, וכו'. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני כשעה, discoTD5 כתב:

התנעה לכמה ימים ללא נסיעה גורמת לבלאי גבוה.

איזה בלאי גבוה ייגרם?

  • אהבתי 1
פורסם

להתנעה בלבד יש עלות גבוהה מצד המצבר ללא טעינה שמתבצעת בנסיעה. גם עמידה עם מנוע פועל לא מספיק, בשביל טעינה צריך לנסוע, כדי שזה יהיה שווה את עלות ההתנעה.

כמה? זמנו דובר על 20 דקות (של נסיעה ממש, לא עמידה בפקקים בעיר). אין לי מושג מאיפה המספר הזה לקוח, אבל כנראה שלהקיף את הבית לא יספיק. 

  • אהבתי 1
פורסם

זה לא נכון. טעינה מתבצעת גם בעמידה. 

תבדוק עם וולטמטר. 

 

אבל בכל מקרה זה שיקול אחר ולא בלאי....

פורסם

הייתי מנתק את המצבר, ממלא לחץ מעט גבוה בצמיגים ומכין בוסטר להנעה.

אחרי הצבא טיילתי והשארתי רכב 4 חודשים (ועוד פיאט) הניע בנגיעה אפילו בלי בוסטר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לא הייתי עושה זאת ברכב מודרני עם שלל מערכות שמצריכות אספקת חשמל רציפה. 

 

שאבא יקח את הרכב וישתמש בו לצרכיו פעם-פעמיים בשבוע.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפני שמדברים בכלל על בלאי ונזקים. אני חייב לשאול, איפה את מחנה את הרכב? אם את מתכוונת להחנות אותו בכביש ליד המדרכה אז אני מצטער מאוד לבשר לך שכאשר תחזרי הרכב שלך לא יהיה שם יותר. יותר גרוע מכך, את עלולה לגלות שהרכב שלך נמכר למגרש גרוטאות. לעירייה יש עכשיו סמכות לגרור כל רכב שנמצא בשטח ציבורי ועומד ללא תנועה חודש ימים. במידה ולאחר הגרירה בעל הרכב לא יענה להודעות של העיריה אזי יש לה סמכות למכור את הרכב למגרש גרוטאות בכדי לממן את עלות הגרירה. 
את חייבת להחנות את הרכב בחניה פרטית או בשטח פרטי. בשטח השייך לעיריה את תהיי בבעיה רצינית.
מומלץ מן הסתם באזור מוצל. מומלץ להרים את הרכב על בוקים כך שלא יהיה משקל על הגלגלים. מומלץ מאוד לחבר את המצבר למטען חכם. התנעה של רכב במקום ללא נסיעה של חצי שעה לפחות תגרום לריקון המצבר. זאת מהסיבה הפשוטה. המצבר לוקח הרבה מתח בכדי להתניע. במידה ולא מטעינים את המצבר על ידי מטען חכם או נסיעה משמעותית המתח במצבר נופל. עובדה שבזמן הקורונה אנשים איבדו מצברים למרות שהתניעו את הרכבים.

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Cerebral Cortex כתב:

לפני שמדברים בכלל על בלאי ונזקים. אני חייב לשאול, איפה את מחנה את הרכב? אם את מתכוונת להחנות אותו בכביש ליד המדרכה אז אני מצטער מאוד לבשר לך שכאשר תחזרי הרכב שלך לא יהיה שם יותר. יותר גרוע מכך, את עלולה לגלות שהרכב שלך נמכר למגרש גרוטאות. לעירייה יש עכשיו סמכות לגרור כל רכב שנמצא בשטח ציבורי ועומד ללא תנועה חודש ימים. במידה ולאחר הגרירה בעל הרכב לא יענה להודעות של העיריה אזי יש לה סמכות למכור את הרכב למגרש גרוטאות בכדי לממן את עלות הגרירה. 
את חייבת להחנות את הרכב בחניה פרטית או בשטח פרטי. בשטח השייך לעיריה את תהיי בבעיה רצינית.
מומלץ מן הסתם באזור מוצל. מומלץ להרים את הרכב על בוקים כך שלא יהיה משקל על הגלגלים. מומלץ מאוד לחבר את המצבר למטען חכם. התנעה של רכב במקום ללא נסיעה של חצי שעה לפחות תגרום לריקון המצבר. זאת מהסיבה הפשוטה. המצבר לוקח הרבה מתח בכדי להתניע. במידה ולא מטעינים את המצבר על ידי מטען חכם או נסיעה משמעותית המתח במצבר נופל. עובדה שבזמן הקורונה אנשים איבדו מצברים למרות שהתניעו את הרכבים.

 

טועה ומטעה..

כל עוד לרכב הנ״ל קיים טסט הוא יכול לעמוד כמה שבא לו ואיפה שבא לו (כל עוד הוא לא חוסם/מפריע לתנועה או הולכי רגל).

כמובן שלא באדום לבן או כחול לבן לזמן ממושך.

עריכה אחרונה על ידי Felicia
פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, Felicia כתב:

טועה ומטעה..

כל עוד לרכב הנ״ל קיים טסט הוא יכול לעמוד כמה שבא לו ואיפה שבא לו (כל עוד הוא לא חוסם/מפריע לתנועה או הולכי רגל).

כמובן שלא באדום לבן או כחול לבן לזמן ממושך.

דבר ראשון, הכי נכון לומר שזה תלוי בחוקי המועצה או הרשות המקומית. נדיר מאוד עד בלתי קיים רשות שמרשה חנייה ללא הגבלת זמן לרכב ללא תזוזה. הגברת רשמה שהיא מעוניינת להחנות את הרכב ל 5 או 6 חודשים.

 

עריכה אחרונה על ידי Cerebral Cortex

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

תודה לכולכם על המענה.

הרכב בחניה פרטית כך שבכל מקרה, אין מה לדאוג לגבי גרירה או משהו בסגנון.

ככל הנראה ישתמשו בו יום יום בחודשיים הראשונים ואחכ יסעו איתו בפעם בשבוע כפי שכתבתם פה.

 

תודה(:

פורסם
לפני 9 דקות, שנינה כתב:

תודה לכולכם על המענה.

הרכב בחניה פרטית כך שבכל מקרה, אין מה לדאוג לגבי גרירה או משהו בסגנון.

ככל הנראה ישתמשו בו יום יום בחודשיים הראשונים ואחכ יסעו איתו בפעם בשבוע כפי שכתבתם פה.

 

תודה(:

אין בעד מה. עכשיו אני מחכה שיגיבו לאותו אחד שטען שאין כזה דבר הגבלת זמן לחניה בכביש ציבורי לרכב שלא זז.

 

  • מצחיק 1

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

תגידי לאבא שמספיק פעם אחת בשבוע שיסע איתו מינימום 20 דקות בכביש מהיר, אין צורך לנתק מצבר, מומלץ אחרי כל חודש למלא אוויר בצמיגים, בנסיעות שיפעיל מזגן , שידאג לטיפולים/טסטים אם צריך במהלך הטיול

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

פורסם
לפני שעתיים, Felicia כתב:

טועה ומטעה..

כל עוד לרכב הנ״ל קיים טסט הוא יכול לעמוד כמה שבא לו ואיפה שבא לו (כל עוד הוא לא חוסם/מפריע לתנועה או הולכי רגל).

כמובן שלא באדום לבן או כחול לבן לזמן ממושך.

ממש לא נכון, מול ביתי בבת-ים עמד רכב חודש ימים, הדביקו לו צו פינוי מהעיריה ואחרי חודשיים שהוא נשאר עומד גררו אותו

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...